הדוגמנית בר זומר ובעלה אביב כהן יציינו מחר (ה') יום משמח ומרגש: בתם הבכורה מילה תחגוג יום הולדת ראשון. עבור הורים טריים, השנה הראשונה ידועה כקשוחה מאוד, ובימים של מלחמה - על אחת כמה וכמה.
פגשנו את זומר על סט צילומי קמפיין חדש למותג מוצרי השיער אולייר פריז, אליו הצטלמה ביחד עם הדוגמנית קורל סימנוביץ', ושוחחנו איתה על השנה הראשונה שלה כאימא. כמו לא מעט הורים ידועים, זומר בחרה לא לחשוף בינתיים את בתה ברשתות החברתיות, אך היא משתפת באינסטגרם סיפורים וחוויות מחיי המשפחה.
זומר סיפרה לנו מי החבר שנותן לה טיפים בנושאי הורות (רמז: לא קורל, כן אסי), איך היא מתמודדת עם המצב במדינה עם תינוקת, ומה היא חושבת על הטיפ של אדל בספלוב - שהציעה לשים לימון במזון התינוקות כדי לגמול את הילדים מהבקבוק?
בר זומר ראיון
(צילום: מיכאלה חזני)
בר, איך את מסכמת שנה ראשונה כאימא? "וואו, אני יכולה לדבר ולא להפסיק. יהיה מורכב להגיד שזו השנה הכי טובה בחיי, כי זו שנה לא פשוטה לכולנו, אבל בפן היותר אישי ורגשי, מילה היא המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיים. היא הכניסה לי הרבה משמעות, שמחה ותמימות שכמעט שלא קיימת. באמת, היא קיימת רק בילדים. זה כול כך מרגש לראות את זה. זה גם השפיע על הרבה מאוד דברים, על המערכת הזוגית שלי ושל אביב והכניס לנו אור לחיים".
זה מרגיש יותר גדול כשזה בזמן מלחמה. "אני לא יודעת איך זה אחרת, אבל זה נראה לי הרבה יותר גדול. כשאתה הורה, יש הרבה חששות ופחדים, ובזמן מלחמה הכול מתעצם. אני מאוד מפחדת עליה. זה כבר לא עליי, אלא הכול עליה".
את מצטלמת היום עם קורל, שנמצאת בהיריון שלישי. היא נותנת טיפים? "קורל לא מחלקת הרבה טיפים, היא מתקמצנת. נותנת טיפים בקטנה. היא אמא מדהימה. אסי עזר כן נותן. על כול סטורי שאני מעלה ושואלת, הוא ישר מגיב ואומר לי מה לעשות. אני אוהבת לשמוע הרבה דעות, ובסוף אני מחליטה מה הכי נכון לי".
שמעת על הטיפ שאדל בספלוב נתנה לגמילת תינוקות מבקבוק? (צוחקת)"זה כל כך מתאים לה. זה אמיתי או בצחוק? לא יודעת מה אני חושבת על הטיפ. אנחנו נוותר".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
2 צפייה בגלריה
בר זומר
בר זומר
הוט מאמא. בר זומר
(צילום: אינסטגרם)
2 צפייה בגלריה
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
חתונה לי ברקוביץ לי ממן
עושים את זה כבר שנה. עם הבעל אביב
(צילום: ענת מוסברג )