3 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס השלישי
המלך צ'רלס השלישי
אנחנו מקווים שעדכנת את מייגן רשמית. המלך צ'רלס
(צילום: Chris Jackson - WPA Pool/GettyImages)
המלך צ'רלס השלישי העסיק אישה כהת עור שתצטרף לצוות היועצות הקרובות אליו, כך דווח הבוקר (א') באתרים מעבר לים. למעשה זו הפעם הראשונה שאישה ממיעוט אתני תהפוך להיות עוזרת אישית של המונרך - אחד התפקידים הבכירים ביותר בארמון.
נכון לכתיבת שורות אלה זהותה של העוזרת החדשה בצוותו של המלך טרם נחשפה, אך מקורות יודעי ספר מספרים כי מדובר מאישה ממוצא פקיסטני. לצידה יהיה גם ד"ר נתן רוס, שהיה סגן הנציב העליון בממשלת ניו זילנד. "נראה שמדובר במאמץ מודע של המלך להסתכל מעבר לפרמטרים הרגילים של הגבר הלבן הבריטי", אמר מקור מהארמון.
3 צפייה בגלריה
המלך צ'רלס קמילה
המלך צ'רלס קמילה
פועלים למען שינוי? צ'רלס וקמילה
(צילום: Gettyimages)
במקרה (או שלא?) ההחלטה לגייס אישה ממוצא פקיסטני מגיעה לאחר שכוכבת "ברידג'רטון", אדג'ואה אנדו, טענה כי טקס ההכתרה של המלך צ'רלס היה "לבן להחריד" במהלך שידור חי מההכתרה. "כשאני מסתכלת על כל האנשים הצעירים האלו, חלק ממני חושב על ההבדל בין הגיוון העשיר שבסמטה לבין המרפסת הכל כך לבנה. זה מאוד בולט לי", אמרה.
3 צפייה בגלריה
אדג'ואה אנדו
אדג'ואה אנדו
לנצח ליידי דנברי. אדג'ואה אנדו
(צילום: Aaron J. Thornton/GettyImages)
לסיום נזכיר כי במרץ 2021, בריאיון הראשון לאחר פרישתם של הדוכסים מסאסקס מהמלוכה, האשימה מייגן מרקל את הארמון בגזענות ואף טענה כי בכיר במשפחה היה מוטרד מצבע עורו של בנה הבכור ארצ'י, עוד כשהייתה בהיריון.
"באותם חודשים שהייתי בהיריון, במשך כל אותה התקופה, היו לנו באופן קבוע שיחות על זה ש'התינוק לא יקבל שמירה, הוא לא יקבל תואר', ובנוסף עלה החשש על כמה כהה יהיה צבע עורו", סיפרה מרקל, ואילו אופרה ווינפרי קטעה אותה בדרמטיות: "רגע, עצרי. היו שיחות על כמה כהה עור הבן שלך יהיה?", ומרקל אישרה. "באופן פוטנציאלי. וגם על איך זה יהיה ואיך הוא ייראה".
למרות שהנסיך הארי ואשתו סירבו לומר במי מהמשפחה מדובר, השמועות טענו כי היה זה אביו של הנסיך, צ'רלס, שאחראי על ההערה.