7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
קורין גדעון וחילי סורוצקין
(צילום: שי פרנקו)
"איך אני מתרגשת, יותר מכל שער אחר שלי", מצהירה קורין גדעון בתחילת הריאיון, והאמת שיש לה סיבה טובה: היא אמנם כבר מתורגלת בראיונות ושיחות מול המצלמה, אבל עבור בעלה חילי סורוצקין שיושב לידה - מדובר בריאיון ראשון. בתחילת הריאיון הוא יושב עם ידיים שלובות על החזה והיא מבקשת לעצור לרגע ומציעה לו לשבת יותר בנינוחות ולשחרר את האחיזה. "אני נותנת לו טיפים", היא מודה.
התכוננתם בבית? קורין, הדרכת אותו מה להגיד ומה לשמור לעצמו? חילי: "אני לא צריך הכנות, אני יודע מה להגיד על אשתי, אני איתה כבר שבע שנים". קורין: "אמרתי לו 'מאמי תרים לי, תגיד שאני האישה המושלמת'". חילי: "אני אומר את זה כל יום". קורין: "האמת שזה נכון. חילי לא מראה הרבה רגשות, בכל זאת הוא בחור ישיבה. הוא הבחור ישיבה הראשון על השער שלכם? לדעתי זה בוגר חברון הראשון שמככב על השער של Pplus!"
קורין, את כבר עשית שער זוגי עם אמא שלך ורדה. קורין: "נכון. וכל מה שהשתנה מאז זה עוד שני ילדים".
שומרים על קצב. קורין: "צריך לתקתק. אבל תכלס אם תשאל אותו, לדעתי הוא מפחד מילד שלישי יותר ממני". חילי: "אני לא רוצה כרגע". קורין: "הוא לא מוכן לשמוע על זה".
באמת? קורין: "גם אני מעוניינת בהפסקה, שניה, דקה. רפאלי בן שבעה חודשים, אלונה בת שנתיים וחודשיים. צפוף".
המשפחה לא לוחצת? חילי: "אני מגיע ממשפחה של 14 ילדים, אז שניים זה מעט". קורין: "אבל מצד שני כל הזמן יש במשפחה שלו הריונות, אז אין לחץ. יש להם 60-70 נכדים, אז אחד יותר, אחד פחות. יש איזה 2-3 שתמיד בהיריון. באמת, זו הסטטיסטיקה. אנחנו באזור המאה איש במשפחה הגרעינית".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"לא תכננתי להפוך את הילדים לכוכבי רשת, אבל אם נראה שזה לא טוב, נעשה חושבים בתור הורים"
(צילום: שי פרנקו)
הם הכירו בשנת 2016 במסיבה. גדעון הייתה אז אשת תקשורת עולה שקיבלה יותר ויותר זמן מסך בתוכניות כמו "האח הגדול" ו"אנשים" שהנחתה, לצד קמפיינים ופרסומות שביססו את מעמדה בתעשייה. סורוצקין הוא איש עסקים ובן למשפחה חרדית – לא הזיווג הכי ברור מאליו, אבל הכימיה ביניהם הייתה כל כך גדולה עד שזמן קצר לאחר מכן הם כבר עברו להתגורר ביחד.
שנתיים לאחר מכן הם התחתנו והפכו מאז להורים לשניים. גדעון עשתה בשנים האחרונות סוג של הסבה מקצועית, מכוכבת טלוויזיה לכוכבת רשת, וכיוצא בזה, גם המשפחה שלה מקבלת לא מעט חשיפה.
חילי, זה אמנם ריאיון ראשון שלך, אבל העוקבות של אשתך כבר די מכירות אותך. חילי: "נראה לי שכולם כבר יודעים עליי הכול".
החשיפה ברשתות החברתיות זה משהו שאתה מרגיש איתו בנוח או שזה נכפה עליך? חילי: "מי שמכיר אותי יודע שאני לא אוהב חשיפה, אבל אני גם לא סובל מזה. בהתחלה זה הרגיש לי טיפה זר, אבל אני מסתדר, התרגלתי". קורין: "האמת שזה פשוט לא מעניין אותו, וזה מה שאני כל כך אוהבת בו. לא אכפת לו מהחשיפה ולא מתשומת הלב, הוא אדיש לזה והוא זורם איתי".
זה גם נחמד שמזהים אותך, יודעים מי אתה. חילי: "זה דווקא פחות, זה קצת מביך אותי, מה לעשות?"
גם הילדים שלכם מקבלים הרבה חשיפה. יש הורים שנמנעים אבל אצלכם זה טבעי. חילי: "זה חלק מהחיים שלנו, זה כמו שיגידו לי שיצלמו אותי בלי קורין. זו חתיכה אחת. אנחנו והילדים, אין סיבה להסתיר אותם".
