אחרי תקופת צינון יחסית ארוכה, הנסיך הארי ומייגן מרקל חזרו לככב בכותרות - וגם הפעם הם עושים את כל מה שצריך על מנת להציק לבני המלוכה, שכזכור עוברים ימים די רגישים בעקבות אבחון הסרטן של המלך צ'רלס והניתוח המסתורי של קייט מידלטון.
השבוע האחרון התחיל עם השקת אתר חדש תחת המותג "סאסקס", שנאסר עליהם לשימוש לאחר פרישתם מהמלוכה. בארמון בקינגהאם עוד לא הספיקו לרפרש את האתר החדש ולבדוק מה הוא מציע - כשבמקביל נחשף גם הפרויקט הבא של מייגן: הדוכסית מסאסקס חתמה על חוזה חדש עם Lemonada Media, וסיפרה בהתרגשות על הפודקאסט החדש-ישן שלה שצפוי לעלות לאוויר בקרוב.
הדוכסים מסאסקס כנראה חשו שהלו"ז לא עמוס מספיק, ואתמול (ד') נחתו בקנדה - שם יבלו את היומיים הקרובים במסגרת קידום משחקי החורף של האינוויקטוס, שיתקיימו בשנה הבאה.
נעצור לרגע להסביר כי טורניר משחקי האינוויקטוס, טורניר ספורט פאראלימפי לחיילים ויוצאי צבא שנפצעו במהלך שירותם, נחשב להישג הגדול ביותר של הנסיך הארי, שיזם את הרעיון.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
חזית אוחדת. הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Andrew Chin/Getty Images)
נמשיך: מרקל, מצוידת בכובע צמר ומעיל פוך מפנק, הצטרפה לבעלה לאתר הסקי וויסלר, והשניים בילו יחד עם הספורטאים שצפויים להשתתף בטורניר. הדוכסים צחקקו עם המשתתפים ובעיקר הציגו חזית מאוחדת ואוהבת, זאת בצל השמועות החוזרות על משבר בנישואיהם. מחר (ו') צפויים השניים לעזוב את קנדה ולחזור לקליפורניה, שם מחכים להם שני ילדיהם - ארצ'י וליליבת.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
בחזרה לילדות. הנסיך הארי
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
מתמנגלים עם פשוטי העם
(צילום: Karwai Tang/WireImage)
ונחזור רגע לשערוריות החדשות של השניים: שעות ספורות לאחר השקת האתר "סאסקס", מקורות מהארמון סיפרו כי הדוכסים לא התייעצו עם הצוות המלכותי בנוגע לשימוש במותג "סאסקס", שכאמור נאסר עליהם לשימוש על ידי המלכה אליזבת ובעקבות פרישתם מהמלוכה.
נדגיש כי הארי ומייגן לא התרגשו מהביקורות שהופנו כלפיהם ואף החליטו לנצל את ההזדמנות כדי להכריז על האימוץ של התואר "סאסקס" כשם המשפחה של ילדיהם. זאת אומרת שאם עד לא מזמן השמות של ילדיהם היו ארצ'י וליליבת מאונטבאטן-ווינדזור - כעת זה ארצ'י וליליבת סאסקס. "הם עשו את זה כדי לאחד את משפחתם", הסביר מקורב לשניים ל"דיילי מייל".
במבט מהצד, נראה כי הדוכסים מנצלים את המשבר הרפואי-מלכותי בלונדון כדי לקדם את האינטרסים שלהם, וכנראה מתוך ידיעה ברורה כי המלך צ'רלס - שמאז שהוכתר למלך מתעלם בקביעות מניסיונותיהם לערער את הארמון - לא ירצה לקחת חלק בקרנבל הזה גם הפעם ולא ירענן את זיכרונם בכל הנוגע לאיסור השימוש במותג סאסקס. "יהיו להם בעיות אמיתיות עם השימוש בו. זה תואר מלכותי ואם יהיה ולו רמז אחד לפעילות מסחרית - האתר ייסגר. זה מדהים שהם לא רואים את זה", צייץ מעריץ מלכותי זועם.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
אולי די?
(צילום: Karwai Tang/WireImage)