5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
לא רגוע אצלם. מייגן מרקל והנסיך הארי
(צילם: Gettyimages)
מעבר לים השמועות סביב משבר בנישואים של הנסיך הארי ומייגן מרקל סוערות, ובזמן שהשניים שומרים על שתיקה - מומחים ופרשנים לענייני המלוכה לא חוסכים בדעותיהם המקצועיות. "הארי ומייגן יודעים שהם הלכו רחוק מדי עם המלחמה שפתחו על משפחת המלוכה", הסביר המומחה והסופר המלכותי טום באוור למגזין OK. "מייגן יודעת שהם כנראה הגזימו והיא לא יודעת איך לצאת מזה עכשיו".
דבריו של באוור מגיעים לאחר שבחודשים האחרונים מומחים נוספים מעבר לים טענו כי הציבור הרחב מאבד עניין בדוכסים מסאסקס, זאת לאחר שנראה כי כבר לא נשאר להם מה לומר. במקביל לחששותיהם מאיבוד הרלוונטיות שלהם, מקורות יודעי דבר מספרים כי השניים מתמודדים עם משבר בחיי הנישואים, כזה שגרם להארי לשכור חדר בבית מלון כדי שיהיה לו "מקום מפלט" בו יוכל להיות ללא אשתו. "מה שמרתק פה זה איך הסיפור הזה יסתיים, מה יהיה השיא", מסכם באוור.
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
"מעניין לגלות איך הסיפור הזה יסתיים"
(צילם: Gettyimages)
פול בורל, שהיה בעברו המשרת האישי של הנסיכה המנוחה דיאנה, התייחס לדבריו של באוור ואמר: "הארי ומייגן פשוט לא הבינו נכון מה מצופה מהם. גם ספוטיפיי וגם נטפליקס רצו תוכן מלכותי - הרי זו הסיבה לכך שהם כה מפורסמים, ולמרבה הצער זה החיסרון. כמה זמן עוד יעבור עד שבנטפליקס יבינו שלזוג הזה לא נשאר מה לומר?".
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
נשארה ללא מילים
(צילם: Gettyimages)
אכזבה נוספת מהצד המלכותי נרשמה אתמול (ד') עם חשיפת המועמדים לפרסי האמי - כשהתברר שסדרת הדוקו-ריאליטי המלכותי של הדוכסים, "הארי ומייגן", הודרה לחלוטין מהרשימה. "זה די מפתיע בהתחשב בכך שהתוכנית זכתה לעניין רב כשעלתה לאוויר", נכתב באתר HELLO. "מספר הצופים שלה התעלה על מספר הצופים ב'כתר'. הארי ומייגן יצטרכו לחכות לחודש הבא כדי לגלות אם יזכו בפרס מבקרי הוליווד, אולי זה לפחות".
"תמלוגים לא מביאים אושר", סיכמה הסופרת המלכותית טסה דנלופ, שהסבירה כי הדוכסים מסאסקס ממשיכים לנסות להמציא את עצמם מחדש. "הביקורת התוקפנית של הארי ומייגן על מוסד המלוכה המכובד עלולה לגרום לפופולריות שלהם לדעוך. בסופו של דבר, זה לא משנה עד כמה מייגן מפורסמת, בארצות הברית תמיד יהיה מישהו יותר מפורסם ממנה".
דנלופ הוסיפה: "כדי להצליח באמת נדרש הרבה יותר מתואר מלכותי וכסף. הארי לא יכול להתחרות בוויליאם ומייגן פחות ראויה לציון מהנסיכה מוויילס, הלא היא קייט מידלטון. גם כתר של דיאנה או תג של המסדר הוויקטוריאני לא יעזרו פה".
5 צפייה בגלריה
מייגן מרקל
מייגן מרקל
אין להם סיכוי נגד וויליאם וקייט
(צילום: Gettyimages)
בסוף השבוע האחרון גברו השמועות על משבר זוגי של השניים, לאחר שמקורבים להם סיפרו לערוצי התקשורת השונים: "הארי מעמיד פנים שהוא מאושר. לא הייתה לו הצלחה כאנגלי אז הוא מנסה את מזלו כאמריקני", אמרה העיתונאית הבריטית פטרונלה וויאט בריאיון למנחה החדשות מארק דולן שפורסם באתר "סקיי ניוז". "אני חושבת שהוא מנסה לחיות את החלום האמריקני. הוא כל כך מתאמץ להיראות מאושר אבל הוא קצת כמו שחקן על במה שמתחזה למאושר. אם היית חלק ממשפחת המלוכה הבריטית במשך שלושים שנה - לחשוב שאתה יכול לעבור להוליווד ולהמשיך את זה שם, במקום שבו לאף אחד לא אכפת מזה?".
ספקולציות מעבר לים טוענות כי הדוכסית צפויה להגיד בכל רגע ש"די, מספיק", וכי בכוונתה לנהל משא ומתן עם המלך צ'רלס בנוגע לעסקת גירושים משתלמת. כמה משתלמת? אתר החדשות MARCA דיווח כי מרקל הגישה דרישה על סך 80 מיליון דולר בתמורה לחתימתה על הסכם הגירושים. בנוסף מדווחים כי הדוכסית דורשת משמורת בלעדית על שני ילדיהם, הנסיכים ארצ'י וליליבת. "הנישואים האלה ממש לקראת סופם", טענה העיתונאית והביוגרפית המלכותית אנג'לה לוין בריאיון ל"סקיי ניוז אוסטרליה".
כאמור, כרגע הדוכסים מסאסקס ממשיכים לנסות ולשדר עסקים כרגיל. נמשיך לעדכן!
5 צפייה בגלריה
הנסיך הארי מייגן מרקל
הנסיך הארי מייגן מרקל
נמשיך לעקוב
(צילום: Gettyimage)