שבועות ספורים לאחר ששינה את האזרחות שלו והפך לתושב אמריקני, הנסיך הארי צפוי לחזור לבריטניה בשבוע הבא, ב-8 במאי, כדי לציין עשור למשחקי האינוויקטוס. החגיגות יתקיימו בכנסיית סנט פול וכבר עכשיו דווח כי איש מבני המלוכה לא יצטרף אליו למאורע המרגש.
נעצור לרגע כדי לציין שמשחקי האינוויקטוס - טורניר ספורט פאראלימפי לחיילים ויוצאי צבא שנפצעו במהלך שירותם, נחשב להישג הגדול ביותר של הארי, שיזם את הרעיון. הטורניר הראשון נערך בשנת 2014 עם למעלה מ-400 ספורטאים מ-13 מדינות, ובהם 130 ספורטאים בריטים. כך שהעובדה שבני משפחתו, כולל אשתו מייגן מרקל, לא יהיו שם לצידו אכן תהיה צביטה אכזרית בלב.
6 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
בדד ברחובות לונדון. הנסיך הארי
(צילום: Belinda Jiao/GettyImages)
נמשיך: לא ידוע לכמה זמן הנסיך יישאר בלונדון, אך בהתחשב בעובדה כי הוא ייאלץ ללון גם הפעם בבית מלון כאחרון התיירים בבריטניה, כנראה שגם כעת הביקור לא יימשך מעבר ליום-יומיים.
נזכיר כי בחודש פברואר אחרון, מיד לאחר שנודע כי המלך צ'רלס אובחן עם סרטן, הארי טס מיד ללונדון כדי לפגוש אותו, אך צ'רלס הקדיש לו פחות מ-45 דקות והארי חזר לארצות הברית כבר באותו יום. "אני אוהב את המשפחה שלי", אמר הנסיך בריאיון ל-Good Morning America ימים ספורים לאחר הביקור החפוז. "אני אסיר תודה על כך שהצלחתי לתפוס טיסה ולהגיע לראות את אבי ולבלות איתו".
6 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
בימים יפים ונטולי מייגן. הנסיך הארי והמלך צ'רלס
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
עם זאת ולמרות כוונותיו הטובות של הארי (שלעיתים מלוות בהמון מעשים מרגיזים - אבל היי, אומרים שהמטרה מקדשת את האמצעים), מסביבתו של המלך צ'רלס מיהרו כבר עכשיו להבהיר כי "המלך יהיה עסוק מכדי לפגוש את הארי במהלך ביקורו הקרוב בלונדון". מקור אחר ניסה להיות קצת יותר אופטימי אך ציין כי במידה וצ'רלס יצליח להיפגש עם בנו - "תהיה זו פגישה קצרה מאוד".
לפי הטלגרף, לוח הזמנים העמוס של המלך בשבוע שבנו יגיע ללונדון כולל פגישה עם ראש הממשלה, מסיבת גן ראשונה של העונה בארמון וכנראה עוד כמה "אילוצים" שיומצאו באותו השבוע.
6 צפייה בגלריה
הנסיך הארי המלך צ'רלס
הנסיך הארי המלך צ'רלס
מחכים לשידור חוזר של נשיקת אב בן מחממת
(צילום: Matt Dunham - WPA Pool/Getty Images)
ואם כבר בצ'רלס ובלוח הזמנים העמוס שלו עסקינן, נציין כי לאחר שבסוף השבוע האחרון דווח כי בארמון החלו לעדכן את תוכניות הלוויה של המלך מאחר ומצבו "לא טוב", לפי מקורבים - המלך יצא היום לאירוע ציבורי ראשון מאז שחלה והגיע לביקור במרכז הסרטן באוניברסיטאית מקמילן ביחד עם אשתו קמילה, שם פגשו חולים ומומחים רפואיים.
צ'רלס נראה נינוח ובמצח רוח טוב, וכשישב לשוחח עם החולים שעבורים טיפולי כימותרפיה סיפר כי מצבו "טוב, בסדר ולא נורא".
כשדיבר צ'רלס על האבחון עם אחת המטופלות, אמר: "זה תמיד קצת הלם, לא, כשמבשרים על כך?". בנוסף הביע הזדהות עם מטופלת אחרת, לסלי וודברידג' בת ה-63, והוסיף כי "הוא חייב לקבל את הטיפול שלו עוד היום אחר הצהריים".
6 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה
המלך צ'רלס קמילה
רק בריאות!
(צילום: Victoria Jones/PA Images via Getty Images)
6 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה
המלך צ'רלס קמילה
חוזר לעניינים. המלך צ'רלס ואשתו קמילה
(צילום: Samir Hussein/WireImage)
6 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה
המלך צ'רלס קמילה
חזר ללחוץ ידיים לאזרחים
(צילום: Suzanne Plunkett - WPA Pool/Getty Images)