3 צפייה בגלריה
רומן חדש בביצה? בן אל תבורי וליאת בלו
רומן חדש בביצה? בן אל תבורי וליאת בלו
רומן חדש בביצה? בן אל תבורי וליאת בלו
(צילום: משה נחומוביץ')
בימים האחרונים נפוצו ברחבי הרשת שמועות על רומן חדש ומפתיע בביצה: נשמות טובות ריכלו שהזמר בן אל תבורי (28) והדוגמנית והשחקנית ליאת בלו (36) מבלים יחד בשבועות האחרונים והיא אפילו צולמה מאחורי הקלעים בהופעה שלו. מאחר והזיווג נשמע לנו קצת מפתיע - יצאנו לחקור!
לפני כשבועיים בלו הגיעה למסיבת בריכה פרטית שערכה חברתה, כשלבית נכנס האורח תבורי עם חבר נוסף. לשניים אין ממש חברים משותפים, הזמר פשוט הוזמן למסיבה על ידי מתווכת דירות שלי פריינד שעוזרת לו למצוא נכס חדש. הנוכחים במסיבה סיפרו שבין בלו לתבורי נוצר קליק מהרגע הראשון: "הוא ישר נדלק עליה, אי אפשר היה לפספס את זה", אמרו לנו מיד. והוסיפו שאת שאר היום הם בילו בשיחה עמוקה שהפכה לידידות.
בהמשך המסיבה, בלו לא מצאה את הטלפון הנייד שלה ותבורי התקשר אליה מספר פעמים כדי שיאתרו אותו ואז שמר את המספר וסימס לה רגע אחרי. למרבה הצער, מקורבים לבלו טוענים שהיא ממש לא בעניין: "ברור לו שזה חסר סיכוי", אך מוסיפים כי אין ספק שיש ביניהם ידידות טובה. יותר מזה, השחקנית אכן הגיעה להופעה של תבורי עם סטטיק - שם נתפסה בעדשת מצלמה של עוברי אורח, אך גורמים יודעי דבר טוענים בפנינו כי המקור לשמועה נובע בכלל ממישהי אחרת, שחשבה שהקשר החדש בין תבורי ובלו יפגע בה.
3 צפייה בגלריה
אפשר להבין אותו. ליאת בלו
אפשר להבין אותו. ליאת בלו
אפשר להבין אותו. ליאת בלו
(צילום: אינסטגרם)
כזכור, בחודש פברואר האחרון בלו התראיינה כאן אצלנו ב-Pplus אחרי שנים שלא הייתה בכותרות וסיפרה על השנים האחרונות וההתרחקות מאור הזרקורים, החתונה והגירושים מנדב פתאל (בעלה השני לאחר גירושיה מארז דן), על אור, הבת המשותפת של השניים ועל התקפי החרדה שהגיעו לאחר הלידה. "הייתי בלחץ שהכל יהיה מושלם, וזה לא היה, זה היה מפחיד מאוד. אחרי הלידה יש את השלב הזה שלא משנה כמה מתכוננים אליו, אי אפשר להיות מוכנים. אז התחילו התקפי חרדה. בהתחלה הייתי בטוחה כל הזמן שאני מתייבשת ולא הבנתי שזה התקף ועם הזמן זה רק החמיר. בשלב מסוים, לא הצלחתי לאכול ואז פתאום קלטתי שאני שוקלת 37 קילו. הבנתי שאני בעצם אנורקסית, וניגשתי מיד לטיפול והתאשפזתי במחלקה להפרעות אכילה בתל השומר".
מאז פרידתם של בן אל תבורי ואורטל עמר לאחר לידת בנם הראשון תו פרינס, שמו של הזמר נקשר ברומנים רבים וחולפים, ביניהם אליזבת' לנד היהודיה הנורווגית בת ה-19, מאיה חדד, לירז נומדר, כוכבת הריאליטי המקסיקנית קארימה פינדר והרשימה עוד ארוכה, וכעת כאמור, גם שמה של בלו נקשר בשמו של הרווק. אבל האם הם באמת יהיו ביחד מתישהו? אנחנו בספק אבל never say never.
3 צפייה בגלריה
רווק הולל. בן אל תבורי
רווק הולל. בן אל תבורי
רווק הולל. בן אל תבורי
(צילום: יאיר שגיא)