אחרי חודשיים עמוסים בשמועות על מצבה הבריאותי בעקבות הניתוח המסתורי שעברה, ארמון קנזינגטון פרסם הבוקר (א') תמונה רשמית ראשונה של הנסיכה קייט מידלטון.
בתמונה, אותה צילם הנסיך וויליאם לכבוד יום האם שמצוין היום באנגליה, נראית הנסיכה כשהיא יושבת על כיסא ומוקפת בילדיה, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי. "תודה על איחוליכם והתמיכה המתמשכת במהלך החודשיים האחרונים. מאחלת לכולן יום האם שמח", כתבה מידלטון לצד התמונה וחתמה את ההודעה עם האות C - עבור Catherine.
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
קייט מידלטון והנסיכים ג'ורג' לואי ושרלוט
אפשר להירגע. קייט, שרלוט, ג'ורג' ולואי
(צילום: הנסיך וויליאם/אינסטגרם)
למעשה, זו לא הפעם הראשונה שאנחנו רואים את הנסיכה לאחר הניתוח - אך זו הפעם הראשונה שאנו זוכים לראות אותה בברור.
בשבוע שעבר ולאחר שהשמועות סביב מצבה החלו להחריף, מידלטון צולמה מחוץ לטירת ווינדזור כשהיא יושבת ברכב לצד אמה קרול וחמושה במשקפי שמש גדולים. תחילה התמונה הרגיעה את ההמון המודאג אך תוך דקות ספורות הרגיעה התחלפה בספקולציות על כך שמדובר בכלל בכפילה של הנסיכה.
"פיפה מידלטון, האם זו את? האם את הכפילה שדיברו עליה?", תהה מעריץ של המלוכה, ואחת אחרת הוסיפה: "יש בתמונה הזו מישהי שהיא לא קייט מידלטון".
התמונה של מידלטון (לכאורה) ברכב הגיעה בתזמון הנכון ביותר - ומידלטון ידועה בתור נסיכת התזמונים הנכונים. לנסיכה מוויילס יש היסטורית ארוכת שנים של הופעה בציבור ברגעים קריטיים ואסטרטגיים. "התמונה של קייט ברכב כל כך מצחיקה כי זה הצעד הרצוי והמתבקש של קייט מידלטון כשהיא רוצה שיראו אותה בציבור אבל לא רוצה לענות על שום שאלה", אמרה המומחית המלכותית אמנדה מאטה.
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
תמיד מופיעה ברגע הנכון. מידלטון
(צילום: Gettyimages)
כזכור, ב-17 בינואר הודיע ארמון קנזינגטון כי הנסיכה מוויילס עברה ניתוח בבטן ולא תופיע בציבור עד אחרי חג הפסחא. ימים ספורים לאחר מכן נודע כי המלך צ'רלס אובחן עם סרטן - אך בניגוד למידלטון, המלך הופיע מאז מספר פעמים, מה שהגביר את החשש למצבה של הנסיכה.
מארמון קנזינגטון יצאו הודעות נוספות המבהירות כי מראש סוכם שמידלטון לא תיראה בציבור בחודשיים הקרובים אך זה לא שכנע את האזרחים, שהחלו להפיץ שמועות על מצבה. "נכנסתי עמוק לתאוריות הקונספירציה סביב היכן קייט מידלטון ואני צריכה שמישהו יוציא אותי משם מיד. מטורף כאן", צייצה בחורה בשם Madiha. הציוץ המדובר הגיע לעשרות מיליוני צפיות ואלפי תגובות. "הלוואי שלא הייתי יודעת שהיא נעלמה - עד לרגע שיהיו דיווחים על כך שהיא סוף-סוף הופיעה בציבור", צייצה fortyacremule. "זה כמו להתמכר לסדרה ממש ממש טובה שעדיין נמצאת בשידור וכל פעם יוצא פרק אחד. אני רוצה את כל המידע עכשיו". כעת, עם פרסום התמונה של הנסיכה ביחד עם ילדיה, אנחנו רוצים להאמין כי מצבה אכן משתפר ונחזור לראות אותה בקרוב על בסיס יומי.
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
אנחנו מחכים לחג הפסחא
(צילום: Gettyimages)