האם מייגן מרקל בדרך להיות מרתה סטיוארט הבאה? בזמן שחמה, המלך צ'רלס השלישי, וגיסתה, הנסיכה מוויילס קייט מידלטון, נאבקים במחלת הסרטן - מרקל מתרחבת ועל פי נתונים שהגיעו ל"דיילי מייל", הדוכסית מסאסקס תציע מגוון רחב של מוצרים למכירה באתר החדש שלה.
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
יש קוד קופון? מייגן מרקל
(צילום: Robin L Marshall/FilmMagic)
על פי "דיילי מייל", באתר הלייף סטייל החדש של מרקל - American Riviera Orchard היא צפויה למכור איפור, קרם גוף, מזרני יוגה, מארזי לבנדר ואפילו שמפו מיוחד לכלבים. המוצרים האלה יתווספו למוצרים רבים אחרים, בהם כלי בית, אביזרי בישול, כלי כתיבה, מוצרי גינון, מזון, משקאות ותבלינים.
"התוספות החדשות באתר יכללו גם מכירה של שמנים ריחניים, בשמים, ניחוחות לחדר, קטורת ותכשירי טיפוח לכלבים - כך שגם הכלב שלכם יוכל ליהנות ממותג היוקרה של הדוכסית", כך נכתב באתר.
4 צפייה בגלריה
האתר החדש של מייגן מרקל
האתר החדש של מייגן מרקל
האתר החדש של מייגן מרקל
(צילום מסך)
מותג הלייף סטייל החדש של מרקל ישקף את כל מה שהיא אוהבת - כלומר בישול, משפחה, אירוח ועיצוב הבית, מה שאולי יעזור לה לשפר את התדמית המאוד קרה שהודבקה לה.
העיתונאי טום באוור מוסיף שבמידה והמותג יצליח, מרקל תרוויח לא רק תדמית משופרת אלא גם הרבה מאוד כסף. "היוזמה של מייגן מבטיחה רשת ביטחון כלכלית יציבה מאוד, למקרה שהרווחים שלה ושל הארי מנטפליקס וספוטיפיי לא יחזיקו מעמד עוד הרבה זמן".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"כפיים לנו, עשינו זאת שוב"
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
מוקדם יותר החודש הדוכסית מסאסקס חזרה לאינסטגרם עם עמוד חדש תחת השם American Riviera Orchard, וכרגע הוא עומד על 574 אלף סקרנים שמחכים בקוצר רוח לפוסט הראשון שלה.
החזרה של מרקל לרשתות החברתיות די מפתיעה, בעיקר מאחר והיא התבטאה נגד הרשתות בכל הזדמנות שרק הייתה לה והשוותה את המשתמשים ברשתות החברתיות למכורים לסמים. "יש מעט מאוד דברים בעולם שמכנים את האדם העוסק בהם כ'משתמש'. אנשים שמכורים לסמים נקראים כך וכמו כן אנשים הנמצאים ברשתות החברתיות".
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
יורה לכל הכיוונים. מייגן מרקל
(mhkuo: Astrida Valigorsky/Getty Images)