11 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
הכנתם פופקורן? מתחילים! סדרת הדוקו של מייגן מרקל והנסיך הארי עלתה לאוויר
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
לא ברור מי חיכה יותר לעליית סדרת הדוקו של הנסיך הארי ומייגן מרקל בנטפליקס, אנחנו (בציפייה) או בית המלוכה (בחרדה) - אבל אנחנו כאן כדי לעדכן אתכם בכל מה שקורה בשלושת הפרקים הראשונים שעלו הבוקר (ה') לאוויר. הסדרת בת ששת הפרקים תתחלק לשתיים, כששלושת הפרקים הנותרים יעלו בהמשך. מוזמנים להכין לעצמכם פופקורן ולהתרווח: זהו סיקור הפרק הראשון.
הסדרה נפתחת בנמל התעופה הית'רו במרץ 2020, רגע לאחר שהארי יוצא בעצם לחופשי. "היום שלישי, רביעי - משהו במרץ", אומר הארי בצילום עצמי מאוד מבולבל. "בדיוק סיימנו את המחויבות המלכותית האחרונה שלנו. קשה להסתכל אחורה ולשאול 'מה קרה לכל הרוחות? איך הגענו לכאן?'"
מקולו הרועד של הנסיך ניתן אולי להסיק כי הוא לא יודע לקראת מה הוא צועד. מצד שני, הסרטון צולם במרץ 2020 - חצי שנה לפני שהוא ומייגן חתמו על עסקת הענק עם נטפליקס - כך שנראה ששניהם ידעו היטב מה הצעד הבא.
"הארי בלונדון ואני כאן, בקנדה", מסבירה מרקל בסצנה הבאה, כשהיא מצלמת את עצמה עם מגבת על הראש - משהו שלא עשה אף בן מלוכה לפניה. "אני לא יודעת אפילו איך להתחיל".
11 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
פורצת דרך? מייגן מרקל עם מגבת על הראש
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
לפני שנמשיך, נחזור מעט אחורה אל ינואר 2020, אז הודיעו בני הזוג כי בכוונתם לפרוש מהמלוכה. את הסיבה לכך הסבירו כרצון לחיות את חייהם בפרטיות ועל מנת להעניק לבנם הבכור ארצ'י ילדות נורמלית. שלוש שנים עברו מאז אותו מהלך שזכה לכינוי "מגזיט" ואפשר בהחלט לומר כי השניים עשו הכל - מלבד לחיות את אותם חיים פרטיים שחלמו עליהם, לכאורה.
בספטמבר 2020 דווח כי הדוכסים מסאסקס חתמו על חוזה גרנדיוזי עם נטפליקס בשווי של 100 מיליון דולר, וכעת, קצת למעלה משנתיים לאחר החתימה, הם סוף-סוף מתחילים להניב את הפירות עבור ענקית הסטרימינג.
"התפקיד שלי הוא לשמור על בטחון המשפחה שלי", מבהיר הנסיך הארי, משפט שאמר לא פעם מאז שהכיר את מייגן בשנת 2016, תוך כדי שהוא משווה את הסיפור של שניהם לזה של אימו המנוחה, הנסיכה דיאנה.
"כשאתה נולד לתפקיד הזה עם כל מה שנלווה אליו, ורמת השנאה שגואה בשלוש השנים האחרונות, בעיקר כלפי אשתי והבן שלי, אני חושש לשלומה של משפחתי". המצלמה עוברת שוב למרקל, שאומרת בדמעות שהיא רק רוצה שזה יהיה מאחוריהם. "זה עניין של חובה ושירות ואני מרגיש שכחלק מהמשפחה הזאת התפקיד שלי הוא לחשוף את הניצול ואת השוחד בתקשורת שלנו", מבהיר הנסיך, ואשתו מוסיפה: "כשאנחנו עומדים על שלנו הם פשוט הורסים אותנו". הארי מבהיר כי זה לא קשור רק לסיפור שלהם אלא משהו הרבה יותר גדול מזה.
(צפו: הטריילר לסדרה של הנסיך הארי ומייגן מרקל)
"הנסיך וויליאם וקייט מידלטון לא מתכוונים לצפות בסדרה של הארי ומייגן, אך המלך צ'רלס, אשתו קמילה ובנו הבכור מוכנים עם תגובה חזקה ומהירה להאשמות של הדוכסים", מסרו מקורות מהארמון ל"דיילי מייל", שעות ספורות לפני עליית הסדרה לאוויר. "יש תחושה שהארי מייגן עושים הרבה מאוד רעש אבל אין להם באמת מה לומר", מסר מקור נוסף ל"מירור".
