5 צפייה בגלריה
בר רפאלי
בר רפאלי
היה רומן? ג'רארד פיקה ובר רפאלי
(צילום: אינסטגרם)
בחודש יוני האחרון פורסם כי הכדורגלן ג'רארד פיקה ובת זוגו ואם ילדיו, שאקירה, נפרדו אחרי 12 שנים יחד בעקבות בגידותיו החוזרות ונשנות. מי שעמד מאחורי הפרסומים האלה וחתר לחשיפה של הבגידות הוא עיתונאי ספרדי נחוש במיוחד בשם ג'ורדי מרטין. הוא מוכר בזכות היותו צלם ועיתונאי המתעסק בתחום הרכילותי, יש לו עמוד אינסטגרם פעיל עם 78 אלף עוקבים והוא גם יזם ובעלים של מותג אקססוריז ובגדים.
לאחרונה זכה מרטין לחשיפה רבה בעקבות הסיקור סביב נושא הפרידה-בגידה של פיקה בשאקירה, והכדורגלן אפילו החליט לנקוט נגדו בצעדים משפטיים בטענה כי הוא חודר לפרטיות שלו ולמרחב הפרטי של ילדיו. וזו לא הפעם הראשונה שהשניים מסתכסכים. "האיבה שלי לפיקה הולכת הרבה שנים רבות אחורה, יש לנו מערכת יחסים מאוד לא טובה", הודה העיתונאי לאתר ספרדי. "תמיד ידעתי על מעשיו בברצלונה - זו עיר קטנה".
5 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה שאקירה
ג'רארד פיקה שאקירה
ג'רארד פיקה ושאקירה בזמנים יפים יותר
(צילום: Gettyimages)
כעת יוצא מרטין בהכרזה חדשה ומעניינת במיוחד: העיתונאי פרסם כי הכדורגלן בגד בשאקירה כבר לפני עשור עם לא אחרת מהדוגמנית הישראלית בר רפאלי. על פיו, פיקה ורפאלי ניהלו רומן ב-2012, בתקופה שהיא עוד ניהלה מערכת יחסים (לסירוגין) עם ליאונרדו דיקפריו. זו, לטענתו של העיתונאי, הייתה הפעם הראשונה שפיקה בגד בשאקירה. "המשבר ביניהם החל בגלל ששאקירה מצאה הודעות עם בר רפאלי, אבל זה לא היה רק הודעות - היו גם מפגשים אינטימיים", הסביר מרטין.
5 צפייה בגלריה
ליאונרדו דיקפריו
ליאונרדו דיקפריו
נפרדו ב-2011 אבל היו עוד בקשר אחרי. בר רפאלי וליאונרדו דיקפריו
(צילום: Gettyimages)
מרטין צייץ השבוע בטוויטר: "לפני מספר ימים שלחתי את המידע הזה לאדם קרוב מאוד לשאקירה. אחרי זמן רב, הם סוף סוף הצליחו לאמת את מה שפעם נשמר בסוד - הבגידה לכאורה של ג'רארד פיקה בשאקירה עם בר רפאלי בשנת 2012. לפני מספר ימים, דיברתי עם חבר קרוב של בר רפאלי, שהיה חבר שלי במשך שנים רבות והוא הצליח לאשר שהסיבה לביקורים המרובים של הדוגמנית בברצלונה הייתה זאת. שלחתי את המידע הזה לשאקירה דרך אדם מהימן, שהיה המום".
עוד פרסם העיתונאי כי שלח את המידע המדובר לשאקירה כחודש לפני שפרסם אותו והוא יודע שהיא מעודכנת כי הוא (מרטין) שלח את האינפורמציה לחבר טוב שלה שהיא בוטחת בו. "רוצים עוד?" צייץ מרטין והוסיף: "בין ה-30 ביוני ל-6 ביולי בקיץ שעבר, פיקה עשה טיול למונקו בליווי מישהי שאיננה שאקירה. גם את זה העברתי לשאקירה. אלו הרבה פרטים חדשים שהיא לא הייתה מודעת אליהם".
יש לציין כי באוגוסט 2012, בר רפאלי התראיינה ל-ynet והכחישה שמועות שטענו כבר אז שיש משהו בינה ובין הכדורגלן התפוס. "אנחנו רק חברים טובים", אמרה לעיתונאי רן בוקר. נזכיר כי כבר במאי של אותה שנה דווח בעיתונים הספרדים על רומן בין הדוגמנית הישראלית ופיקה.
5 צפייה בגלריה
ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה
פעם בוגד, תמיד בוגד? ג'רארד פיקה
(צילום: Gettyimages)
כאמור, בחודש יוני האחרון שאקירה והכדורגלן נפרדו בעקבות בגידותיו. צהובונים מעבר לים טענו כי הזמרת תפסה את פיקה על חם וכעת הוא מתגורר בברצלונה, בנפרד ממנה ומהילדים ומרבה לצאת למסיבות עד השעות הקטנות של הלילה. "הוא נצפה כשהוא מבלה עם נשים אחרות", סיפר עד ראייה, ואחד אחר הוסיף: "המסיבות שלו נמשכות עד שתיים-שלוש בלילה".
השמועות הפכו לאמיתיות כשפיקה הגיע למסעדה בספרד מלווה בבחורה בלונדינית מסתורית. התמונה פורסמה ברשתות החברתיות על ידי מלצרית זועמת שניגשה אליו וביקשה לצלם אותו אומר שלום לבנה - אך הוא סירב. זמן קצר לאחר שהתמונה פורסמה יצאו שאקירה ופיקה בהודעת פרידה רשמית: "אנחנו מצטערים לאשר שאנחנו נפרדים. נבקש פרטיות ברגעים האלה לטובת ילדינו - שהם בראש סדר העדיפויות שלנו".

בחודש אוגוסט האחרון - חודשיים לאחר הפרידה הרשמית של השניים, אתר הרכילות הספרדי Socialite צילם סרטון של פיקה מנשק את החברה החדשה שלו, קלרה צ'יה מרטי, סטודנטית ליחסי ציבור בת 23. השניים בילו יחד בפסטיבל Summerfest Cerdanya בקטלוניה. על פי הדיווחים, צ'יה מרטי עובדת ב"קוסמוס", משרד יחסי הציבור של פיקה.
"קלרה הייתה בת הזוג של אחיו של החבר הכי טוב של פיקה", מבהיר מרטין. "נאמר לי שפיקה נדלק עליה כבר מהפעם הראשונה שהם נפגשו והם החליפו טלפונים. הם התחילו לצאת בסתר. פיקה לא רק גנב לאותו בחור את החברה שלו - הוא גם פיטר אותו מ'קוסמוס' ובמקום זה הוא העסיק את הבחורה. מערכת היחסים הזו התחילה בבגידה בחבר המסכן של קלרה ובשאקירה".
"ג'רארד וקלרה בקשר כבר חודשיים. הם ניסו לשמור בסוד את מערכת היחסים שלהם אבל כולם כבר יודעים מה קורה", סיפר מקור יודע דבר. "מקורבים עזרו לג'רארד לשמור על הרומן בשקט ומחקו את כל הרשתות החברתיות של קלרה כדי שאנשים לא יוכלו למצוא תמונות שלה. זה רק מעיד על כך שהוא מאוד רציני בקשר אליה".
מטעמה של בר רפאלי לא התקבלה תגובה.
5 צפייה בגלריה
יום הולדת זאביק דרור
יום הולדת זאביק דרור
תספרי לנו את האמת
(צילום: אמיר מאירי)