חודשיים בדיוק חלפו מאז הניתוח המסתורי של קייט מידלטון - והדרמה סביבה רק הולכת ומתעצמת. לאחר סערת התמונה שפרסמה הנסיכה לכבוד יום האם, אותה תמונה מדוברת עם תאונות פוטושופ שגרמו לסוכנויות בחו"ל להסיר את התמונה, הגיע תורם של אנשי הצוות של מידלטון להוסיף עוד קצת שמן למדורת השמועות סביב מצבה.
על פי הדיווחים, עובדיה הבכירים ביותר של הנסיכה מוויילס לא ראו אותה או דיברו איתה מאז הניתוח המסתורי, כך מסר מקור יודע דבר למגזין Us Weekly. "רובם אפילו לא ידעו על הניתוח שלה עד שזה פורסם. זה תפס אותם לא מוכנים. רק מעט מאוד אנשים יודעים מה בדיוק קורה שם - והם נחושים לא לומר מילה".
זה בדיוק הזמן להזכיר כי על פי ההודעה שפרסם ארמון קנזינגטון שעות ספורות לאחר שהנסיכה נותחה - ההליך היה משהו שנקבע מראש, כך שמוזר מאוד שאנשי הצוות הקרובים ביותר אליה לא ידעו עליו דבר.
אותו מקור פטפטן הוסיף כי מאז שוחררה הנסיכה מבית החולים, היו לה רק שני מבקרים - המלך צ'רלס ואשתו קמילה, וטען כי ישנו "מעטה סודיות" גדול סביב הנסיכה.
7 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אין שום רמז למצבה. קייט מידלטון
(צילום: Stringer/Getty Images)
בזמן שמהארמון עדיין מתעקשים לא לנדב מידע על מצבה הרפואי של מידלטון, השמועות הולכות וגוברות כשכעת, המטרידה ביותר שבהן, זו שמככבת בכל אתרי החדשות והרכילות בעולם, היא לגבי הרומן של הנסיך וויליאם עם חברתה הטובה ביותר של קייט, רוז הנבורי.
נחזור אחורה בזמן לאפריל 2019, אז יצא המגזין האמריקני In Touch עם כתבת שער שטענה כי הנסיך וויליאם מנהל רומן עם הנבורי - דוגמנית בריטית לשעבר הנשואה לבמאי הקולנוע דיוויד רוקסאוויג' ואמא לשלושה. הנבורי ובעלה היו חלק מקבוצת החברים של מידלטון, ועל פי הדיווחים הנסיכה הורתה להוציא את השניים מהקבוצה.
באותה התקופה מקורב למלוכה סיפר כי הנבורי אכן הייתה חברתה הטובה ביותר של מידלטון אך הקשר ביניהן נותק. "קייט מאוד מקנאה ברוז, נאמר לה שבעבר היו לוויליאם רגשות כלפיה והוא אפילו הגדיר אותה בתור 'הבחורה שהוא פספס', מה שגרם לקייט לאסור עליו להיפגש או לשוחח איתה".
7 צפייה בגלריה
קייט מידלטון רוז הנבורי
קייט מידלטון רוז הנבורי
בסטיז לשעבר. קייט מידלטון ורוז הנבורי
(צילום: Gettyimages)
לטענת אותו מגזין אמריקני, הרומן בין וויליאם והנבורי היה בשיאו בתקופת הריונה השלישי של קייט. עם זאת יש לציין כי מדובר במגזין לא מאוד אמין, שדיווח בעבר על לידתו של בנם המשותף של ג'ניפר אניסטון ובראד פיט (שמעולם לא הגיע לעולם), על הריונה הרביעי של מידלטון (לא קרה) וכמו כן על הגירושים שלא היו בין ג'ורג' קלוני לאשתו אמל.
מארמון המלוכה לא יצאה שום התייחסות לרומן אך הכתב לענייני מלוכה של "דיילי מייל" התייחס לשמועות, ואמר: "גם הנסיך וויליאם וגם הגברת רוז הנבורי שקלו הליכים משפטיים אך לבסוף החליטו לוותר על כך ולהתעלם מהפרשה. מדובר בשמועות מזיקות ושקריות".
7 צפייה בגלריה
קייט מידלטון רוז הנבורי
קייט מידלטון רוז הנבורי
"לא להדביק לי רומן". הנבורי
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
בדצמבר 2020 החל גל חדש של שמועות סביב וויליאם והנבורי, הפעם בעקבות דיווחים כי הנסיך חידש את הקשר עם רוז וצירף אותה לרשימת מקבלי כרטיסי חג המולד, החלטה שהכעיסה מאוד קייט (לכאורה).