ובכל זאת, למרות שנראה כי הדוכסים מסאסקס כבר אמרו הכל בריאיון לאופרה ווינפרי במרץ 2021, בפרק הראשון - שאורכו 56 דקות, הם בהחלט מוצאים עוד נושאים לדבר עליהם. "אף אחד לא יודע את האמת המלאה. אנחנו יודעים אותה, בית המלוכה יודע את כל האמת והתקשורת יודעת את כל האמת כי היא מעורבת, ואני חושב שכל אחד אחר במצבי היה עושה בדיוק את אותו הדבר".
מנגינת הרקע היא דרמטית, מעט עצובה - ולאורכה אנחנו זוכים לראות תמונות סלפי של בני הזוג, ממש כמו זוג רגיל, ותמונות משפחתיות עם ילדיהם - שבהן הארי מעיף עפיפון בזמן שמייגן עושה "שק קמח" לבנה הבכור. מאוד מזכיר את התמונות של הנסיכה דיאנה עם הנסיכים וויליאם והארי בילדותם. ובעצם - לשם כיוונה מרקל מיומה הראשון כבת זוגו של הארי.
11 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
תמונות משפחתיות מתוקות
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
"איזה לחץ. למה אני בלחץ?", שואל הארי ואז המסך מתבהר ורואים אותו ואת מייגן יושבים על הספה באחוזתם, צמודים אחד לשנייה. כדי להקליל את האווירה יוצרת הדוקו ליז גרבוז בוחרת לפתוח עם סרטון ישן של מייגן בו היא שואלת אותה מספר שאלות, בהן מה השיר שהכי מעודד אותה, מי הדמות הנשית הכי חזקה בעיניה ואיך לא - מבקשת ממנה לבחור בין הנסיך וויליאם או הארי. "אני לא יודעת", משיבה מייגן בצחוק ביישני. "הארי? שיהיה הארי". מייגן המשועשעת שואלת את גרבוז באיזו שנה הווידיאו צולם והתשובה היא אוקטובר 2015 - שנה לפני שהשניים הכירו. "בייבי אני מצטערת, ברור שאני בוחרת בך", מבהירה מייגן תוך כדי שהיא מלטפת את זיפיו של בעלה.
"זה שוב מראה כמה מעט ידעת ותראי כמה רחוק הגענו", אומר הארי, כנראה בתגובה לכך שבריאיון לווינפרי סיפרה מרקל כי לא היה לה מושג קלוש על משפחת המלוכה והוסיפה כי מעולם לא טרחה לחפש אותם בגוגל - משפט שהרים הרבה מאוד גבות ברחבי העולם.
11 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
"תראי כמה רחוק הגענו"
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
"זה סיפור אהבה גדול, והקטע הכי מטורף הוא שאני חושב שסיפור האהבה זה רק מתחיל. היא ויתרה על כל מה שהיא רק הכירה, על החופש שהיה לה, כדי להצטרף אליי לעולם שלי", נשמע הארי אומר על רקע סרטוני וידיאו משפחתיים בהם רואים את ארצ'י הקטן רץ ונהנה, והוא מוסיף: "וזמן קצר אחר כך אני ויתרתי על כל מה שאני הכרתי כדי להצטרף אליה לעולם שלה".
כשמייגן נשאלת למה רצתה את הסדרה התיעודית הזאת, היא משיבה: "אני לא אגיד שזה נוח, אבל כשאת מרגישה שאנשים לא מבינים מי את במשך כל כך הרבה זמן, ממש נחמד שיש את ההזדמנות להראות להם קצת יותר מה עברנו ומי אנחנו. חבר שלנו הציע שנתעד את עצמנו בתקופה הזו. עם כל המידע הכוזב שהסתובב, בעיקר עלינו, והעזיבה - זה נשמע כמו רעיון מאוד הגיוני".
"ממש חשוב לנו להגן על הילדים שלנו כמיטב יכולתנו ולהבין את התפקיד שלהם במשפחה הכל-כך היסטורית הזו", אומרת מייגן, כשברקע רואים את הארי מסיע את ארצ'י על מזוודת טרולי כשהוא יחף, לבוש בטרנינג והבוקסר שלו מבצבץ. "כאבא וכהורים אני חושב שהסכמה היא חלק ממש חשוב מזה. אם יש לך ילדים אתה צריך להסכים למה שאתה משתף".
