אמש (ב'), אחרי חודשיים ארוכים מאוד של ציפייה, תמונות של קייט מידלטון מטיילת בחוות ווינדזור פורסמו באתרי החדשות בעולם. למען הסר ספק וכדי לוודא שהפעם אכן מדובר בנסיכה ולא בכפילה - סרטון וידיאו שלה ושל בעלה סיפק את ההוכחה הנדרשת ובכך העולם כולו, והבריטים בפרט, קיבלו מנה גדושה של נחת - לפחות עד גל השמועות הבא.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אפשר להירגע. קייט מידלטון
(צילום: Max Mumby/Getty Images)
ג'ודי ג'יימס, מומחית לשפת גוף, הסבירה כי התנהגותה יוצאת הדופן של הנסיכה הראתה שהיא מלאת אנרגיה לאחר היעדרות ארוכה מהעין הציבורית. "זה מדהים לראות את האישה הכי מדוברת בעולם, מי שהפכה לנושא הכי חם בגזרת הספקולציות והשמועות ברשתות החברתיות, פתאום מופיעה כשהיא נראית בריאה, אנרגטית ומאושרת להפליא - אך במקביל גם לא ברורה", אמרה בריאיון ל"מייל אונליין".
ג'יימס הוסיפה: "קייט צועדת לפני וויליאם בצעדים גדולים מספיק כדי לא להראות שום רמז לחולשה מתמשכת, בעוד וויליאם שומר על פניו מוסתרות חלקית מתחת לכובע וראשו מושפל. שפת הגוף של קייט מראה על הרצון להיראות. ראשה מורם, שערה הארוך מתנופף, היא מחייכת ומשדרת אופטימיות ועליזות. זו התנהגות די יוצאת דופן, אך היא נועדה כדי להרגיע את המעריצים ולהפריך את כל השמועות הרעילות".
כמובן, גם הפעם ולמרות ניסיון ההרגעה הברור, היו מי שהצליחו להוציא כותרות שגרמו למעריצי המלוכה לדאוג שוב. קחו למשל את מגזין Us Weekly, שדקות ספורות לאחר פרסום התמונות של הנסיכה ובעלה, העלה תהייה חדשה בפני חמשת מיליון עוקביו באינסטגרם: "מדוע הנסיך וויליאם לא עונד את טבעת הנישואים שלו?", שאל.
רגע לפני שנשלח לנסיכים מוויילס המלצות על מטפלים זוגיים - יצאנו לחפור בתמונות עבר של הנסיך וגילינו כי הוא מעולם לא ענד את טבעת הנישואים שלו.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
קייט מידלטון הנסיך וויליאם
טבעות זה לא הקטע שלו
(צילום: Gettyimage)
נחזור לשמועות סביב מצבה של קייט וסטטוס הנישואים שלה ושל הנסיך, שעל פי אותן שמועות עזב אותה לטובת המאהבת רוז הנבורי, חברתה לשעבר של מידלטון. בסוף השבוע האחרון, מקורבים לנסיכים מוויילס סיפרו כי השניים מוטרדים מהספקולציות לגבי נישואיהם.
"הנסיכים מוויילס פתוחים עם הציבור כשהם יוצאים לאירועים ציבוריים, ואני לחלוטין יכולה לראות את קייט דנה במה שהיא עברה", סיפרה מקורבת, והוסיפה כי נראה שזה מה שקייט מתכננת לעשות. "גם קייט וגם וויליאם מעריכים את האהבה הרבה שהם מקבלים מהציבור ויודעים שיש רצון גדול לראות אותם". מקורב אחר אמר כי "וויליאם וקייט ירצו להיות ברורים וגלויים יותר אך יעשו זאת כשירגישו מוכנים. הם לא ממהרים לשום מקום".
נציין כי במקביל לתמונות של הנסיכה ובעלה שפורסמו, אתרי הרכילות מעבר לים דיווחו כי לראשונה מאז החלו השמועות, עורך הדין של הנבורי התייחס לרומן וטען כי "זה לא נכון בכלל". תגובה יחסית קצרה לדרמה כזו עצומה.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון רוז הנבורי
קייט מידלטון רוז הנבורי
קייט והבסטי לשעבר רוז הנבורי
(צילום: Gettyimages)
הבוקר דווח כי המזכיר החדש של מידלטון - סגן אלוף טום ווייט, ביחד עם המזכיר הפרטי של וויליאם - איאן פטריק, הם אלה שעובדים מסביב לשעון כדי להפריך את כל השמועות הנבזיות סביב היעדרותה של הנסיכה, כך דיווח ה"מירור". "הצוותים עובדים יום וליל כדי לתכנן את החזרה של קייט לאחר שבועות של לחץ עצום. כולם יודעים שהעולם כולו יצפה, אחרי שבועות ארוכים של ספקולציות ופרשנות מוזרה ברשתות החברתיות".
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
יצרני דרמה במשרה מלאה
(צילום: Gettyimages)