אחרי שבילתה עם ילדיה בצרפת ולאחר מכן בלונדון, שם נשארה לבלות עם זוג חברים - בפרק ה-9 בסדרה "ג'ודי והעיר הגדולה" חוזרת אשת התקשורת הביתה, למנהטן, היישר להפגנות נגד ההפיכה המשפטית. "בכל יום ראשון מתקיימות פה הפגנות. התחלתי לחשוב על זה שתמיד יצאתי נגד האנשים שכיבסו את הכביסה הישראלית המלוכלכת בחוץ. אני בעד ההפגנות בארץ, אני בעד לבקר את המדינה, לבקר את הממשלה. אבל לכבס את הכביסה שלנו בחוץ? זה ממש קשה לי".
גם הפעם ג'ודי שלום ניר מוזס זכתה לאורחת מפתיעה מהארץ, הפעם הייתה זו חברתה מורן זר, האישה שהתחילה עם מיזם השפחות מתוך "סיפורה של שפחה". "זה פרויקט מטורף וכל כך הרבה נשים חברות בו. אני אנסה לעזור להן - זה מאוד מאוד חשוב הארגון הזה".
2 צפייה בגלריה
ג'ודי שלום ניר מוזס
ג'ודי שלום ניר מוזס
מיצג השפחות בניו יורק
(צילום פרטי)
לאחר המפגש חזרה אשת התקשורת לביתה, מוטרדת. "זה היה מאוד עצוב. אנשים מדוכאים, עצובים, מתוסכלים. אומרים שהאווירה בארץ היא של שנאה - ואני רואה את זה כשאני נכנסת ל-ynet. לא נעים לי להגיד את זה אבל באיזשהו מקום שמחתי שאני לא בארץ, שאני לא חווה את זה. אני יודעת שאם הייתי בארץ הייתי סובלת מהתמוטטות עצבים".
לצד השמחה על כך שהיא לא בארץ, ייסורי המצפון בכל זאת עובדים שעות נוספות והמחשבה על כך שהיא לא נלחמת על הדמוקרטיה בארץ מייסרת אותה. "יכול להיות שאני אתחרט על זה שלא הלכתי להפגנות, שלא ירדתי לאיילון. שלא נלחמתי יותר על הדמוקרטיה במדינה היהודית היחידה שיש לעם ישראל". צפו בפרק המלא!
פספסתם את הפרקים הקודמים של ג'ודי והעיר הגדולה?
2 צפייה בגלריה
ג'ודי שלום ניר מוזס
ג'ודי שלום ניר מוזס
נלחמת על הדמוקרטיה - בניו יורק. ג'ודי שלום ניר מוזס
(צילום פרטי)