"אני אוהב את המשפחה שלי", כך הכריז הנסיך הארי בריאיון שהעניק היום (ו') ל-Good Morning America. "אני אסיר תודה על כך שהצלחתי לתפוס טיסה ולהגיע לראות את אבי ולבלות איתו".
ב-5 בפברואר, ממש לפני שבוע וחצי, האדמה באנגליה רעדה. ארמון בקינגהאם עדכן כי המלך צ'רלס אובחן עם סרטן והתחיל בהליך הטיפולי.
בנו של צ'רלס, הנסיך הארי, עלה מיד על טיסה מקליפורניה ללונדון כדי לבלות עם אביו. תחילה דיווחו אתרי החדשות כי הנסיך יבלה לצידו של אביו תקופה לא מוגבלת של זמן, אך בסופו של דבר נאלץ הארי להסתפק בפגישה קצרה שנמשכה כ-45 דקות ומיד לאחר מכן חזר לארצות הברית.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הייתי פה, ביי. הנסיך הארי
(צילום: Dan Kitwood/GettyImages)
וויל ריב, מנחה התוכנית ובנו של השחקן המנוח כריסטופר ריב, שוחח עם הארי על השיתוק שאביו חטף לאחר שנפל מסוסו בעת רכיבה וסיפר כי גילה שלמחלה במשפחה יכולה להיות השפעה הרסנית או דרך לאחד מחדש את כולם. ריב שאל את הארי האם הוא חושב שזה אפשרי במקרה של משפחתו, ועל זה השיב הנסיך: "בהחלט. כן, אני בטוח בכך. אני רואה ביום-יום את הכוח של התא המשפחתי שמתאחד ואני חושב שכל מחלה שלא תהיה, מקרבת בין משפחות".
כשניסה ריב להוציא מידע על סוג הסרטן של צ'רלס - הארי סירב לשתף פעולה, אך כששאל איך העובדה שהוא נמצא וחי את חייו בקליפורניה תשפיע עליו, בזמן שכל כך הרבה מתרחש אצל משפחתו - ענה הנסיך: "החיים שלי והמשפחה שלי בקליפורניה - זה מה שזה, אבל אני אגיע לראות את משפחתי שוב".
כשנשאל איך הוא מתפקד כאבא - הארי הבריח חיוך מרוצה וסיפר כי הילדים גדלים מהר, ממש כמו כל הילדים ושיש להם חוש הומור משובח שגורם להם לצחוק כל היום. "אני אסיר תודה להיות אבא", סיכם.
בשנת 2020, חודשים ספורים לאחר שפרשו מהמלוכה, הנסיך הארי ומייגן מרקל התמקמו סופית בקליפורניה. "זה מדהים", אמר הארי.
לשאלה האם הוא מרגיש אמריקני לקח לו רגע לחשוב, ותוך כדי שהוא חוזר על השאלה, השיב שלא. "למעשה, אני לא יודע איך זה מרגיש".
ריב החליט לאתגר עוד טיפה ושאל את הארי האם הוא מתכנן להפוך לאזרח אמריקני, ואילו הארי לקח נשימה עמוקה לפני שענה שהוא שוקל זאת. "אני לא יודע מה עוצר בעדי", אמר.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי וויל ריב
הנסיך הארי וויל ריב
פותח את הלב. שוב
(צילום מסך)
הריאיון של הארי מגיע לאחר שבוע עמוס בכותרות סביבו ובעיקר סביב אשתו, מייגן מרקל, זאת לאחר שהשניים הכריזו על השקת האתר החדש שלהם "סאסקס", המשיכו עם בשורת חתימת החוזה של מרקל עם חברת Lemonada Media, סיור מלכותי של הדוכסים באתר סקי בקנדה וכעת, כאמור ריאיון של הארי לתוכנית הבוקר האמריקנית.
מהארמון, כמובן, לא התייחסו לריאיון של הארי ובמקום בחרו להודיע על כך שהנסיך וויליאם ישתתף בטקס פרסי BAFTA שיתקיים בתחילת השבוע.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
לא רגועים. הארי ומייגן
(צילום: Karwai Tang/WireImage)