אחרי שנה וחצי של זוגיות וטבעת אירוסים סודית אחת, בחודש אפריל האחרון הודיעו אדוה דדון (35) וידין גלמן (30) כי הם מצפים לילד משותף. בני הזוג פרסמו תמונת אולטרסאונד שלצידה כתבו: "תמונת הניצחון הקטנה שלנו", וריגשו מדינה שלמה. גלמן, שנפצע קשה ב-7 באוקטובר בקרב על בארי, מתאושש לאיטו וממש בקרוב יהפוך לאבא טרי.
פגשנו את גלמן בהשקת קולקציית הריזורט של מירן ומאור בוזגלו, שהשניים עיצבו עבור חברת האופנה רנואר, והוא סיפר לנו על ההחלמה מהפציעה הקשה, ההתרגשות לקראת האבהות ומדוע הוא ודדון עדיין לא יודעים את מין העובר, למרות השלב המתקדם של ההיריון. צפו:
ידין גלמן ראיון רנואר
(צילום: מיכאלה חזני)
קודם כל - איך אתה מרגיש? "יותר טוב. עדיין לא מושלם, הדברים עדיין לא התחברו לגמרי, אבל אנחנו מתקדמים יפה".
החבר'ה שלך עדיין בשטח? "כן, הצוות שלי במילואים. זה נורא להיות בחוץ. ברור שכיף להיות באירוע כזה, אבל זה לזכור כול הזמן שכולם בפנים ונלחמים, שיש חטופים ושמנסים לחלץ אותם. אם הייתי יכול לחזור ברגע זה ממש, זה בדיוק מה שהייתי עושה".
2 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
"אם הייתי יכול לחזור ברגע זה ממש, זה מה שהייתי עושה". ידין גלמן
(צילום: לנס הפקות)
בשעה טובה, אתה עומד להיות אבא. איך ההרגשה? "כן, עוד רגע, חודש וקצת. זה מרגש בצורה שאני לא יודע לשים במילים עדיין. אני לא באמת מבין עד הסוף מה זה אומר, אבל כול פעם נופל לי האסימון עוד קצת וזה מרגש מאוד. אני פשוט יודע שאין לי מושג עדיין על מה מדובר. כולם יכולים לספר לך אבל עד שלא תחווה את זה, אתה לא באמת תבין".
איך אתה מתפקד בתור בן זוג של אישה בהיריון? "נראה לי שטוב, קשה מאוד לדעת. אתה לא רוצה להפריע או להציק, אתה רוצה תמיד להיות שם. אדוה גם מאוד פשוטה וקלה, היא כל היום עובדת, כמו שרואים בחדשות".
אין תיזוזים של 'תביא לי חמוצים' ו'אני רוצה עכשיו גלידה'? "לא. שמעתי את השמועות האלה, אבל אצלנו זה עוד לא קרה".
אתם יודעים כבר את מין העובר? "עדיין לא, אנחנו חיים על הקצה. מוכנים להפתעות".
יש העדפה? "לא, זה לא משנה בכלל. מה שיגיע, העיקר הבריאות. באמת בלב שלם, ונראה לי שכול הורה אומר את זה. במיוחד בתקופה הזאת, זה הדבר היחיד שחשוב".
לאדוה יש בת מנישואים קודמים. איזו אימא היא? "מושלמת. אם היא לא הייתה מושלמת, אז כנראה שלא הייתי רוצה להביא איתה ילדים, והיא מושלמת".
להביא ילד בתקופה כזו קשוחה, יש בזה משהו קצת אחר. "זו תקופה מאוד קשה להביא ילד או ילדה, כי אתה רואה את כול הקושי בעולם ובארץ וכמה קשה לחיות פה. ומכול הבחינות קשה לחיות פה. מצד שני, זו גם איזושהי נקודת אור בכל התקופה הזאת, אז זה שילוב".
2 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
מאור מירן בוזגלו השקה רנואר
גלמן עם מירן בוזגלו, שעיצבה את הקולקציה ביחד עם בעלה מאור
(צילום: לנס הפקות)