אפילו כששכב פצוע ומפרפר בין חיים למוות ב־7 באוקטובר, מתחת לבית הומה מחבלים בבארי, ידין גלמן לא התעמת עם פחד כמעט משתק, מהסוג שחווה בלידת בנו בכורו יונתן לביא.
בראיון ל"7 לילות" מספר השחקן על הרגעים החזקים: "זה הדבר הכי עוצמתי שעברתי בחיים. ממש. יותר מ־7 באוקטובר. לא חוויתי דבר כזה, מבחינת כל מה שעובר לך בגוף. גם הפחד שיקרה משהו לאדוה, או לתינוק, זה משהו שהיה לי לגמרי חדש", הוא נזכר. "באופן אבסורדי, ב־7 באוקטובר לא הרגשתי פחד בעצמי וגם לא פחד סביבי. כולם נלחמו, אין שאלות, באת ונכנסת לקרב. דווקא בחדר לידה, מוקף ברופאים ומיילדות ובסביבה הכי חמה ועוטפת, היה לי פחד. פתאום זה לא אתה שפוחד על החיים שלך, כמו שקרה לי בעבר, אלא על החיים של הילד שלך או של בת זוג שלך. פתאום, בחדר הלידה, הרגש הזה צץ, זה היה אחרת. הרגשתי גם חוסר אונים".
3 צפייה בגלריה
אדוה דדון ידין גלמן
אדוה דדון ידין גלמן
"זה לא אתה שפוחד על החיים שלך, כמו שקרה לי בעבר, אלא על החיים של הילד שלך או של בת זוג שלך". ידין גלמן, אדוה דדון ובנם יונתן לביא
(צילום: אינסטגרם - תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א׳)
גלמן משתף גם ברגע שהבין שהוא רוצה ילד. "הייתי מוקף במחבלים, הם התבצרו בתוך הבית מעליי, ירו על הצוות שבבית מולי. אני עם דוד ז"ל, החבר שלי ששוכב לידי. יש את המיתוס שהחיים שלך רצים מול העיניים כשאתה עומד למות, המנהרה הלבנה הזו. לא יודע אם חיכיתי לזה באותם רגעים, קצת קשה לומר, אבל כן אמרתי לעצמי שאני מרגיש שאני עומד למות וכנראה שזה עומד להגיע. ואז הגיע אליי דבר אחד לראש - שאני מתחרט שאין לי ילד".
גלמן מספר גם על הכאבים שיש לו מאז: "כאבים יש כל הזמן. בשינה, ביום־יום, זה לא עובר. אני לא יכול להרים את היד אקטיבית למעלה, אחורה או לצד ואני לא יכול להרים עם יד שמאל שום דבר עם משקל מעל 4 קילו. יד ימין? חוץ מהאצבע שאיבדתי חלק ממנה היא אחלה".
3 צפייה בגלריה
ידין גלמן, מתוך קמפיין לרנואר
ידין גלמן, מתוך קמפיין לרנואר
"אני לא יכול להרים עם יד שמאל שום דבר. יד ימין? חוץ מהאצבע שאיבדתי חלק ממנה היא אחלה"
(צילום: שי פרנקו)
הוא עובד בימים אלה על סרט קולנוע ומככב בקמפיין לרנואר. בנוסף הזוגיות עם אדוה דדון הפכה אותם לפאוור־קאפל מתוקשר. הם התארסו אבל עדיין לא התחתנו: "חייב להגיד שאני עדיין מאוד שמח להיות 'אדוה והשחקן ההוא', אבל הפכנו עכשיו לזוג שמספר את הסיפור שלו, הסיפור שעברנו ביחד בכל התופת הזו, כל אחד מהעיניים שלו, כל אחד מנקודות ממשק מאתגרות וגם טרגיות וגם יפות. זה דווקא הצד היותר־טוב שאני רואה. חתונה תהיה, אבל קשה לנו לחשוב על זה שאנחנו מתחתנים כשיש חטופים וכשיש מלחמה. זה כבר גדול עלינו".
3 צפייה בגלריה
ידין גלמן
ידין גלמן
ידין גלמן
(צילום: שי תמיר)
סטיילינג: מאשה רודוב
בגדים: רנואר
איפור ושיער: נעמי דלאל