11 צפייה בגלריה
מייגן מרקל הנסיך הארי
מייגן מרקל הנסיך הארי
"יום אחד זה יהיה הגיוני"
(מתוך "הארי ומייגן", נטפליקס)
כאחרונת האימהות, מייגן מנצלת את הרגע ששני ילדיה ישנים כדי לצאת לעבוד בגינה. "בשש השנים האחרונות של חיי נכתבו ספרים על הסיפור שלנו על ידי אנשים שאני לא מכירה. לא יותר הגיוני לשמוע את הסיפור שלנו מאיתנו?"
מוזיקת הרקע הדרמטית משתנה למשהו קצת יותר קצבי ואופטימי והדוכסים יושבים, אולי בפעם הראשונה מאז שהכירו, לספר את סיפור ההיכרות שלהם: "מייגן ואני הכרנו בשנת 2016", אומר הארי ומייגן מוסיפה: "קצת לפני שהכרנו הוחלט על עוד עונה של הסדרה Suits, אבל הייתי רווקה במשך כמה חודשים ואמרתי 'זהו, נצא לטייל'".
כעת מצטרפת לינדזי ג'יל, חברה של מייגן, שמספרת על אותו קיץ בו שמייגן החליטה לתכנן עבורה ועבור חברותיה כמה טיולים. ברקע רואים תמונות של החבורה, בהן נמצאת גם ג'סיקה מולרוני - אחת מחברותיה הטובות לשעבר של מרקל, איתה הדוכסית ניתקה קשר לאחר שהואשמה בגזענות.
"היא תכננה קיץ של רווקות וטיולים באירופה", מסבירה לוסי פרייזר, חברה נוספת. "הייתה לי קריירה, היו לי חיים, הייתה לי דרך", מסבירה מייגן ובאנחה של מישהי מאוהבת - מוסיפה: "ואז הגיע הארי".
לגבי סיפור ההיכרות של השניים, היו כמה גרסאות שונות. חלקן טענו כי השניים הכירו דרך שידוך, חלקן טענו כי זה היה מפגש מקרי, וכעת חושף הארי שהאמת היא איפשהו באמצע, ובעזרת האינסטגרם. "גללתי בפיד וידידה שלי העלתה סרטון של שתיהן עם פילטר של אוזני כלב. הדבר הראשון שאמרתי היה 'מי זאת?'"
מייגן מספרת שבעקבות ההתעניינות של הארי, אותה חברה משותפת פנתה אליה: "היא שלחה לי מייל ושאלה 'ידיד שלי שאל עלייך, אולי את רוצה להיפגש איתו?' שאלתי אותה מי זה והיא אמרה 'זה הנסיך הארי'.
"שאלתי אותה מי זה והאם אני יכולה לראות את עמוד האינסטגרם שלו. זה הקטע - כשאנשים שואלים אם חיפשתי אותו בגוגל - התשובה היא לא. את רוצה לראות מי הוא לפי הפיד שלו, לא מה מישהו אחר אומר עליו אלא מה שהוא מציג על עצמו. עברתי על האינסטגרם שלו והיו שם צילומים יפהפיים ותמונות טבע מאפריקה".
11 צפייה בגלריה
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
דוקו הנסיך הארי מייגן מרקל
רגע רומנטי. בני הזוג מתוך הטריילר
(צילום: נטפליקס)
מייגן כמובן אהבה את מה שראתה והשניים החליפו מספרי טלפון, שוחחו המון ובסופו של דבר נפגשו בלונדון.
"מייגן שלחה לי הודעה מלונדון וכתבה 'את לא תאמיני", אומרת סילבר טריי, חברה של הדוכסית. "היא סיפרה שהיא מתכוונת לצאת איתו לדייט וחשבנו שזה מאוד מצחיק".
"הארי איחר ולא הבנתי למה. הוא כתב לי שהוא בפקקים והוא ממש מצטער", חושפת מייגן, והארי מוסיף שהוא ממש נכנס ללחץ והזיע כולו. מייגן אומרת שהייתה משוכנעת שהוא מהבחורים שמפוצצים באגו ומצפים שהבחורה תשב לחכות להם חצי שעה, והיא לא הייתה מעוניינת בכך. הוא צוחק: "ואז כשנכנסתי, הייתי אדום כולי והזעתי והיא אמרה לי 'אוי, אתה לא כזה'".