קורין, יצא לך להרגיש או לשמוע מאחרים שלפעמים זה אולי קצת יותר מדי? קורין: "לאנשים תמיד יש מה לומר. אם מסתירים אז שואלים 'למה מסתירים?' ואם מראים, אז שואלים 'למה מראים?' אני חושבת שבסוף טובת הילדים עומדת לנגד עינינו ואם נראה שזה משהו לא טוב, נעשה את החושבים בתור הורים. אבל כרגע זה חלק מהחיים שלי וזה מין תהליך טבעי של הדברים, זה לא שתכננתי להפוך את הילדים לכוכבי רשת, ככה זה זרם. גם אני בעצמי לא תכננתי להיות ברשת וזה זרם, ובינתיים אנחנו אחלה עם זה. אני חייבת להגיד שמה שהכי כיף זה שחילי ואני באותו ראש. אם זה היה משהו שלא נוח לו איתו, בחיים לא הייתי עושה את זה".
יש קווים אדומים? קורין: "אני לא חושבת שמישהו מאיתנו אי פעם הטיל וטו על משהו, או שחילי אמר לי שאני מגזימה או משהו כזה. יש לי את הגבולות שלי ואני בחיים לא אעשה משהו שיביך אותו או שיציג אותו ואת הילדים באור שלילי".
אבל כן יוצא לך להיתקל פה ושם בביקורת. קורין: "אני? ביקורת? עליי? אין לי מושג על מה אתה מדבר... ברור שיש ביקורת, תמיד יש, אבל אתה יודע, מי שלא עושה לא טועה. יכול להיות שיש אנשים שאוהבים יותר או פחות, אבל אי אפשר להימנע מביקורות ואני לא אתנהל לפי זה".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"השיח מרגיש מאוד מתלהם ואלים ורק מנסים להתנגח במישהו בלי באמת להקשיב"
(צילום: שי פרנקו)
סערה אחת זכורה במיוחד - בטח לגדעון - היא התקרית שהתרחשה לאחר לידת בתם הבכורה אלונה. גדעון התלוננה בפוסט נוקב על כך שלא קיבלה חדר עם חלון, וחטפה אש מהציבור הרחב כמו גם מבית החולים איכילוב שבו שהתה. אחר כך הגיעו ההתנצלות והסולחה וכמובן שגדעון השכילה למנף את השערורייה לטובת קמפיינים והרבה הומור עצמי, אבל הימים הראשונים היו לא פשוטים עבור ההורים הטריים. "זה היה לא קל, אבל גם זה עבר", נזכר סורוצוקין.
באותו רגע שראית את זה, חשבת "איזה פאדיחה, מה היא עושה?" או שהבנת אותה? חילי: "הבנתי שזה חלק מהחיים כשאתה באור הזרקורים. זה לא תמיד משהו חיובי ואני יודע שזה יכול לקרות. הצטערתי שזה קרה אבל עברנו את זה כמו גדולים". קורין: "אני בטוחה שלא היה לו קל ושהוא חשב שעשיתי טעות, אבל הוא לא הוכיח אותי או האשים אותי. הוא נתן לי את המקום, לא הכביד עליי עם הקשיים שלו".
גדעון הייתה כאמור אחת הכוכבות הבולטות בטלוויזיה בסוף העשור הקודם, אך כמה שנים אחרי שפרצה – שרשרת אירועים הביאה לכך שנעלמה מהמסך כמעט לחלוטין. בתחילה היא הנחתה לצד ארז טל את הריאליטי השאפתני "2025" שנכשל ובוטל במהרה. התוכנית "אנשים" שהגישה גם ירדה משידור ואז הגיעה הקורונה שטרפה מחדש את הקלפים בתעשיית הבידור. לאחר מכן התברר שגדעון נותרה בחוץ ולא מצאה לעצמה מקום להתברג אליו. אז היא המציאה את עצמה מחדש ועברה לפעילות ברשתות החברתיות, צברה לעצמה קהל עוקבות נאמן שמונה כרגע יותר מ-362 אלף גולשות והפכה לאחת המשפיעניות החזקות ביותר בארץ.
כשנותרת מחוץ ללוח השידורים, היה שלב שבו חשבתם על איך תסתדרו כלכלית? חילי: אני לא נלחצתי. ברוך השם, שנינו עובדים ואם אחד יפסיק לעבוד זה לא שיקרה זעזוע מידי. ממש לא. אני גם לא חרדתי, הכול אצלי עובר רגוע יחסית".
