ב-17 בינואר, ארמון קנזינגטון הפתיע כשדיווח כי קייט מידלטון, הנסיכה מוויילס, עברה ניתוח בבטן, תישאר באשפוז למשך שבועיים ותחזור לפעילות ציבורית רק אחרי הפסחא, בסוף חודש מרץ.
מאז עברו 42 ימים בהם איש לא ראה או שמע מהנסיכה, ובזמן שהארמון מנסה לשדר עסקים כרגיל ומעדכן פה ושם כי חל שיפור במצבה, עיתונאית ספרדייה משוכנעת שמידלטון בכלל נמצאת כרגע בתרדמת, מעריצי המלוכה חושדים שוויליאם עזב את הנסיכה לטובת המאהבת רוז הנבורי ויש כאלה שמשוכנעים שקייט הלכה לעולמה - ובארמון רק מחכים לרגע הנכון כדי לבשר את הידיעה.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
מוטרדים? גם אנחנו. קייט מידלטון
(צילום: Gettyimage)
"נכנסתי עמוק לתאוריות הקונספירציה סביב היכן קייט מידלטון ואני צריכה שמישהו יוציא אותי משם מיד. מטורף כאן", צייצה בחורה בשם Madiha. נכון לכתיבת שורות אלה הציוץ עומד על 8.3 מיליון צפיות ומאות תגובות וספקולציות לגבי מצבה של הנסיכה.
"הלוואי שלא הייתי יודעת שהיא נעלמה - עד לרגע שיהיו דיווחים על כך שהיא סוף-סוף הופיעה בציבור", צייצה fortyacremule. "זה כמו להתמכר לסדרה ממש ממש טובה שעדיין נמצאת בשידור וכל פעם יוצא פרק אחד. אני רוצה את כל המידע עכשיו".
Emma B, משתמשת נוספת, החליטה לקחת את השמועות כמה צעדים קדימה, והגיבה, ספק בהומור ספק ברצינות: "ממה שאני מבינה, וויליאם הוא שיכור שהרביץ לה וכעת היא בקומה. היא עברה ניתוח פלסטי וכעת היא כלואה במגדל מכיוון שהיא לא תחתום על מסמכי גירושים. אני מניחה שפספסתי המון אבל זו התאוריה שלי".
4 צפייה בגלריה
מה קורה לקייט?
מה קורה לקייט?
איזה מתח. הציוץ שהוביל לגל שמועות חדש
(צילום: טוויטר)
"אולי היא רק יצאה לחופשה", הציעה עוקבת אחרת. "הפנים שלה פשוט התעייפו מלחייך והגוף מותש מלהחליף בגדים כל הזמן". עוקבת אחרת שיתפה במצב רפואי שבן זוגה לשעבר עבר, והוסיפה כי ייתכן וזה מה שקרה גם למידלטון: "לאקס שלי היה קוליטיס כיבית כל כך קשה עד שהוציאו לו את המעי הגס. הוא הסתובב עם שקית קולוסטומיה במשך שישה שבועות עד שניתן היה לעשות ניתוח נוסף כדי לחבר את המעי הדק לפי הטבעת. זה אומנם קרה לפני 20 שנה אבל אולי היא עברה את אותו הדבר?".
"גם אני נשאבתי לתוך הספקולציות", צייץ עוקב נוסף. "מה שזה לא יהיה, היא כנראה חולה מאוד. העובדה שוויליאם פספס אירוע חשוב מאוד כמו האזכרה של הסנדק שלו אומרת המון".
Dr Una McIlvenna הוסיפה: "זו לא רק העובדה שהיא לא נראתה בציבור שמדאיגה, אלא שגם הוריה וילדיה לא נצפו ולו פעם אחת".
נציין שמי שכן נצפתה בציבור, ולא נראתה מודאגת במיוחד, היא אחותה של קייט, פיפה מידלטון, שצולמה כשהיא משתכשכת בים בבגד ים לבן ולוהט, ומפזרת חיוכים מרוצים לכל עבר.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
כלואה בראש המגדל? מידלטון
(צילום: Gettyimage)
אתמול (ג') הנסיך וויליאם ביטל במפתיע את השתתפותו בטקס האזכרה של הסנדק שלו - קונסטנטינוס השני - מלך יוון, זמן קצר לפני תחילתו. דקות ספורות לאחר שדווח כי וויליאם ייעדר, יצאה הודעה נוספת מארמון קנזינגטון בה נמסר כי מצבה של מידלטון ממשיך להשתפר.
בניגוד לנסיכה, המלך צ'רלס - שאובחן עם סרטן בסמוך לניתוח שעברה, נראה מאז בציבור מספר פעמים ואף יצא במסר לאזרחים. הפעם האחרונה שמידלטון נראתה בציבור הייתה בחודש דצמבר האחרון, כשצעדה לכנסייה ביחד עם בעלה ושלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, בחג המולד.
4 צפייה בגלריה
משפחת המלוכה חג המולד 2023
משפחת המלוכה חג המולד 2023
מקווים שהכל בסדר!
(צילום: Mark Cuthbert/UK Press via Getty Images)