כשחושבים על זה, שנת 2020 התחילה עם רעידת אדמה מלכותית בארמון בקינגהאם ,אז פלא שהמשך השנה נראה כך? ב-8 בינואר ובלי שום הכנה מוקדמת, הנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל גרמו לזעזוע בבריטניה ובעולם כולו לאחר שהודיעו במפתיע על פרישתם מהמלוכה .הדוכסים פרסמו פוסט בחשבון האינסטגרם שלהם, בו הודיעו כי בכוונתם לצאת לעצמאות כלכלית במטרה להעניק לבנם, ארצ'י, חיים נורמליים.
ההודעה של הדוכסים גרמה לסטרס רב למלכה אליזבת (ובגיל 94 באמת שזה לא מומלץ!), שכינסה פגישת חירום מלכותית משפחתית – מינוס מייגן מרקל, שעלתה על מטוס חזרה לקנדה והשאירה את בעלה לספוג את כל האש. אז נכון, ימים ספורים לאחר שהדוכסים הודיעו על הפרישה, המלכה פרסמה הודעה רשמית בה כתבה שהיא "תומכת" ברצונם והדלת תמיד תישאר פתוחה בפניהם. נשמע אמין? אז פחות.
בימים שאחרי הפרישה שזכתה לכינוי "מגזיט", המלכה החליטה להגיש את הנקמה שלה קרה, ובשלבים. לאט לאט היא הוסיפה עוד ועוד מגבלות על הדוכסים המורדים. תחילה היא דרשה מהם לסגור את עמוד האינסטגרם שלהם שעמד על למעלה מ-10 מיליון עוקבים, לאחר מכן אסרה עליהם להשתמש במותג "רויאלס סאסקס" ,ולבסוף דרשה מהם להחזיר לבריטניה 2.4 מיליון פאונדהסכום שהוציאו עבור שיפוץ ביתם .
אל דאגה, הארי ומייגן ממש לא התרשמו מדרישותיה של אליזבת וחתמו על עסקת ענק עם נטפליקס ששילשלה לכיסם 100 מיליון פאונד. וכן, היה גם הסכם עם ספוטיפיי שהגדיל להם את העובר ושב בעוד 30 מיליון אבל זה ממש פינאטס, בהתחשב ביכולת שלהם להרוויח 400 אלף פאונד לנאום של שעה .זאת אומרת, בהנחה שמייגן לא תגנוב את הנאום שלה מאיזו תוכנית בנטפליקס ,בדיוק כמו שעשתה במפגש פסגה שכולו העצמה נשית ולאחר מכן התברר שהמילים החזקות נלקחו מהסרט הדוקומנטרי "מסכי עשן".
2 צפייה בגלריה
מה אתם מתכננים לנו השנה?
מה אתם מתכננים לנו השנה?
מה אתם מתכננים לנו השנה?
(צילום: Gettyimages)
פרויקט אחר שהם לא עשו עליו כסף (לפחות ממה שאנחנו יודעים) אבל בהחלט לקחו בו חלק, הוא הספר הביוגרפי "למצוא את החופש" שנכתב על חייהם בממלכה .תחילה הכחישו הדוכסים כל קשר לספר אך בהמשך חשפו עורכי דינה של מייגן כי היא בהחלט סיפקה מידע חיובי על עצמה לכמה מחבריה הטובים – זאת אומרת, אחרי שנודע לה שכותבי הספר פנו אליהם. באסטד!
ונזכיר עוד קצת דרמות שקרו בשנה החולפת: אחרי שהארי ומייגן עזבו את בריטניה הם החליטו להתמקם בקנדה, עצבנו את הקנדים ,עברו לארצות הברית ,עצבנו את הנשיא היוצא דונלד טראמפ, ביקשו להתרחק מאור הזרקורים, הזמינו פפראצי לצלם אותם מחלקים אוכל לנזקקים ובאופן כללי המשיכו להרגיז את כולם .עכשיו, אנחנו יודעים שלפעמים יש תחושה של ציד מכשפות נגד מרקל ושהיא זוכה לסיקור לא הוגן, אבל תודו שהיא קצת מביאה את זה על עצמה. בכל זאת, היא הפרידה בין האחים הכי מדוברים בעולם אחרי הג'ונאס בראדרס כמובן - ודווקא אצלם סופי טרנר ופריאנקה צ'ופרה הן חברות ממש טובות.
ובכל זאת, כדי שלא תגידו שאנחנו שליליים, נפרגן בשמחה לסרטון שמרקל פירסמה בו היא מקריאה לארצ'י סיפור ,לשיתוף הפעולה עם ג'ון בון ג'ובי ובמיוחד למאמר שכתבה ל"ניו יורק טיימס" בו שיתפה הדוכסית את הקוראים בהפלה שעברה בקיץ וגרמה למיליוני נשים להזדהות עם התחושות הקשות ולא שכחה לבקש מאנשים להתעניין בשלום הסובבים אותם.
תאהבו אותם או תשנאו אותם, הארי ומייגן לגמרי הפכו את 2020 למסעירה ומעניינת ועם קצת מזל, את 2021 נפתח עם בשורות על היריון .תזכרו איפה שמעתם את זה ראשונים, כן?
2 צפייה בגלריה
אנחנו מתים עליכם, באמת!
אנחנו מתים עליכם, באמת!
אנחנו מתים עליכם, באמת!
(צילום: Gettyimages)