וכשהיא התחילה עם האינסטגרם? מתי הבנת שזו עבודה לכל דבר? קורין: "אני חושבת שהוא מרגיש את זה הרבה ובאמת ההבנה שלו היא לא מובנת מאליה. גם אם אני בבית, אני צריכה להתרכז לחלוטין בטלפון, והוא יודע שזו עבודה לכל דבר ועניין וזה שואב את תשומת הלב שלי לפעמים.
"אחד הדברים שהכי כיפיים לי זה שחילי יודע שזו עבודה ומעריך ומכבד אותה. שנינו עצמאיים, אז כל פעם מישהו לוקח קצת יותר והוא הכי נותן לי גב. גם יש לו סטייל, לא יודעים שהוא מרכיב חצי מהלוקים ועוזר לי לסדר יפה את הפריימים".
איך מסבירים את העולם הזה למישהו שלא חי אותו? קורין: "זה בדיוק כמו כל עבודה אחרת. אם הייתי עורכת דין, אז הייתי מספרת לו על התיקים שטיפלתי בהם ומה היה בבית משפט, ובמקום הוא שומע 'יש לי קוד קופון לקליניק' ו'אני צריכה לצלם בערב שת"פ', אז הוא צריך להיות עם הילדים אחרי הצהריים". חילי: "אנשים חושבים שזה רק לצלם דברים, אבל צריך לחשוב ולעשות הרבה. זו עבודה לכל דבר".
יש לא מעט שמזלזלים קצת בתחום הזה של המשפיעניות, לא חושבים שזו עבודה רצינית. קורין: "נכון. כי 'משפיעניות' זו מילה גדולה שמעוררת אנטי. כל אחת עם טלפון פותחת ועושה סטורי. אבל מתעלמים מדברים שאנחנו עושים, למשל אח של חילי עובד עם ילדים עם מוגבלויות, וביקרנו בבית הספר שלהם והצלחנו לגייס מאה אלף שקלים ב-24 שעות. אנשים ששומעים את הסיפור שלנו ורואים אותנו, מתקרבים בחזרה למשפחה שלהם, או אם זה דימוי גוף שבנות כותבות לי שאני עוזרת להן להתמודד עם הפרעות אכילה מעצם זה שהן רואות אותי אוכלת בסטורי או מצטלמת עם הצמיגים שלי אחרי לידה. אז אני חושבת שיש בזה המון דברים טובים. ובואו לא ניתמם, היום בכל מקום יש פרסומות, אז איך זה שונה מערוץ בטלוויזיה? לעוקבים יש את כל הכוח, הם אלו שמחליטים אם להישאר ואם עצבנתי אותם אז הם יורידו עוקב".
חילי, אתה עוקב אחרי קורין? קורין: הוא מרפרף, לא מתעכב". חילי: "אצל כולם, אני לא עוצר". קורין: "אבל אני זה כולם? לפעמים אני שואלת אותו 'ראית?' והוא עונה 'כן כן, לא זוכר', לא לעומק".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"לא הרגשתי שדעתי על המחאה תשנה משהו והמחיר שמשלמים הוא כבד מאוד. מי כמוני יודעת"
(צילום: שי פרנקו)
אנשים נורא מתעסקים וסקרנים לדעת מה חילי והמשפחה שלו חושבים על הקמפיינים שלך, במיוחד אלו של ההלבשה התחתונה שעשית. חילי: "זה אף פעם לא הפריע לי ותמיד אמרתי לה שתעשה מה שהיא רוצה, זו החלטה שלה, אני לא אתערב לה בהחלטה, זה קשור אליה בלבד. אבל אם זה מפריע לי? אמרתי לה תמיד שזה לא מפריע לי בכלל".
קורין, אני מקבל תחושה שאין לך פה פרטנר לריבים. קורין: "קשה מאוד". חילי: "אפשר להדליק אותי. יש לי פתיל ארוך, אבל כשזה מגיע זה מגיע".
איך מדליקים אותו? מה הסוד? קורין: "בבוקר יש יותר סיכויים לריב איתו אז אני נותנת לו שקט, הוא מאלה שמתעוררים לאט. תשמע, אני בן אדם סוער וגם החיים שלי סוערים..." חילי: "היא רבה עם עצמה ואני סבבה לי בחיים".
האידיליה הזוגית שלהם עודדה אותם גם להיכנס לעסקים ביחד: לפני שנתיים הם פתחו בתל אביב מעדניית און ליין של אוכל יהודי - אשכנזי ומזרחי, ואחרי שראו כי טוב, התפרשו לפני כשנתיים גם אל מעבר לים – לניו יורק.
