חודשיים עברו מאז התייצבה הנסיכה מוויילס קייט מידלטון מול המצלמות וחשפה כי אובחנה עם סרטן. מאז (שוב) נעלמו עקבותיה, אך בשונה מהימים שאחרי הניתוח המסתורי שעברה - הפעם נראה כי התקשורת הבריטית מניחה לה לנפשה. בערך.
אתמול (ג'), אחרי תקופה ארוכה שבה לא נראתה בציבור, מידלטון נצפתה ביחד עם משפחתה בזמן שיצאה לסיבוב. "היא ממש יצאה לכמה סידורים בודדים", אישר מקור יודע דבר למגזין People. במקביל, מספרים המקורבים כי לארמון בקינגהאם הגיעו עשרות אלפי איחולי החלמה שכללו מתנות ומכתבים עבור הנסיכה.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
מתגעגעים לחיוך שלך. קייט מידלטון
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
מהארמון עדיין מקפידים לשמור על סודיות מקסימלית בכל הנוגע למצבה של הבריאותי של מידלטון, וכך גם הנסיך וויליאם, שמוקדם יותר החודש הגיע לבקר בבית חולים באיי סילי ונשאל על מצבה של אשתו. "אפשר לשאול מה שלום הנסיכה קייט?", שאלה מנהלת בית החולים, והנסיך ענה: "היא בסדר, תודה לך".
בסרטון שצילמה מידלטון ובו עדכנה את העולם כי אובנה עם סרטן, אמרה הנסיכה שעליה להתמקד בהחלמתה המלאה, ובזמן שבבריטניה מתחילים לחשוד כי היא לא תשוב לפעילות ציבורית בשנה הקרובה, איילה אנדרסון - מי שהייתה הדוברת של המלכה אליזבת, מעט מרגיעה: "יש לה כוחות פנימיים גדולים מאוד, ויש לה את התמיכה של בעלה ושל משפחתה, כך שהיא יכולה להתמקד במה שבאמת חשוב - החלמתה".
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
"תחזור חזקה מתמיד"
(צילום: Mark Cuthbert/UK Press via Getty Images)
מקורביה של הנסיכה סיפרו כי הם בטוחים ש"קייט תחזור חזקה מתמיד" ועוזר לשעבר בארמון הוסיף: "משפחת המלוכה כל כך מסורה לתפקידיה. אני חושב שכשקייט תתאושש לחלוטין היא תחזור נלהבת יותר מתמיד".
כאמור, תאריך חזרתה של מידלטון לפעילות ציבורית טרם ידוע, אך ישנן השערות כי היא תחזור כבר בסתיו הקרוב. "אין ציר זמן ובוודאי שאין סיבה למהר. קייט תחזור כשהיא תרגיש מוכנה וכשהיא תקבל אישור מהצוות הרפואי שלה. וכשזה יקרה - היא תחזור ב-100 אחוז, בזה אין ספק".
קייט מידלטון חושפת כי אובחנה עם סרטן
(צילום: אינסטגרם)
בינתיים, הנסיך וויליאם מנסה למלא את החסך המלכותי ובסוף השבוע האחרון הגיע ביחד עם בנו הבכור, הנסיך ג'ורג', לגמר הגביע האנגלי בכדורגל שנערך בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד באצטדיון וומבלי בלונדון.
נציין שוויליאם הוא נשיא התאחדות הכדורגל, הגוף המנהל של הכדורגל באנגליה, וכמובן מי שמעניק בסוף את הגביע הנחשק לקבוצה המנצחת.
הצלמים הרבים שהגיעו לאצטדיון התמקדו באב ובבנו, שהגיעו בחליפות כמעט זהות, לאורך כל המשחק.
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'
הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'
"תראה, אנחנו עם חליפות תואמות". הנסיכים וויליאם וג'ורג'
(צילום: Robin Jones/Getty Images)
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'
הנסיך וויליאם הנסיך ג'ורג'
"שניקח את הגביע הביתה?"
(צילום: Alex Livesey - Danehouse/Getty Images)