4 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: AP)
שאנן דוהרטי (52) מתגרשת בפעם השלישית, כך בישר אמש (שישי) אתר הרכילות TMZ שקיבל לידיו את בקשת הגירושים שהגישה הכוכבת. לפי המסמכים, כוכבת הסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות" ובעלה, הצלם קורט איסווריינקו, נפרדו כבר בחודש ינואר ומי שעוקב אחרי חשבון האינסטגרם שלה אולי שם לב שבחודשים האחרונים הוא אכן לא הופיע באף פוסט או סטורי שהעלתה. לפי מסמכי התביעה, דוהרטי דורשת מבעלה לשלם לה דמי מזונות ומציינת שאינה מעוניינת לשלם לו. השניים התחתנו לפני כ-12 שנים ואין להם ילדים.
הדוברת של הכוכבת, לזלי סלואן, אישרה את העניין: "הדבר האחרון ששאנן רצתה הוא להתגרש. למרבה הצער, היא הרגישה שלא הייתה לה ברירה אחרת". סלואן לא הסתפקה במילים האלו, ורמזה בבוטות מהי הסיבה לפרידה כשהציעה לתקשורת לבקש פרטים נוספים מהמנהלת האישית של איסווריינקו – שלטענתה "קשורה בצורה אינטימית" לסיבת הגירושים.
זמן קצר לפני שנודע דבר הפרידה, דוהרטי כתבה באינסטגרם מסר שבוודאי קשור לעניין: "האנשים היחידים שמגיע להם להיות בחייכם הם אלו שנוהגים כלפיכם באהבה, חביבות וכבוד מוחלט" (והחברה הטובה שרה מישל גלר הגיבה לה: "כנראה שתהיי בחיי לנצח").
4 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
בגד בה? דוהרטי וקורט איסווריינקו
(צילום: GettyImages)
מקורבים לבני הזוג מספרים שהפרידה אכן לא נעשתה ברוח טובה, בלשון המעטה, וגם מציינים שמצבה הבריאותי של דוהרטי לא טוב. הכוכבת מתמודדת עם מחלת הסרטן, וסיפרה לפני כמה שנים שהמחלה נמצאת בשלב הרביעי.
בשנת 2019 אמרה דוהרטי למגזין People שהסרטן חיזק את נישואיה: "יש לנו עכשיו הערכה הרבה יותר גדולה אחד כלפי השנייה. הוא היה המשענת שלי בכל צורה אפשרית ותמיד וידא שאני יודעת כמה הוא אוהב ומעריך אותי". היא הוסיפה: "זה לא שהנישואים שלנו היו לא טובים לפני כן, אבל בהחלט התמודדנו עם קשיים. היינו מתבוססים בכעסים שלנו במקום לנסות לפתור אותם ולא היינו מדברים במשך ימים. עכשיו אנחנו לא הולכים לישון כשאנחנו כועסים".
4 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי קורט איזווארינקו
שאנן דוהרטי קורט איזווארינקו
בני הזוג בימים טובים יותר
(צילום: GettyImages)
איסווריינקו הוא כאמור בעלה השלישי של השחקנית – בשנת 1993 היא התחתנה עם השחקן אשלי המילטון והייתה נשואה לו במשך שנה ובשנת 2002 התחתנה עם שחקן הפוקר ריק סלומון וגם נישואים אלו ארכו שנה בלבד. סלומון התפרסם מאוחר יותר בתור מי שכיכב לצידה של פריס הילטון בקלטת הסקס הידועה שבזכותה הפכה לכוכבת.
בשנת 2015 דוהרטי אובחנה לראשונה עם סרטן השד ולאחר שרשרת טיפולים ארוכה בישרה בשנת 2017 שהמחלה נמצאת בנסיגה. למרבה הצער, בשנת 2020 היא סיפרה שהסרטן חזר ושהוא בשלב מתקדם: "עדיין לא עיכלתי את זה, זו גלולה מרה לבלוע", אמרה אז והוסיפה: "לפעמים אני שואלת את עצמי 'למה אני', ולפעמים אני אומרת: 'מצד שני, למה לא אני? למי זה כן מגיע?'. לאף אחד".
בשנים האחרונות היא גם מנהלת מאבק נגד חברת הביטוח שלה ונגד איגוד השחקנים האמריקני, שלדבריה לא מסייע כלכלית לה ולשחקנים אחרים במצבה, שחולים ואינם מסוגלים לעבוד: "אני סקרנית לדעת איך קורה מצב שכשאנשים כמוני, שעבדו מגיל 10 ושילמו עמלות לאיגוד, ולא מסוגלים לעבוד מסיבות בריאותיות - האיגוד שלנו נוטש אותנו. ביטוח בריאות לא צריך להתבסס על הכנסה שנתית, זו עסקה לכל החיים. ועבורי ועבור רבים אחרים - שילמנו דמי חובה לכל החיים רק כדי שיבטלו אותנו כי אנחנו לא עומדים בקריטריונים הנוכחיים? זה לא בסדר".
דוהרטי, שחגגה לאחרונה את יום הולדתה ה-52, התאחדה לפני כחודש עם כוכבי הסדרות האייקוניות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות" שבהן כיכבה לאורך שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, במסגרת אירוע מעריצים גדול שנערך בקונטיקט. כשנשאלה לשלומה על ידי אחד המשתתפים, היא סיפרה שהיא "מרגישה נהדר".
4 צפייה בגלריה
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
שאנן דוהרטי
(צילום: GettyImages)