בזמן שבבריטניה מחכים בקוצר רוח לספר הביוגרפי החדש על חייה של קייט מידלטון, ממנו דולפים מדי יום קטעים עסיסיים שחלקם שופכים קצת אור על טענותיה של מייגן מרקל כלפי גיסתה - מרקל ובעלה הנסיך הארי התייצבו מול המצלמות, שוב, לריאיון זוגי חדש.
בריאיון ל-CBS News Sunday Morning סיפרה הדוכסית מסאסקס על המחשבות האובדניות שחלפו בראשה בזמן שהייתה בהיריון עם בנה הבכור ארצ'י. זו לא הפעם הראשונה שמרקל מדברת על כך: במרץ 2021 היא סיפרה במהלך ריאיון לאופרה ווינפרי על הרגע שבו חשבה לשים קץ לחייה: "אמרתי להארי שאני לא רוצה לחיות יותר, שזה יהיה עדיף לכולם. וזו הייתה מחשבה ברורה מאוד, אמיתית ומפחידה. ואני זוכרת איך הארי פשוט חיבק אותי חזק. אמרתי בקול רם שאני חייבת ללכת לקבל עזרה. מעולם לא הרגשתי ככה והייתי צריכה לדבר עם מישהו ופשוט אמרו לי שזה לא יהיה טוב עבור מוסד המלוכה".
כעת, שלוש שנים אחרי, מרקל שוב חוזרת לאותם זיכרונות כואבים. "אחרי שעברת כל רמה אפשרית של כאב וטראומה - אני מאמינה שחלק ממסע הריפוי שלנו, בהחלט חלק מהמסע שלי, הוא היכולת להיות פתוחה לגבי זה", אמרה הדוכסית למנחה ג'יין פאולי. "רק גירדתי את פני השטח בכל הנוגע לחוויה שלי, סיפרתי ממש מעט, אבל אני חושבת שלעולם לא אאחל למישהו להרגיש כך".
בזמן שהארי הסתכל לעבר מייגן במבט מלא חמלה והבנה, הדוכסית המשיכה: "לעולם לא ארצה שיקרה מצב שלא יאמינו למישהו אחר שחווה קשיים. אם העובדה ששיתפתי וסיפרתי מה עבר עליי יציל מישהו, או יעודד מישהו לבדוק מה שלומו של אדם אחר ולא רק להניח שאם הוא נראה בסדר אז הכול בסדר - זה היה שווה את זה".
2 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
עוד ריאיון לאוסף. מייגן והארי
(צילום: מתוך הריאיון ששודר ברשת CBS)
במהלך הריאיון דיברו הדוכסים מסאסקס על שני ילדיהם, הנסיכים ארצ'י (5) וליליבת (3): "הילדים שלנו קטנים ומדהימים וכל מה שאתה רוצה כהורה זה להגן עליהם", אמרה מרקל, ודיברה על הסכנה שנמצאת ברשתות החברתיות. "אנחנו יודעים שיש הרבה מאוד עבודה לעשות ברשת - ואנחנו פשוט שמחים להיות חלק מהשינוי הזה".
מרקל הוסיפה וסיפרה על התוכנית The Parents Network שפתחו הדוכסים בקרן שלהם Archewell, שנועדה לתמוך בהורים שילדיהם הושפעו לרעה מהמדיה החברתית. "אתה מקווה שכשהילדים שלך יבקשו עזרה - מישהו יהיה שם עבורם כדי לתת להם את מה שהם צריכים?", שאלה המנחה את הארי, שכזכור התמודד בילדותו עם מות אימו הנסיכה דיאנה. "בשלב זה, כל הורה צריך להיות הראשון שמגיב - אבל אפילו אלה שיגיבו הכי מהר והכי טוב לא תמיד יהיו מסוגלים לזהות סימנים אפשריים לאובדנות. זה מה שבאמת מפחיד פה".
מייגן מדברת על המחשבות האובדניות שליוו אותה - בריאיון לאופרה ווינפרי
נזכיר כי אתמול, יום ראשון ה-4 באוגוסט, חגגה הדוכסית מסאסקס את יום הולדתה ה-43. כמצופה - איש מבני משפחת המלוכה לא ציין את יום הולדתה ולא בירך אותה ברשתות החברתיות כפי שנהוג.
במקום לחגוג את היום המיוחד, ואולי אפילו להעניק למעריצים הרבים של הסאסקסים תמונה משפחתית עדכנית כחלק מהחגיגות, הארי ומייגן בחרו שוב להתיישב מול המצלמה ולדבר על נושא שקרוב לליבם.
מאז שפרשו הדוכסים מהמלוכה, בטענה כי הם רוצים להתרחק מאור הזרקורים ולנהל חיים פרטיים עד כמה שאפשר, השניים סיפקו עשרות ראיונות - טלוויזיונים, לעיתונות ואפילו נכתבו מספר ספרים ביוגרפים (על ידי אחד מחבריהם הטובים ביותר) שסיפרו על הקשיים שעברו בארמון ועל ההתמודדות הלא פשוטה עם שאר המשפחה.
ונסיים עם אביה של מייגן, תומס מרקל, שמאז נישואיה של בתו ממשיך להתראיין לכל כלי תקשורת אפשרי ומטנף, משחיר, וחוזר על אותם הדברים שוב ושוב והכל כדי לקבל ממנה קצת יחס. מזכיר לכם מישהי?
2 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
אולי תחשבי מסלול מחדש? מייגן מרקל
(mhkuo: Astrida Valigorsky/Getty Images)