אתם מבלים ממש הרבה ביחד, זה לא משהו שכל הזוגות מסוגלים לעשות בצורה מוצלחת. קורין: "אין לי מושג עם מי יכולתי להעביר את החיים האלה חוץ ממנו. אני באמת חושבת שאין מישהו בעולם שהייתי מסוגלת לחיות איתו ושהיה מסוגל לחיות איתי, אנחנו באמת מסתדרים ממש ממש טוב". חילי: "אנחנו הפכים שמשלימים אחד את השנייה הכי שאפשר". קורין: "אני אוהבת לקום מוקדם, הוא אוהב לקום מאוחר. אני אוהבת לדבר, הוא פחות אוהב לדבר".
ולפעמים זה מסתדר פחות? קורין: "זה הרבה לא מסתדר, זה לא חייב להיות מושלם. זה גם לא נקודות משמעותיות או עמוקות. זה יכול להיות בלחץ בבוקר כשלא מספיקים לארגן את הילדים או שלא ישנו בלילה ויש עצבים. אני חושבת שכל זוג הורים לשני ילדים קטנים יזדהה. יש הרבה מתח, לחץ ועייפות, שנינו עצמאיים עם קריירות תובעניות, אז יש, בוודאי שיש ריבים. אני חושבת שהחוכמה היא לדבר על זה. חילי הוא פרטנר טוב, אין לו אגו בכלל". חילי: "לא מדבר, הכי טוב לריב איתו". קורין: "זה לא נכון. מים שקטים חודרים עמוק וחילי הוא אחד האנשים שאני לומדת מהם כל הזמן. התבגרתי מלא בזכותו והוא הכי יודע להציב לי מראה ולתת לי ביקורת בונה".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"חילי מפחד מילד שלישי יותר ממני, הוא לא מוכן לשמוע על זה"
(צילום: שי פרנקו)
ואם כבר ביקורת - האירועים הפוליטיים של החודשים האחרונים גרמו ליותר ויותר ידוענים ומשפיענים לחרוג ממנהגם ולהביע את דעתם על מה שקורה במדינה. באופן מפתיע, דווקא גדעון, לרוב דעתנית שלא מהססת להביע את שעל ליבה – לא נכללה ביניהם. "החלטתי שלא", היא מסבירה. "לא הרגשתי שדעתי תשנה משהו והמחיר שמשלמים הוא מאוד מאוד כבד, מי כמוני יודעת, הרי הדעה שלי סיבכה אותי בכל כך הרבה סערות, אז מותר לי לא להגיד אותה עכשיו כי אולי לא בא לי לעבור עליהום. אפילו כשהנחיתי את ההפגנה למען הקהילה הגאה ספגתי המון ביקורת. אין לי בעיה לשלם את המחיר הזה, אבל מותר לי לבחור מתי בא לי לשלם אותו".
איזה מחיר זה? קורין: "אנחנו חשופים לביקורת וכשאני מביעה דעה, אז מן הסתם חצי יאהב אותה והחצי האחר לא יאהב אותה. זה יכול להגיע למילים לא יפות, לתגובות לא נעימות. בכלל השיח מרגיש מאוד מתלהם ואלים ורק מנסים להתנגח במישהו בלי באמת להקשיב".
חלק מזה זה גם לאבד עוקבים, לקוחות, מכירות שירדו? קורין: "על זה אני לא חושבת. הדבר הכי חשוב באינסטגרם לדעתי הוא להישאר נאמן לעצמך ואם תהיה פלקט כזה, זה לא יוביל אותך לשום מקום, לא תעניין אף אחד. אז אני נשארת נאמנה לעצמי ובנושא הזה הרגשתי שאין לי עניין להוסיף עוד שמן למדורה".
יש חשש שיגידו שבחרת צד? קורין: "המשפחה המורחבת שלנו היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית, יש משמאל קיצוני ועד ימין קיצוני ואם יש משהו שהנישואים האלה גרמו לי להבין, זה איך להיות סובלנית כלפי האחר ולהכיל את אלו ששונים ממני. אנחנו חיים את זה ביום יום שלנו ואני חושבת שברגע שנפגשים עם שוני ומדברים איתו, הרבה דברים מסתדרים". חילי: היא לא צריכה לדבר כי רואים על הזוגיות שלנו שאפשר לאחד את השבר. זה שאנחנו ביחד, שאנחנו באים מהקצוות הכי רחוקים, זו האמירה הכי גדולה".
