קייט מידלטון תופסת את המקום הראשון ברשימת בני המשפחה האהובים ביותר בבריטניה, כך מגלה סקר חדש שפורסם אמש (ד'). לפי נתונים שהתקבלו בסקר YouGov הבריטי, הנסיכה מוויילס בת ה-42 הדיחה מהמקום הראשון את בעלה, יורש העצר הנסיך וויליאם, לאחר שחשפה בפני הציבור הרחב כי אובחנה עם סרטן.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
קייט אהובה. הנסיכה מוויילס
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
על פי הנתונים, מאז אותו סרטון וידאו שפרסמה מידלטון בו דיברה לראשונה על מצבה הבריאותי, הפופולריות שלה זינקה משמעותית. למעשה, רק בחודש פברואר האחרון, כשעוד היו באוויר סימני שאלה ענקיים בנוגע למצבה הבריאותי של הנסיכה, סקר שפורסם אז חשף כי 77% מהמשתתפים בסקר בחרו בוויליאם כבן המלוכה האהוב ביותר, ואילו מידלטון נאלצה להסתפק במקום השני עם 74% אחוזים.
כאמור, בתחילת החודש המצב השתנה - וסקר נוסף שנערך בקרב האזרחים העניק למידלטון את המקום הראשון באהבת הקהל עם 76% מהמצביעים, בעוד וויליאם ירד ל-73%.
את המקום השלישי והמפתיע תפסה הנסיכה אן, אחותו של המלך צ'רלס השלישי, עם 71%, ומאידך המלך עצמו - שכזכור נאבק גם כן במחלת הסרטן - אוחז במקום הרביעי עם 63% מקולות האזרחים.
4 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס הנסיכה אן
המלך צ'רלס הנסיכה אן
במקום השלישי והרביעי - הנסיכה אן והמלך צ'רלס
(צילום: Hannah McKay - WPA Pool/Getty Images)
במקום החמישי ממוקם הנסיך אדוארד עם 54%, וזה הזמן להזכיר כי ממש בתחילת השבוע נחלץ הדוכס מאדינבורו לעזרתו של המלך, כשבפעם הראשונה נאלץ למלא את מקומו באירוע מלכותי רשמי בארמון בקינגהאם לצד אשתו, הדוכסית מאדינבורו סופי.
באשר למלכה-רעיה קמילה, שנקודת הפתיחה שלה בקרב הציבור הבריטי לא הייתה מדהימה (בלשון המעטה), נעדכן כי היא נמצאת במקום השישי עם 50% בלבד.
4 צפייה בגלריה
הנסיך אדוארד סופי חג הפסחא
הנסיך אדוארד סופי חג הפסחא
זכו לאהבת הקהל. אדוארד וסופי
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
כמובן שגם הדוכסים מסאסקס, הנסיך הארי ומייגן מרקל, נכנסו לרשימה - והם ממוקמים אי שם בסוף:. הנסיך הארי עם 31%, ואשתו עם 26% בלבד. לשמחתם, יש מי שאהוד אפילו פחות מהם, וזה כמובן הנסיך אנדרו בעל העבר המפוקפק, שנמצא בתחתית הרשימה עם 6% - ואם להיות כנים, אנחנו מופתעים שאפילו אותם הוא קיבל.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
לא כאלה אהובים. הארי ומייגן
(צילום: רויטרס)