חודשיים ויום (בדיוק) לאחר שעברה ניתוח מסתורי בבטן, ובצל השמועות האכזריות סביב מצבה, קייט מידלטון, AKA הנסיכה מוויילס, נצפתה לראשונה כשהיא מבקרת בחווה האהובה עליה בווינדזור יחד עם בעלה הנסיך וויליאם.
את הביקור בחווה ערכו הזוג המלכותי במהלך סוף השבוע האחרון, ונכון לכתיבת שורות אלה התמונות טרם שוחררו לסוכנויות. היחידים שזכו לקבל את התמונה - או כנראה רכשו אותה בהמון כסף - הם ה"סאן".
התמונה צולמה על ידי אזרח אלמוני בזמן שהנסיכה המחלימה ובעלה ביקרו בחנות שנמצאת במרחק נסיעה מביתם שבברקשייר. בתמונה רואים את מידלטון סוחבת שקית קטנה ומצחקקת עם וויליאם ובכך הורגת שתי שמועות במכה אחת - גם את השמועה על מצבה הבריאותי החמור וגם את השמועה על כך שוויליאם עזב אותה לטובת המאהבת (לכאורה) רוז הנבורי.
עוברי אורח סיפרו כי הנסיכה ובעלה יצאו לסבב קניות והוסיפו כי היא נראתה מצוין, מאושרת ובעיקר בריאה. "הילדים לא היו איתם בקניות אבל זה סימן טוב. היא מספיק בריאה כדי להסתובב בין חנויות", סיפר בר המזל.
זו הפעם הראשונה מזה שלושה חודשים, מאז תהלוכת חג המולד המסורתית, שמידלטון נראית בציבור - בצורה ברורה וכזו שלא מטילה ספק כי אכן מדובר בה. האזרח בר המזל, שככל הנראה הגדיל משמעותית את חשבון הבנק שלו בזכות התמונה, צילם את הנסיכה וכל שנותר לקוות זה שהפעם איש לא יחשוד שמדובר באחותה פיפה, בכפילה שנשכרה לטובת התפקיד או בתמונה שנוצרה על ידי בינה מלאכותית.
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
זו באמת את? קייט מידלטון
(צילום: Mark Cuthbert/Getty Images)
הופעתה של מידלטון היא למעשה זריקת הרגעה לציבור הבריטי. בחודשיים האחרונים הוא ניזון משמועות וספקולציות לגבי הנסיכה, שנעו בין השמועה כי היא איננה בחיים ועד השמועה שבעלה עזב אותה לטובת הנבורי, כאמור, הלא היא חברתה הטובה ביותר (לשעבר).
על פי ארמון קנזינגטון, מידלטון צפויה לחזור לכל תפקידיה במסגרת בית המלוכה סביב ה-17 באפריל, לאחר חג הפסחא וכשילדיה יחזרו למסגרות. יודעי דבר מספרים כי ישנה האפשרות שנזכה לראות את הנסיכה כבר במהלך חגיגות הפסחא וייתכן והיא תצטרף לשאר בני המשפחה לטקס המסורתי השנתי בכנסיית סנט ג'ורג' שבאחוזת ווינדזור.
2 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אתה חושב שהפעם זה יעזור?
(צילום: Karwai Tang/Getty Images)