שלושה שבועות וחצי לאחר שעברה ניתוח מסתורי ובצל השמועות כי חלה התדרדרות חמורה במצבה - אתר "דיילי מייל" מדווח כי הנסיכה קייט מידלטון הצטרפה לבעלה, הנסיך וויליאם, ושלושת ילדיהם, הנסיכים ג'ורג', שרלוט ולואי, לחופשה קצרה באחוזת סאנדרינגהאם, שם שוהה גם המלך צ'רלס שאובחן לאחרונה עם סרטן.
"אני שמח לתת עדכון בריאותי מעודד", אמר העיתונאי המלכותי ריצ'רד עדן, והוסיף כי הניתוח של מידלטון עבר בהצלחה ושהיא מתאוששת היטב. "כחלק ממגמת השיפור במצבה, הנסיכה הצטרפה לבעלה וילדיהם ובבוקר יום שישי יצאו החמישה לנורפוק".
"קייט מתאוששת בצורה נפלאה", אישרה חברה של הנסיכה. "היא ציפתה לשינוי אווירה ותוכל לעשות זאת בנורפולק, בזמן שהילדים יפרקו אנרגיות עם וויליאם". לפי הדיווחים, מידלטון ומשפחתה יבלו שם במהלך השבוע הקרוב, והיא גם צפויה לפגוש את המלך, לראשונה מאז שאובחן עם סרטן.
4 צפייה בגלריה
קייט מידלטון, נובמבר 2021
קייט מידלטון, נובמבר 2021
מתאוששת ומחלימה היטב. קייט מידלטון
(צילום: Getty Images)
שעות ספורות לאחר שנודע על החופשה ולראשונה מאז שאובחן עם סרטן, המלך צ'רלס יצא בהצהרה פומבית והודה לציבור הרחב על התמיכה והאהבה.
"אני רוצה להביע את תודתי העמוקה על הודעות התמיכה והאיחולים הרבים שקיבלתי בימים האחרונים", כתב המלך. "כמו שכל אלה שחלו בסרטן יודעים, מילים טובות כאלה הן הנחמה והעידוד האמיתיים".
צ'רלס המשיך והתייחס להחלטתו לשתף את הציבור במחלתו: "משמח לשמוע ששיתוף האבחון שלי עזר לקדם את ההבנה הציבורית ולתת את הפוקוס לכל אותם ארגונים התומכים בחולי סרטן ובני משפחותיהם ברחבי בריטניה ובעולם כולו".
4 צפייה בגלריה
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם
המלך ויורש העצר
(צילום: אינסטגרם)
נציין כי המלך טרם חשף את סוג הסרטן עימו אובחן, וגם מצבה הבריאותי של קייט לא ברור. שמועות לגביה הדאיגו את אזרחי בריטניה לאחר שהארמון שמר על עמימות בנושא, מלבד הצהרה מעורפלת בה נאמר כי הניתוח של הנסיכה עבר בהצלחה וכי היא תשוב לפעילות מלאה רק לאחר חג ההודיה.
במקביל לשתיקה המלכותית, העיתונאית הספרדייה קונצ'ה קאלחה התעקשה כי בעקבות החמרה שחלה במצבה של מידלטון, רופאיה קיבלו את ההחלטה להרדים אותה. כמה מאתרי החדשות מיהרו להיאחז בדבריה של קאלחה והודיעו כי "הנסיכה קייט בתרדמת". נציין כי מהארמון טענו בתוקף כי מדובר בשמועות לא נכונות.
4 צפייה בגלריה
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
הנסיך וויליאם קייט מידלטון
"תרדמת, הצחקתם אותנו". וויליאם וקייט
(צילום: Gettyimages)
כריסטופר אנדרסן, עיתונאי מומחה לבית המלוכה, הוסיף כי מלבד רצונה להחלים במהרה, מידלטון מודאגת מאוד מכך שוויליאם חזר למלא את תפקידיו מיד לאחר הבשורה על מחלתו של אביו, והביעה חשש ממצבו. "קייט מודאגת מהמחיר הנפשי שבעלה עלול לשלם. וויליאם מודאג ממצבה של קייט, אנחנו עדיין לא יודעים איזה ניתוח עברה ובמה מדובר, אך ההחלמה שלה צפויה להימשך חודשים וכעת גם אביו חולה בסרטן".
אנדרסן המשיך: "חיי המשפחה מאוד חשובים לוויליאם, וכעת כשקייט זקוקה למנוחה הוא צריך לתפקד כאבא במשרה מלאה. הוא ביטל אירועים ופגישות על מנת לקחת את ילדיו לבית הספר וכעת הוא חוזר למלא את תפקידו - הרבה יותר מוקדם ממה שכנראה תכנן. אבל ישנם מקרים שבהם החובה גוברת על המשפחה ואחרי הכול - וויליאם הוא המלך העתידי".
מי שלא נשאר לשהות באחוזת סאנדרינגהאם לצד בני המלוכה החולים הוא הנסיך הארי, שאומנם הגיע לאנגליה מיד לאחר שהתבשר על אבחון הסרטן של אביו אך נאלץ להסתפק בפגישה קצרה בת 45 דק' ולאחר מכן טס חזרה לארצות הברית.
4 צפייה בגלריה
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הנסיך צ'רלס הנסיך וויליאם הנסיך הארי
הגיע הזמן לסולחה, מספיק. וויליאם, צ'רלס והארי
(צילום: GettyImages)