איש העסקים עמוס לוזון, שמוכר במדורי הרכילות בעיקר כמי שהיה בן הזוג של מפיקת האירועים אירית רחמים, עלה לכותרות בשבועות האחרונים לאחר שסרטון מיני שלו - שצולם על ידי אדם זר מחוץ לבריכה הפרטית בביתו - הופץ ברחבי הרשת. כעת, בתו, הסטייליסטית אור לוזון, מדברת על האירוע שטלטל את משפחתם.
לוזון בת ה-28, שמלבישה שמות כמו בר רפאלי, עומר אדם ואודיה, הצטרפה לנבחרת המשפיענים של טווינטיפורסבן והצטלמה לקולקציה החדשה של המותג. למרות שהפעם היא זו שמול המצלמה, לוזון לא ויתרה על התענוג ועשתה לעצמה את הסטיילינג, רגע לפני שסיפרה על הסרטון של אביה שהסעיר את המדינה.
3 צפייה בגלריה
אור לוזון טוונטיפורסבן
אור לוזון טוונטיפורסבן
הבת של אבא שלה. אור לוזון
(צילום: עדי שנפיק)
איך חווית את כל מה שקרה? "כמו שאני חווה כל דבר האמת. אני רגילה שתמיד קורה איזה משהו. זה היה בווליום קצת יותר גבוה וזה משהו שאני לא רגילה אליו אבל אני חושבת שהתמודדתי עם זה ממש טוב. אני בן אדם מאוד ריאלי ומהר מאוד הבנתי שלא קרה פה משהו לא בסדר מהצד שלנו, שהיחיד שעשה משהו לא בסדר זה מי שצילם בתוך שטח פרטי והפיץ את זה בניסיון לסחוט באיומים".
מתי שמעת על זה בפעם הראשונה? "אני חושבת שהייתי בין הראשונות. יצאתי מאימון וידיד שלי שלח לי הודעה ואמר לי 'תקשיבי, ראית את הסרטון? 'ואז הוא אמר לי ' אני לא יודע אם לשלוח לך או לא', אז אמרתי, אוקיי אני מתקשרת אליו. הוא גם לא בן אדם דרמטי באופי שלו, אמרתי טוב משהו קרה. הוא אמר לי 'הסרטון של אבא שלך'. הוא אמר לי 'לשלוח לך?' אמרתי לו 'לא, אל תשלח', אבל התקשרתי לאבא שלי, יידעתי אותו. אגב, עדיין לא ראיתי את הסרטון ואני לא רוצה לראות אותו".
3 צפייה בגלריה
אור לוזון טוונטיפורסבן
אור לוזון טוונטיפורסבן
"זה סיוט של כל בחורה שדבר כזה יקרה"
(צילום: עדי שנפיק)
הרגשת מבוכה? בכל זאת אנשים סביבך רואים את אבא שלך באקט מיני. "בסופו של דבר האנשים שצולמו הם הקורבן. אם זה היה במקום ציבורי או אם זו הייתה קטינה חס וחלילה או לא בהסכמה מלאה - אז אתה יכול להגיד 'וואלה לא סבבה'. אבל בבית הפרטי שלו, בן אדם רווק, זה לא סבבה רק מי שעשה את זה וצילם את זה ולא חשב על האנשים האחרים שזה עוד יותר נוראי בעיניי".
כשקורים דברים כאלה, כשיוצא סרטון, תמיד הגבר שמצולם יוצא "תותח" והאישה מסכנה. "ברור! זה טראומה. זה סיוט של כל בחורה שדבר כזה יקרה. אין מה לעשות, זה העולם שאנחנו חיים בו, לגבר זה לא כזה נורא כמו שזה נורא לבחורה. זה סיוט של כל בחורה שזה יקרה לה, חד משמעית. אם זה היה קורה לי הייתי רוצה למות. אני לא מכירה את הבחורה אבל ממש חשבתי עליה".
צפו בריאיון המלא בראש הכתבה
3 צפייה בגלריה
אור לוזון טוונטיפורסבן
אור לוזון טוונטיפורסבן
"זה לא סבבה רק מי שצילם את זה"
(צילום: עדי שנפיק)