בתחילת השבוע נסגרו הליהוקים לתוכנית "רוקדים עם כוכבים", ובין השמות הבולטים של כוכבי העונה הקרובה נמצא הדוגמן טל מורד. "לפני חודש הרמתי נשק ונלחמתי בעזה, ופתאום עכשיו אני עולה על במה ורוקד", הוא מספר. "זה לגמרי לצאת מאזור הנוחות".
אחרי שסיים את שירות המילואים שלו, מורד החל בצעדים של חזרה לשגרה - עד כמה שניתן. מלבד הצטרפותו לתחרות הריקודים המצליחה, הוא גם הצטלם לאחרונה לקמפיין פסח של רנואר וקיבלנו הזדמנות לשוחח איתו על כמה דברים חשובים ובראשם, איך לא, השמועות על חיי האהבה שלו.
כל שבוע מצמידים לך מישהי אחרת. "באמת לא קורה יותר מדי. אם היה משהו, אני חושב שהייתי משתף ומדבר על זה. זה היה בא לי באופן טבעי".
אתה מודע לשמועות? "השמועה היא שאני יוצא עם מישהי חדשה, וזה לא נכון. אני לא שם ולא הייתי שם. לפעמים מתפרסמים דברים שלאו דווקא נכונים באותו רגע והם יוצאים מהקשרם".
כאמור, נראה את מורד בקרוב רוקד לעיני כל המדינה בפריים טיים, כשתעלה העונה הבאה של "רוקדים עם כוכבים". מה סיכויי ההצלחה שלו? בנושא הזה הוא נשמע די בטוח בעצמו: "אני חושב שאני יכול להביא צבע אחר לבמה, להביא את האופי שלי".
איך אתה מתכונן? "אני עושה יוגה, ריצות, שם דגש על כל נושא הגמישות וגם מקפיד על תזונה. אני חי על ברוקולי וחזה עוף כבר שלושה שבועות, וביצים קשות בבוקר. יש כל כך הרבה עבודה קשה מאחורי הקלעים. בא לי את זה, לעבוד קשה. אני חושב שתהיה תקופה מיוחדת".
הליהוק של מורד מעניין במיוחד - מכיוון שמולו תתמודד לא אחרת מאשר האקסית שלו, מאיה קיי. השניים כבר כיכבו ביחד בריאליטי אחר - "הישרדות", שם הכירו והפכו לזוג. הם נפרדו בספטמבר האחרון, אחרי יותר משנה של זוגיות.
יצא לך ולמאיה לדבר על הליהוק המשותף שלכם? "לא יצא לנו לדבר על זה, אבל אני אראה אותה שם ואאחל לה הצלחה גדולה. אני מאמין שהתקשורת בינינו תהיה טובה. אנחנו בוגרים, מבינים את הסיטואציה ואני מחייך לזה. אני חושב שהיא תהיה מדהימה".
2 צפייה בגלריה
רנואר פסח 2024
רנואר פסח 2024
"אני אראה את מאיה ואאחל לה הצלחה גדולה, היא תהיה מדהימה". טל מורד
(צילום: מאי ויצמן)
עם פרוץ המלחמה, מורד גוייס למילואים ונלחם בעזה עד ששוחרר בינואר האחרון. ככל הנראה, בקרוב הוא יחזור ללבוש את המדים: "כבר קיבלתי צו נוסף למילואים, אז יש חשש מסוים לאבד את העבודה ולהקפיא את הלימודים, אבל זה מה יש. אני חושב שאני לא היחיד שמתמודד עם זה. צריך להבין את המשמעות, אם אני לא אהיה מהאנשים שעושים את זה, אף אחד לא יעשה את זה".
מה השתנה בך מאז תחילת המלחמה? "אני עדיין לא במקום שאני יכול להגיד מה השתנה בי. מבחינת הבגרות אני כן מרגיש שינוי, הרבה דברים שהייתי מתעסק בהם לפני, היום נראים לי מאוד שוליים. גם טיפלתי בעצמי, הבנתי שאני חייב לעשות את זה אחרי המילואים. נשאבתי לדיכאון לא מוסבר, והיום ברוך השם אני בתקופה מעולה של עשייה".
צפו בריאיון המלא בראש העמוד!
2 צפייה בגלריה
רנואר פסח 2024
רנואר פסח 2024
רווק לוהט
(צילום: מאי ויצמן)