עושה רושם שסרטון הווידיאו של הנסיכה קייט מידלטון מסוף השבוע האחרון, בו רואים אותה צועדת ומחוייכת בווינדזור לצד בעלה, הנסיך וויליאם, לא הצליח להרגיע את הציבור. אמש (ג') פורסם כי איש צוות מבית החולים שבו אושפזה קייט לטובת ניתוח הבטן המסתורי שעברה, ניסה לפרוץ למאגר החולים ולהוציא את התיק הרפואי של הנסיכה.
3 צפייה בגלריה
קייט מידלטון
קייט מידלטון
קייט מידלטון
(צילום: Max Mumby/Indigo/Getty Images)
על פי הדיווחים של "מירור", לפחות איש צוות אחד מהמרפאה ניסה להשיג את הרשומות הרפואיות של מידלטון. "אנשי צוות בכירים מבית החולים התריעו בפני הארמון על פרצת האבטחה והתחייבו לבצע חקירה יסודית", כך סיפר מקור יודע דבר. "מדובר בפרצת אבטחה גדולה ומזיקה במיוחד לבית החולים, בטח כשמדובר בכזה שמטפל בבני המלוכה באופן קבוע".
מקור נוסף סיפר כי "כל אנשי הצוות הרפואי נותרו בהלם והם בעיקר פגועים מכך שככל הנראה אחד מחברי הצוות שלהם אחראי להפרת אמון מסוג זה".
מבית החולים The London Clinic סירבו תחילה להתייחס נקודתית לניסיון גניבת התיק הרפואי של מידלטון, אך נתנו תגובה כוללת: "אנחנו מאמינים כי כל המטופלים שלנו, ללא קשר למעמדם, ראויים לפרטיות וסודיות מוחלטת לגבי המידע הרפואי שלהם".
כעבור כמה שעות מנכ"ל בית החולים התייחס לפרשה, הבטיח כי הצעדים המתאימים יינקטו, ואמר: "כולם בבית החולים מודעים היטב לחובתנו המקצועית, האתית והמשפטית בכל הנוגע לחיסיון מטופל. אנו גאים בטיפול ובדיסקרטיות יוצאת הדופן שאנו שואפים לספק לכל המטופלים שלנו. יש לנו מערכות לפקח על ניהול מידע המטופל ובמקרה של הפרה יינקטו כל צעדי חקירה. אין בבית החולים שלנו מקום למי שמפר בכוונה את האמון של כל אחד מהמטופלים או הקולגות שלנו".
מדובר ראש ממשלת בריטניה נמסר: "ברור שיש כללים נוקשים לגבי נתוני מטופלים שיש לפעול לפיהם. אני חושב שכולנו רוצים לתמוך בנסיכה מוויילס וכמובן שגם בנסיך ונאחל לה החלמה מהירה".
3 צפייה בגלריה
ווימבלדון
ווימבלדון
אין רגע דל!
(צילום: Gettyimage)
ניסיון הפריצה לתיק הרפואי של הנסיכה מוויילס מגיע חודשיים לאחר הניתוח שעברה. המסתוריות סביב מצבה הבריאותי של מידלטון ממשיך להטריד את אזרחי בריטניה וכאמור, נראה שגם הסרטון שבו היא מופיעה לא הצליח להרגיע אלא להפך.
שלל ספקולציות וטענות כי זו לא קייט בסרטון הציפו את הרשתות החברתיות בימים האחרונים, כך שבהתחשב בעובדה כי הארמון ממשיך לשמור על חשאיות בכל הנוגע למצבה הרפואי, אין זה מפתיע ש"האזרח הפשוט" יוצא מגדרו (וגם מדעתו) על מנת לגלות מה קרה לנסיכה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Gettyimage)