3 צפייה בגלריה
הנסיכה יוג'יני
הנסיכה יוג'יני
איזה כיף! הנסיכה יוג'יני ובנה אוגוסט
(צילום: אינסטגרם)
אחרי כמה חודשים סוערים בארמון - בני המלוכה יכולים ליהנות מרגע קטן של נחת. הנסיכה יוג'יני, בתם של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון, ובעלה, סוחר היין ג'ק ברוקסבנק, מצפים לילד שני. "אנחנו כל כך נרגשים לשתף שתהיה תוספת חדשה למשפחה שלנו בקיץ הקרוב", בישרה מוקדם יותר היום (ג') הנסיכה בחשבון האינסטגרם שלה.
הבשורה המשמחת מגיעה שנתיים לאחר שהביאה לעולם את בנה הבכור אוגוסט, בפברואר 2021. בתקופתה של המלכה אליזבת, חשבון האינסטגרם המלכותי נהג לבשר על שמחות מסוג זה אך נכון לכתיבת שורות אלה סטורי או פוסט טרם עלה - יחד עם זאת, בהחלט יצאה הודעה רשמית מטעם הארמון. "הנסיכה יוג'יני ומר ג'ק ברוקסבנק שמחים להודיע כי הם מצפים לילדם השני. המשפחה מאושרת ואוגוסט מצפה מאוד להיות אח גדול".
3 צפייה בגלריה
שיהיה במזל!
שיהיה במזל!
שיהיה במזל!
(צילום: אינסטגרם)
יוג'יני ובעלה החלו לצאת יחד לפני כעשור. השניים הכירו במהלך טיול סקי אליו יצאו עם כמה חברים משותפים. תחילה ניהלו מערכת יחסים בשלט רחוק, בתקופה שהנסיכה התגוררה בניו יורק. בינואר 2018 השניים התארסו ונישאו תשעה חודשים לאחר מכן, באוקטובר של אותה השנה. החתונה המלכותית התקיימה בכנסיית ג'ורג' הקדוש לעיניהם של כל משפחת המלוכה והועברה בשידור חי על ידי ITV, עם נתוני צפייה של למעלה משלושה מיליון צופים.
3 צפייה בגלריה
עדכנו אם זה בן או בת
עדכנו אם זה בן או בת
עדכנו אם זה בן או בת
(צילום: Gettyimages)