3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
נגמרץ טורי ספלינג ודין מקדרמוט
(צילום: Gettyimage)
אחרי 17 שנות נישואים ואינספור רכילויות, שמועות ומשברים – אחד הזוגות הבלתי יציבים בהוליווד הודיע הבוקר (שבת) שהוא מפרק את החבילה: כוכבת הסדרה "בוורלי הילס 90210", טורי ספלינג (50), ובעלה השחקן דין מקדרמוט (56) מתגרשים אחרי חמישה ילדים משותפים וקרוב ל-20 שנות זוגיות.
מקדרמוט היה זה שבישר על הפרידה בחשבון האינסטגרם שלו, כשכתב: "בעצב גדול ולב כבד מאוד, אחרי 18 שנים ביחד וחמישה ילדים מדהימים, אני וטורי החלטנו ללכת לדרכים נפרדות ולהתחיל במסע חדש משלנו. נמשיך לשתף פעולה כהורים אוהבים ולעזור לילדינו במהלך התקופה הקשה הזו". עוד השחקן הוסיף שבני המשפחה מבקשים לקבל פרטיות בזמן שהם "לוקחים את הזמן להקיף את עצמנו באהבה ולהתמודד עם כל זה". נכון לכתיבת שורות אלה, ספלינג עדיין לא הגיבה לנושא.
בימים האחרונים הציגו בני הזוג אחדות משפחתית, כשנפשו במלון הילטון שבבוורלי הילס שם חגגו את יום הולדתה ה-15 של בתם סטלה. בנוסף הם בילו ביחד באירוע התרמה שנערך באולפני יוניברסל שבלוס אנג'לס, וגם משם העלו תמונות משפחתיות מחויכות. כעת מתברר שהחיוכים היו כנראה רק למען המצלמות.
3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
תמונה משפחתית אחרונה? ספלינג, מקדרמוט והילדים
(צילום: אינסטגרם)
כמובן שבמידה ועקבתם אחרי מעלליהם של בני הזוג, אתם לא אמורים להיות יותר מדי מופתעים מהחדשות על הפרידה: שמועות על משברים ליוו את רוב שנות הזוגיות שלהם, שהחלה אף היא בדרך שערורייתית - השניים הפכו לזוג בזמן כשעוד היו נשואים לאחרים: ספלינג הייתה נשואה טרייה לשחקן צ'ארלי שאניאן ומקדרמוט היה נשוי פלוס ילד. הם הכירו על סט הצילומים של סרט משותף וספלינג הודתה לאחר מכן באוטוביוגרפיה שלה: "שכבנו בלילה הראשון שבו נפגשנו. זה לא היה משהו פזיז רק למען הסקס, אלא החלטה מודעת. ממש התאהבנו".
ספלינג ומקדרמוט עזבו את בני הזוג שלהם, התחתנו זמן קצר לאחר מכן והקימו משפחה - כל זאת תוך כדי שהם מתמודדים עם בעיות וצרות שמהם עשו מדורי הרכילות מטעמים, ושכללו סכסוכים עם אמה של טורי קנדי ספלינג, מותו של אביה אהרון ספלינג, שהותיר לבתו ירושה דלה באופן מפתיע, וההתנהלות כלכלית שגויה שהביאה אותם לחובות גדולים ולסף פשיטת רגל. כל זאת תוך כדי שמועות על בגידות מצידו של מקדרמוט - שהתבררו בסופו של דבר כנכונות. ספלינג סלחה לו וניצלה את המשבר לטובת עשיית סדרת ריאליטי שבמסגרתה הלכו לטיפול זוגי. כפי שאפשר היה לצפות, הסדרה ירדה מהאוויר די מהר.
לאחר מכן הגיעו גם מריבות מתוקשרות, שוטרים שהוזמנו אל ביתם ונאלצו להרגיע את הרוחות ואם כל זה לא מספיק - לאחרונה הם נאלצו לפנות את ביתם מכיוון שהתברר שעובש כבד ששורר בו גרם לכל בני הבית לחלות פעם אחר פעם.
אולי עכשיו עם הגירושים, גם המזל יתחיל להאיר להם פנים. אגב גירושים ובעלים בוגדניים: רק לפני כחודשיים הודיעה שאנן דוהרטי, שכיכבה לצדה של ספלינג ב"בבוורלי הילס 90210", שהיא מתגרשת מבעלה השלישי אחרי 12 שנות נישואים ורמזה שהוא בגד בה.
3 צפייה בגלריה
טורי ספלינג דין מקדרמוט
טורי ספלינג דין מקדרמוט
אולי הקארמה הרעה תחלוף עכשיו
(צילום: Gettyimage)