הדייט התגלה כהצלחה מסחררת, ומיד לאחר מכן מרקל צלצלה להארי והזמינה אותו לדייט שני, באותו מקום כבר למחרת. "ישבנו במסעדה וחשבנו לעצמנו 'אלוהים, ניתן לזה הזדמנות'", נזכרת מרקל, והארי מוסיף כי באותו הרגע ידע כי מדובר באישה מדהימה. "היא כל מה שחיפשתי באישה, כל כך נינוחה ורגועה".
הקליק ביניהם היה מיידי. הארי סיפר לחבריו שהוא פגש מישהי מדהימה ואילו מרקל סיפרה לחברתה כי היא "מטורפת על הנסיך הארי".
ואז מגיע הרגע בו עולה שמה של אמו, הנסיכה דיאנה. "אני בדיוק כמו אמא שלי, אני פועל מהלב", סיכם הנסיך.
11 צפייה בגלריה
יום האם משפחת המלוכה הנסיכה דיאנה
יום האם משפחת המלוכה הנסיכה דיאנה
ממש כמו אמא שלו. הנסיכה דיאנה עם הנסיכים וויליאם והארי
(צילום: אינסטגרם )
"האם אני זוכר את הרגע שבו הבנתי שמהשפחה שלי שונה ומיוחדת?", תוהה הנסיך בקול. "לא, אני חושב שזה היה הדרגתי. לא היה רגע שכולנו ישבנו בכיתה וסבתא שלי עמדה עם מקל ואמרה 'אוקיי, זו המשמעות של השתייכות למשפחה המלכותית'. זה לא קרה".
בשלב זה אנחנו מקבלים הצצה למספר סרטונים ביתיים של הארי ואחיו הגדול כילדים, לצד הוריהם. "אין לי הרבה זכרונות מוקדמים מאמא שלי. כאילו חסמתי אותם בתוך הראש שלי. אבל אני תמיד אזכור את הצחוק השובב שלה. היא תמיד אמרה לי 'אתה יכול להסתבך בצרות רק אל תיתפס'. ואני תמיד אהיה האדם השובב הזה בתוך עצמי.
"רוב הזיכרונות שלי הם התקהלויות של פפראצי. נדיר שהייתה לנו חופשה בלי מישהו עם מצלמה שזינק מתוך שיח או משהו. במשפחת המלוכה העצה התמידית היא 'אל תגיבו'. תמיד היה לחץ ציבורי ולא מעט דרמה. היו הרבה דמעות וראיתי אותן על הפנים של אמא שלי. אני חושב שברגעים האלה שאלתי את עצמי 'מי אני? למה אני משתייך?'. צלמי הפפראצי היו מטרידים אותנו, והיו מכריחים אותנו לחייך ולענות על השאלות של העיתונאים. זה גרם לי להרגיש לא בנוח מההתחלה".
11 צפייה בגלריה
הנסיך צ'רלס הנסיכה דיאנה
הנסיך צ'רלס הנסיכה דיאנה
"נדיר שהייתה לנו חופשה בלי מישהו עם מצלמה שזינק מתוך שיח"
(צילום: AP)
הארי נזכר בחופשת סקי שעשה ביחד עם אחיו וויליאם ושתי בנות דודו - הנסיכות ביאטריס ויוג'יני. הארי סיפר כי ההסכם עם הפפראצי היה שהם יצלמו כמה תמונות ויניחו להם, אך בפועל הצלמים המשיכו לעקוב אחריהם ולא חדלו עד שתיעדו את הנפילה הראשונה של אחד מהם".
"יש תמריץ גדול מאוד לצלמים לנסות להשיג צילומים ללא אישור של בני המלוכה, מכיוון שהם יכולים למכור אותן בעשרות אלפי דולר", מסביר פרשן לענייני המלוכה.
