בסוף השבוע האחרון, בזמן שכול ההורים בעולם חגגו את סופו של אוגוסט, הנסיך הארי נחת בשקט-בשקט, בלי שאיש יידע, על אדמת בריטניה לטובת אירוע האזכרה של דודו לורד רוברט פלוז, בעלה של ליידי ג'יין ספנסר, אחותה של אימו המנוחה דיאנה.
לאירוע האזכרה הגיע גם הנסיך וויליאם, ללא אשתו הנסיכה קייט מידלטון שכידוע עדיין נאבקת במחלת הסרטן, ושמר מרחק ברור מאוד מאחיו הצעיר, שגם הפעם הגיע ללא הליווי של אשתו מייגן מרקל. "וויליאם והארי שמרו מרחק, לא דיברו ביניהם וישבו רחוק אחד מהשני", סיפרו מקורות יודעי דבר שנכחו בטקס.
הגעתו של הארי לבריטניה מגיעה ימים ספורים לאחר שנודע כי בני המלוכה יכולים לנשום לרווחה, מכיוון שבמהדורה החדשה של ספרו האוטוביוגרפי SPARE, שתצא לאור בחודש אוקטובר הקרוב, לא ייכללו פרקים חדשים - לבקשתו של המלך צ'רלס.
עם זאת, נראה שמחוות הפיוס של הארי לא הספיקה עבור וויליאם, שעדיין לא מוכן לסלוח. "לא ידעתי שהם מגיעים בכלל", אמר אזרח סקרן ל"סאן". "הם הגיעו בשקט, בדיסקרטיות רבה". אזרח אחר הוסיף: "וויליאם והארי היו שם, אבל לא החליפו מילה ביניהם ושמרו על מרחק".
2 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הפיוס לא נראה באופק. הנסיכים וויליאם והארי
(צילום: Gettyimages)
אתמול (שבת) מלאו 27 שנים למותה הטראגי של הנסיכה דיאנה וכמנהגם בשנים האחרונות מאז שהחל הסכסוך - הנסיכים לא ציינו את יום השנה ביחד.
במהלך החודש הקרוב צפוי הארי לצאת לסיור בניו יורק במטרה לקדם כמה מהחסויות והיוזמות הפילנתרופיות שלו. במקביל אליו, הנסיך וויליאם צפוי לנחות במנהטן לטובת פסגת החדשנות השנתית השלישית של פרס Earthshot, שתתקיים במלון פלאזה ב-24 בספטמבר - אך לשניים אין כל כוונה להיפגש.
ולא רק באירוע בארצות הברית - מקורבים ליורש העצר מספרים ש"וויליאם לא מתכוון להזמין את אחיו הצעיר לטקס ההכתרה שלו בבוא העת", כך סיפר חבר של הנסיך ל"טיימס". "הוא לא רוצה שהארי יהיה נוכח שם ברגע שבו יהפוך למלך". עם זאת, הדגיש המקורב, שכרגע וויליאם עסוק בעיקר באשתו, ילדיו ואביו. "הארי הוא לא באמת נושא שדנים בו". אכן, מאוד מעליב.
2 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך וויליאם הנסיך הארי
חלום שלנו שתשלימו!
(צילום: Ap)