3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
נראה מרוצה - ולא בטוח שבצדק. הנסיך הארי
(צילום: רויטרס)
אתמול (ד'), היה היום השני לעדותו של הנסיך הארי במשפט נגד קבוצת MGN, המוציאה לאור של העיתונים "הדיילי מירור", "הסאנדיי מירור" ו"הסאנדיי פיפל". במהלך עדותו חשף הדוכס מסאסקס פרטים אינטימיים מחייו הפרטיים, עליהם הוא כל כך מנסה לשמור הרחק מהתקשורת.
כשהוא עומד על דוכן העדים ולאחר שהניח את ידו על ספך התנ"ך ונשבע לומר רק את האמת - הודה הארי שבילה במועדון חשפנות בלונדון, הכחיש כי "אהב את הצבא יותר ממה שאהב את בת זוגו לשעבר צ'לסי דייווי" וטען כי התקשורת עשתה לו עוול כשהציגה אותו בתור "נסיך פלייבוי". הוא אפילו חשף שחשפנית רקדה על ברכיו במהלך ביקור במועדון החשפנות Spearmint Rhino, אליו יצא יחד עם כמה חברים מהצבא באפריל 2006. בפרסומים שעלו למחרת אותה תקרית, טענו העיתונים כי הרקדנית דומה שתי טיפות מים לצ'לסי, מה שהכעיס מאוד את הארי. "זה ממש לא נכון", הבהיר.
בהצהרה, שאורכה 55 עמודים, סיפר הנסיך על מערכת היחסים הקצרה שהייתה לו עם מנחת הטלוויזיה קרוליין פלאק, אי שם בשנת 2009. הוא נזכר בערב פוקר סודי שקיימו באותה השנה וסיפר כי הפרטים על המפגש הושגו באופן לא חוקי. "הערב הזה היה רק ביני לבין קרוליין, שכבר לא איתנו, לבין חברי מארק דייר. שלושתנו החלפנו בינינו הודעות קוליות לגבי אותו ערב". יש לציין כי פלאק שמה קץ לחייה בפברואר 2020.
זיכרון כואב נוסף שחלק הארי היה לאחר פרידתו מהאקסית דייווי - באותו ערב יצא עם כמה מחבריו הטובים למועדון לילה, השתכר - והפך ללעג בעיתונים של היום שאחרי. "הוריי, הארי נזרק", נכתב באחד מהעיתונים של קבוצת MGN. "זה היה כל כך כואב שרגע פרטי כזה הופך לצחוק", אמר על דוכן העדים. "כמות המעקבים שהייתי נתון להם הייתה עצומה".
אנדרו גרין, עורך הדין של קבוצת MGN, ניסה לטעון כי אולי הכותרת "הוריי הארי" אינה חוגגת את סיום מערכת היחסים של הנסיך אלא מתייחסת לאורח חייו, אך זה המקום שלנו לתהות בקול רם - אם כך, מדוע המילה DUMPED (נזרק) כיכבה בענק? מעניין.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי
הנסיך הארי
הכותרת שהכעיסה את הנסיך
(צילום מסך)
הארי המשיך ודיבר על כאב הלב שחווה לאחר הפרידה מדייווי בשנת 2011, לאחר זוגיות של שבע שנים. על אותו לילה במהלכו נפרדו, אמר: "היא בילתה איתי את הלילה, הורדתי אותה הכי קרוב שיכולתי לרחוב קנזינגטון - מבלי שיבחינו בי. לדעת שצלם פשוט חיכה שם זה מאוד חשוד", אמר. הארי הוסיף ונזכר בטיול שתיכננו צ'לסי וחברו של הארי, מארק, יחד - כדי להפתיע את הארי בחוות הפולו. "מארק ארגן הכל, איש לא ידע דבר. הם דיברו ביניהם בטלפון - ובכל זאת, תוך פחות מ-24 שעות הגיעו כ-20 צלמי פפראצי".
עורך הדין של קבוצת MGN לא הקל על הארי, שטען כי הוא מאמין שההודעות הקוליות שהחליף עם צ'לסי נפרצו. "אנחנו בממלכה של ספקולציות מוחלטות", ביטל גרין את דבריו.
"האם אתה מודע לראיות כלשהן שנותנות אינדיקציה כלשהי לגבי הטענה שהטלפון שלך נפרץ, אם בכלל?", שאל עורך הדין גרין את הארי, שענה: "לא, זו אחת הסיבות שבגללן אני כאן". גרין המשיך ושאל האם הנסיך מודע לכך שאין שום פרט, ולו אחד, מנתוני שיחות הטלפון של הארי, שטען שוב ושוב שקבוצת התקשורת השמידה כמויות עצומות של ראיות.
הנסיך, שנוכחים במשפט מספרים שהיה "קרוב לדמעות", לא התייאש והוסיף כי מכשיר מעקב הוצמד לרכבה של דייווי. כשנשאל איך הוא ידע, ענה "מצאנו את זה", וטען כי זה הותקן על ידי חוקר פרטי בשם מייק בהר.
נציין כי במהלך עדותו אמר הנסיך הארי את המילים "אני לא יודע" במשך 18 פעמים, אך בכל זאת הוסיף כי זה יהיה עוול אם הוא לא יזכה בתיק - למרות שאין ראיות ממשיות לכך שהטלפון שלו אכן נפרץ.
3 צפייה בגלריה
הנסיך הארי דיוויד שרבורן
הנסיך הארי דיוויד שרבורן
הנסיך הארי ועורך הדין דיוויד שרבורן
(צילום: רויטרס)