כשברקע מוצגות כותרות ישנות על דיאנה, אומר הנסיך הארי שהוא זוכר שתהה איך יוכל למצוא מישהי שמוכנה ומסוגלת להתמודד עם כל מי שהוא ומה שכרוך בזהות שלו: "כל מערכת יחסים שהייתה לי, תוך זמן קצר הייתה מרוחה בכל העיתונים. הטרידו את המשפחות שלהן וחייהן התהפכו. אז אחרי חברה או שתיים, החברה השלישית או הרביעית אמרה 'רגע, אני לא יודעת אם אני רוצה את זה'. כשהכרתי את מייגן פחדתי שהתקשורת תבריח אותה - אותה תקשורת שהבריחה ממני כל כך הרבה אנשים אחרים. ידעתי שהדרך היחידה שזה יכול להצליח היא רק אם אשמור על זה בשקט עד כמה שאפשר. אמא שלי עשתה תפקיד מצוין בלהגן עלינו. היא החליטה להתעמת עם האנשים האלה", הוא מספר.
בשלב הזה רואים את הנסיכה דיאנה ניגשת בכעס לצלמי הפפראצי וחוסמת לאחד מהם את העדשה. "כאמא, אני יכולה לבקש ממך לכבד את המרחב של הילדים שלי?", ביקשה דיאנה מהצלם.
"היה לה ניסיון בקשיים של החיים האלה, והיא חשה שהיא חייבת לדבר על זה", אומר הארי וציין את הריאיון של אימו למרטין באשיר. "כולנו יודעים עכשיו שהוציא ממנה את הריאיון הזה במרמה אבל מצד שני היא אמרה את האמת שלה על החוויה הזו. הטרידו את אמא שלי במשך כל חייה לצד אבא שלי, אבל אחרי שהם נפרדו ההטרדה החמירה".
11 צפייה בגלריה
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס
הנסיכה דיאנה והנסיך צ'ארלס
"אחרי שהם נפרדו, ההטרדה החמירה"
(צילום: EPA)
כעת הגיע תורה של מייגן לספר את הצד שלה: "בההחלה מערכת היחסים שלנו הייתה משהו קטן וסודי. זה היה בשלט רחוק בהתחלה. היו רק הודעות ושיחות בפייסטיים, דיברנו שעות וזה היה מלהיב. זה היה מוזר כי זה לא היה מרגש באופן שבו אנשים חשבו שזה יהיה. זה היה רגוע ונינוח. רק הכרנו, כמו כל זוג טרי התעניינו לגלות מה כל אחד אוהב לאכול, לבשל, איזה סרטים". הארי מוסיף כי ככל שהכיר את מייגן, הבין שהוא מתאהב בה ולמרות הפחד החליט לפתוח את הלב ולגלות מה יקרה.
כעת חוזרים אחורה בזמן ליום העצוב בו הודיעו על מותה של הנסיכה. אחיה, צ'רלס ספנסר, הקריא הצהרה בה אמר כי הדם של דיאנה נמצא על ידיהם של כל אחד מהצלמים ואנשי התקשורת שרדפו את אחותו, והארי נזכר באותם ימים קשים. "כשאמא שלי מתה היינו צריכים לחבוש שני כובעים. אחד היה של שני בנים מתאבלים שרוצים לבכות, להתאבל ולהתמודד עם האבל הזה כי איבדנו את אמא שלנו, והשני היה הכובע המלכותי - לא להפגין רגש, לצאת, להיפגש עם אנשים, ללחוץ ידיים. בריטניה סחפה אותי ואת וויליאם כילדים שלה. הציפייה לראות את שנינו מסתובבים הקשתה עלינו מאוד".
"כל הדברים שקרו לאמא שלנו התחילו לקרות לנו", מספר הארי כשברקע רואים סרטונים שלו יוצא מבית הספר כשעשרות צלמי פפראצי מחכים לו וקוראים בשמו. אולי בפעם הראשונה, הנסיך מתייחס לכל הכתבות שפרסמו עליו בצעירותו בנוגע לפרשיות הסמים והאלכוהול: "לא כל הכתבות היו שגויות אבל היו המון הגזמות טיפוסיות שחזרו על עצמן. 'הוא משתולל, הוא לוקח סמים, הוא יוצא עד מאוחר, הוא שותה, הוא יוצא למועדונים, יש לו חברה פה וחברה שם'. מה קורה פה? יש הבדל בין הצורך להשלים עם העובדה שיש לנו מעמד מסוים בחברה הזו ולכן תהיה רמה מסוימת של עניין, ובין צלמי פפראצי שמסתערים עליך ורודפים אחריך ברמזורים אדומים וברגל. שזה באמת מה שקרה, כנראה 30 או 40 פעם כשהייתי צעיר יותר. זה היה מוגזם".
