שמונה חודשים לאחר שספוטיפיי התנערו מהחוזה עם הנסיך הארי ומייגן מרקל בטענה כי הם לא מספקים את הסחורה - הדוכסית מסאסקס חתמה על חוזה חדש מול Lemonada Media, כך דווח אמש (ג') באתרים מעבר לים.
"אני גאה לבשר שאני מצטרפת לצוות המבריק של 'לימונדה' כדי להמשיך את אהבתי לפודקאסטים", אמרה הדוכסית בהצהרה רשמית. "היכולת לתמוך בחברה שנוסדה ומנוהלת על ידי נשים עם פודקאסטים מעוררי מחשבה והשראה, היא דרך נפלאה להתחיל את שנת 2024. המטרה היא להפיץ מחדש את Archetypes כך שכמה שיותר אנשים יוכלו לקבל גישה לפודקאסט, במקביל להשקת פודקאסט נוסף חדש שנמצא בעבודה. אני להוטה לחלוק זאת עמכם בקרוב וכמובן שמחה להצטרף למשפחת Lemonada".
ג'סיקה קורדובה קרמר, מנכ"לית ומייסדת שותפה של החברה, התייחסה לבשורת שיתוף הפעולה ואמרה: "אנו גאים מאוד בכך שמייגן סמכה עלינו שנעזור בהפצת Archetypes ושלאנשים רבים ברחבי העולם תהיה גישה לפודקאסט. הכישרון של מייגן כמנחה ומארחת הוא יוצא דופן ואין שני לה".
4 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
"אין שני לה". מייגן מרקל
(צילום: Robin L Marshall/FilmMagic)
נעצור לרגע כדי לעדכן בפרט די חשוב: בניגוד למה שמרקל מנסה להציג - נכון ליוני 2023 ספוטיפיי זמינה בלמעלה מ-200 מדינות ברחבי העולם, כך שהבעיה היא לא בחשיפת הפודקאסט של מרקל אלא באי סיפוק התכנים שלה.
הארי ומייגן חתמו על עסקה בשווי של 20 מיליון דולר עם ספוטיפיי בסוף שנת 2020, אך ביוני 2023 החליטה חברת הסטרימינג להתנתק מהם מאחר שלא סיפקו את הסחורה. "הארי ומייגן לא עמדו במדד הפרודוקטיביות הנדרש על מנת לקבל את מלוא התשלום", כך דיווח עיתון Wall Street.
למרות הגזירה, מקורביה של הדוכסית סיפרו כי היא נחושה למצוא בית חדש עבור הפודקאסט, שבו התארחו בין היתר חברתה הטובה סרינה וויליאמס, הזמרת האגדית מריה קארי והקומיקאי טרבור נואה. "הצוות שעומד מאחורי Archetypes גאה בפודקאסט שיצר עבור ספוטיפיי", מסרה הסוכנות שעובדת עם הדוכסים. "מייגן תמשיך לפתח תוכן נוסף עבור פלטפורמה אחרת".
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"כפיים למאמי". הנסיך הארי ומייגן מרקל
(צילום: Chris Jackson/Getty Images)
נוסיף ונציין כי השקת שיתוף הפעולה החדש של הדוכסית, יממה לאחר שהיא והארי השיקו את האתר הרשמי והחדש שלהם, מגיע בעיתוי תמוה, זאת מאחר שבדיוק לפני שבוע המלך צ'רלס בישר כי אובחן עם סרטן, בזמן שקייט מידלטון מתאוששת מניתוח מסתורי כבר מספר שבועות.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"למי נציק הפעם?"
(צילום: Martin Meissner/AP)
אך מעבר לכך שנראה שמרקל עושה כל שניתן על מנת להציק למשפחת המלוכה, אי אפשר שלא לחזור ארבע שנים אחורה, לערב ה-8 בינואר, אז שיחררו הדוכסים מסאסקס הצהרה בה נאמר כי הם פורשים מהמלוכה ולוקחים צעד אחד גדול אחורה כדי להתמקד בחיי המשפחה, להתרחק מאור הזרקורים ולנהל חיים פרטיים.
ובכן, יחסית לכך שהשניים התעקשו על פרטיות, נזכיר כי מאז הספיקו הדוכסים לספר את סיפור חייהם בכל דרך אפשרית - החל מריאיון לאופרה ווינפרי, דרך סדרה דוקומנטרית ועד ספר אוטוביוגרפי של הארי, שמלא בכל טוב של השחרות נגד משפחתו.
מהלך השקת הפודקאסט החדש-ישן של מייגן נראה כמו צעד נוסף כדי לקבל פרסום, עוד קצת כותרות ובעיקר כדי להוציא את משפחת המלוכה עוד קצת מדעתה.
4 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
אישה שהיא טרול. מרקל
(צילם: Gettyimages)