7 צפייה בגלריה
הנה תמונה שלא תשוחזר לעולם. קייט, וויליאם ורוז
הנה תמונה שלא תשוחזר לעולם. קייט, וויליאם ורוז
הנה תמונה שלא תשוחזר לעולם. קייט, וויליאם ורוז
(צילום: gettyimages)
חידוש הקשר הוביל למשבר חדש בין בני הזוג, ומקורבים יודעי דבר סיפרו כי "למרות שהשניים מפגינים זוגיות מושלמת כלפי חוץ, מאחורי דלתות סגורות הם נלחמים במשבר בגידה חדש המפריד ביניהם".
השמועות השערורייתיות לא האריכו ימים, ולאחר מכן הנסיכים מוויילס נצפו שוב ושוב כשהם מפגינים קרבה ואינטימיות שלא נראתה מאז חתונתם. יש הטוענים כי מי שחיברה ביניהם וגרמה לחיזוק הקשר הייתה דווקא מייגן מרקל, שבאותה התקופה חזרה והשמיעה את הטענות שלה כלפי גיסתה, מה שקירב את מידלטון למלכה אליזבת וחיזק עם הקשר שלה עם וויליאם.
7 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הכי קרובים אי פעם. הנסיך וויליאם וקייט
(צילום: Gettyimages)
כעת, ארבע שנים אחרי, השמועות סביב הרומן שהיה (או לא היה) לוויליאם עם הנבורי שוב מציפות את אתרי הרכילות, הטוויטר וגם את ערוצי הטלוויזיה - הודות לקומיקאי סטיבן קולבר, שהחליט להעיר את המתים. "הממלכה כולה נפגעה בעקבות היעלמותה לכאורה של קייט מידלטון", אמר בתוכניתו The Late Show. "ובכן, עכשיו חוקרי האינטרנט מנחשים שהיעדרותה של קייט עשויה להיות קשורה לרומן שניהל בעלה".
אמש (שבת) חבריהם הטובים של הנסיכים מוויילס החליטו לשבור שתיקה והתייחסו לראשונה לשמועות. "וויליאם וקייט הרוסים מהספקולציות לגבי נישואיהם", סיפר מקורב יודע דבר והוסיף כי השניים מתכננים לפרסם תמונה חדשה בחודש הבא, לציון יום הולדתו השישי של הנסיך לואי.
"הנסיכים מוויילס פתוחים עם הציבור כשהם יוצאים לאירועים ציבוריים, ואני לחלוטין יכולה לראות את קייט דנה במה שהיא עברה", סיפרה מקורבת נוספת, והוסיפה כי כנראה שזה מה שקייט מתכננת לעשות. "גם קייט וגם וויליאם מעריכים את האהבה הרבה שהם מקבלים מהציבור והם יודעים שיש רצון גדול לראות אותם". מקורב אחר אמר כי "וויליאם וקייט ירצו להיות ברורים וגלויים יותר אך הם יעשו זאת כשירגישו מוכנים. הם לא ממהרים לשום מקום".
מקור אחר טען כי "כל מה שקייט רצתה זה קצת לשמח את הציבור ולשחרר תמונה כדי להודות על התמיכה. היא ידעה שכולם יחקרו את התמונה אז היא החליטה ל'טפל' בה בעצמה. היא אוהבת לנסות לגרום למשפחתה להיראות הכי טוב שאפשר".
7 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
פייר, טעות של טירונית
(צילום: Stephen Pond/Getty Images)
נזכיר כי על תאונות הפוטושופ הרבות, מידלטון התנצלה ואף טענה כי "כמו צלמים חובבים רבים, אנחנו מתנסים מדי פעם בעריכה". עוד הוסיפה הנסיכה: "רצינו להביע את התנצלותנו על כל בלבול שהתצלום המשפחתי ששיתפנו אתמול גרם. אני מקווה שלכל החוגגים היה יום האם שמח מאוד".
לסיום נציין כי על פי הודעת הארמון, קייט תשוב למלא את תפקידיה מיד לאחר חג הפסחא שיחול בסוף החודש.
7 צפייה בגלריה
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
ה-תמונה!
(צילום: הנסיך וויליאם/אינסטגרם)