11 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
"לא כל הכתבות היו שגויות אבל היו המון הגזמות"
(צילום: Gettyimages)
חבר ילדותו של הארי, ניקי, שיתף את זכרונותיו ממותה של דיאנה: "אני זוכר שאמא שלי סיפרה לי שדיאנה מתה, וכמו כולם צפינו בהלוויה. צפיתי בהארי הולך מאחורי הארון. זו בעצם הייתה הפעם הראשונה שבאמת הכרתי אותו, או ראיתי תובנה שהיא מעבר להצצה או צילום. הרגשת שאתה מכיר אותו טוב יותר".
הארי מוסיף ומספר על חייו בתור נער, ועל הלחצים שבהם היה נתון: "ניסיתי לאזן את החוויה של נער צעיר שניסה להתמודד עם המוות של אמא שלו בלי הרבה תמיכה, עזרה או הכוונה - זה לא נראה צודק. זה לא היה הוגן".
בשנת 2004 הגיע הארי ללסוטו שבדרום אפריקה. סיסו, נסיך לסוטו מספר: "הוא היה בחור צעיר שהגיע ישירות מאיטון ונכתבו עליו הרבה כותרות שליליות ואיומות. לא הכרתי אותו. אבל חשבתי לעצמי 'נראה מה אפשר לעשות עם הבחור הצעיר הזה'. אני חושב שהוא הגיע לכאן כדי לקבל פסק זמן מהשגרה הכל כך אגרסיבית הזו. הרגשתי ממנו חום וקבלה, ושהוא כאן כדי ללמוד - לא כדי ללמד. התגובה אליו הייתה מיידית - ולא רק שלי אלא של כל הקהילה. ראיתי שהארי דומה מאוד לאמא שלו".
הארי מוסיף: "הייתי בן 18 ואיכשהו המשכתי בדרכה של אמא שלי. ניסיתי להמשיך את המורשת שלה ולהסב לה גאווה". נסיך לסוטו העניק להארי את הכינוי "מהאלה" שמשמעותו לוחם, והסביר כי הוא לוחם ברוחו ובאופיו. "לסוטו נתנה לי את המרחב ואת החופש לנשום, לחיות ולצמוח. נסעתי לאפריקה לתקופות של שלושה חודשים לפעמים. יש לי שם משפחה שנייה, קבוצה של חברים שגידלו אותי. בשבילי זה תמיד היה מיוחד אז היה לי ממש חשוב לספר על זה למייגן".
הארי ומייגן היו נחושים להיפגש שוב אך לשניהם היו יותר מדי מחויבויות. היא מבחינת העבודה והוא עם הטיסה השנתית לאפריקה. אחרי כמה שיחות בהן ניסו להבין מתי ואיך יפגשו, הארי הציע למרקל להצטרף אליו לדרום אפריקה - והיא כמובן הסכימה. "נדהמתי מכך שהיא הסכימה. האישה הזו שפגשתי בסך הכל פעמיים מגיעה לבוצוואנה ונגור באוהל במשך חמישה ימים. וואו".
גם מייגן הייתה מופתעת מההחלטה: "אני עולה על מטוס ונוחתת בלב הסוואנה? מה? מה אני עושה? מה אם לא נאהב אחד את השנייה? ואז ניתקע באמצע הסוואנה באוהל? אז הגעתי לשם וזו הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו אחרי חודש. היה ממש מביך בהתחלה - כאילו, נתנשק? ואני זוכרת שהוא נתן לי כריך עוף", אמרה ושניהם צחקו. הארי הוסיף כי בהתחלה הם רק ישבו אחד ליד השנייה ולאט לאט התקדמו לשלב החזקת הידיים. "ואז הגנבנו נשיקה בין הקפיצות והייתה פשוט תחושה נורמלית וטבעית. היינו חייבים להכיר אחד את השנייה לפני ששאר העולם והתקשורת יצטרפו".
אם לסכם את הפרק הראשון: הוא התמקד בעיקר במערכת היחסים שלהם, בקליק המיידי ובאהבה הגדולה שצמחה ביניהם. האם בכך יסתפקו הדוכסים ובארמון יכולים לנשום לרווחה? מההיכרות הארוכה שלנו עם הסאסקסים - אנחנו בספק.
11 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
הארמון עדיין לא יכול לנשום לרווחה
(צילום: Gettyimages)