איך ההרגשה בימים כאלה סוערים כשהרבה יוצאים נגד המגזר החרדי והמנהיגים שלו? קורין: "מאוד כואב לי. אני גדלתי במקום מאוד ליברלי ומכיל וגם לי היו דעות קדומות על החברה החרדית. אנחנו המון פעמים לוקים בזה כי אנחנו לא מכירים משהו אחר. מאוד כואב לי, אני מנסה כל הזמן לפעול לאחדות ולקירוב וגם לנפץ את הסטיגמות אצל אנשים אחרים כמו שקרה לי".
אנחנו חוגגים עכשיו את פסח. מה אתם מאחלים? חילי: "שיהיה פה מצב חדש, שבריאיון הבא לא תצטרך לשאול אותנו על פוליטיקה. שכולם יחיו בשלום". קורין: "אני חושבת שאנחנו צריכים קצת אנרגיה חדשה וחגיגית. הלוואי שתהיה פה אחדות, אני חושבת שזו תקופה קשה לשני הצדדים, זה לא משנה באיזה צד אתה, כולם מתוסכלים מהשסע הזה".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"חילי הוא אחד האנשים שאני לומדת מהם כל הזמן. התבגרתי מלא בזכותו והוא הכי יודע להציב לי מראה ולתת לי ביקורת בונה"
(צילום: שי פרנקו)
איפה אתם עושים את החג? קורין: "בשנה שעברה היינו אצל ההורים של חילי והשנה אצל ההורים שלי. אחר כך נוסעים לאילת עם הילדים".
החג בטח נראה אחרת אצל כל משפחה. קורין: "זה בול אותו הדבר. האמת שגם אצלנו במשפחה מקפידים מאוד על הסדר, על החמץ ועל הכל, אז דווקא בנקודה הזו זה לא כזה שונה. אולי אוכלים קצת לפני, אצלם אוכלים ב-11 בלילה".
ואז חופשה משפחתית עם הילדים? קורין: "תאחל לנו בהצלחה, עוד לא היינו עם שניהם בחופש. סתם, להיות עם הילדים זה הכי כיף בשבילנו, אנחנו מתים על זה". חילי: "זה חופש עם עבודה".
מי מהם דומה למי? קורין: "שניהם דומים לחילי".
זה לסחוב אותם תשעה חודשים ובסוף הם דומים לאבא. קורין: "כן, פונדקאית". חילי: "לא כזה נורא". קורין: "האמת שהאבא הורס את הבריאות, אז לא כזה אכפת לי. אני אשמח עם ילד אחד, בשביל לראות איך אני נראית בילד". חילי: "בילד השישי שלנו" (שניהם פורצים בצחוק גדול).
יש הבדל בין הטיפול והיחס לאלונה אחרי שנולדה לבין זה שרפאל מקבל? קורין: "אני מרגישה שאנחנו מקדישים הרבה פחות תשומת לב לרפאל. כל הורה לשניים יגיד לך שעם ילד הראשון הכרתי כל שן שיצאה וכל פיפס שהיא עשתה. עכשיו אני אומרת עברו שבעה חודשים מאז שרפאל נולד, אני מצלמת אותו עשירית ממה שצילמתי אותה".
יש הצעות לקמפיינים לילדים? קורין: כן, יש הרבה. אני בוררת את זה בינתיים, עוד לא עשינו כלום. היא נראית לי קטנה, לא יודעת, אולי בהמשך אם היא תרצה. מרגיש לי שכן, היא כל הזמן מבקשת שאצלם אותה, אז כן, התפוח לא נפל רחוק מהעץ".
אגב חילי, חשבת פעם להיכנס בעצמך לעולם של המשפיענים? אין שם הרבה גברים. חילי: "אין גם הרבה משפיענים שהם חרדים לשעבר".
אולי אתה יכול למכור תשמישי קדושה בסטורי. קורין: "לך תדע. קוד קופון 'השם10'".
7 צפייה בגלריה
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
שער Pplus - קורין וחילי - פסח א
"קמפיין ההלבשה התחתונה שלה אף פעם לא הפריע לי ותמיד אמרתי לה שתעשה מה שהיא רוצה, זו החלטה שלה ואני לא אתערב"
(צילום: שי פרנקו)
צילום: שי פרנקו
סטיילינג: מזל חסון
איפור: דנה כפיר
שיער: זיו אמסלם
ע.צילום: גל בומנדיל
הפקה: ערן רחמני
צילום וידאו: אוראל לוי
סאונד: גילי פרידמן
ייצוג קורין גדעון: גלי בראון
קרדיטים לבוש:
לוק שער: קורין - ברשקה, חילי - זארה
לוק שני: קורין וחילי - טוטאל לוק הילי ארי
לוק שלישי: קורין וחילי - טוטאל לוק זארה