החופש הגדול לקראת סיום ואינספור הורים ברחבי הארץ ישחררו אנחת רווחה וישלחו בשמחה את ילדיהם בחזרה למסגרות. מירן בוזגלו לעומתם, דווקא לא מצפה בקוצר רוח ל-1 בספטמבר. כשהתארחה השבוע אצל בר זגה בפודאקסט "הברזייה", היא סיפרה: "זה ישמע קלישאתי אבל אני נהנית מכל רגע. אני מעדיפה אותם איתי, קרוב אליי כמה שיותר. אני אמא כזאת שנורא דואגת, נורא חרדתית ויותר רגועה כשהם לידי. יש בזה משהו כיף ומרגיע שהם בבית".
למירן ובעלה מאור, שמככבים ביחד עם בני משפחתם בריאליטי "הבוזגלוס", יש ארבעה ילדים (שני זוגות תאומים) והשישה חזרו לאחרונה מחופשה ביוון. בוזגלו מודה: "היה מעייף, דקה אחת לא נחתי בטיול הזה, הגעתי למצב שנתפסו לי השרירים במקומות הזויים שאפילו לא ידעתי שקיימים. כל היום הלכתי אחריהם".
איך עוברים את התקופה הזו מבחינה כלכלית? "זה באמת רק להוציא כל היום. קייטנות, מלא אטרקציות והילדים כל הזמן רעבים. סיימו לאכול לפני כמה דקות ושוב 'אמא, אני רעב'. אני אומרת להם, 'אבל עכשיו אכלתם!'. אחרי שחזרנו מיוון המקרר היה ריק אז עשיתי קניות. יצא 2,500 שקל בקנייה אחת, זה מטורף. וגם שיהיו בריאים, הם גדלים והבקשות גדלות. הם רואים את החברים עם הנעל הזאת והתיק הזה. יש להם בקשות ואני צריכה להוריד אותם לקרקע".
מה למשל? "נעליים בתשע מאות שקל, כמובן שלא אישרתי את זה".
4 צפייה בגלריה
מאור מירן בוזגלו משפחה
מאור מירן בוזגלו משפחה
"יש להם בקשות ואני צריכה להוריד אותם לקרקע". מירן ומאור בוזגלו עם ילדיהם, מיילי, ריי, שיין וליאו
(צילום: אינסטגרם)
בחודש מאי האחרון חשפה בוזגלו שבנה ליאו (5 וחצי) חווה אלימות מצד הסייעת המחליפה בגן. "כשזה מגיע אלייך, זה הסיוט הכי גדול של כל הורה, אמרה באינסטגרם. "היא פגעה לילד שלי בנפש. היום זה הילד שלי, מחר זה שלכם. תקשיבו לילדים ותהיו ערניים".
איפה עומד הטיפול במקרה של הגננת? "פיטרו אותה. היא לא עובדת יותר בגני ילדים. לפני כמה ימים ליאו אמר לשיין משפט שהיה לי ממש קשה לשמוע, "אם מישהו ירביץ לי בבית ספר, את תגני עליי?", זה כבר נהיה לו בראש, הקטע של אלימות, וזה הכי קשה לי בעולם".
ליאו קיבל עזרה כדי להתמודד מה שקרה? "היום זה קצת השתפר, אבל הוא לא היה אותו ילד אחרי המקרה. פתאום התקפי זעם, מכל דבר הוא בוכה וזה הילד שהיה הכי נוח בעולם. אלה דברים שפוגעים בנפש, זה פוצע אותו ומשפיע עליו. לאט לאט זה משתפר, אני מקווה בעזרת השם שעם הזמן זה יעבור לגמרי, אבל אני בטוחה שזה מרחף שם איפשהו מעליו".
הוא ושיין עולים עכשיו לכיתה א'. "הם גדלו מהר. אני כל רגע בוכה, יכול להיות שאני מבינה שזהו, הם כבר גדלים".
היית רוצה עוד? "נראה לי שכן. זה כיף משפחה גדולה ונראה לי שעוד כמה שנים יהיה לי משעמם. כל אחד גדל, הולך לפינה שלו. זה לא כמו היום".
4 צפייה בגלריה
מירן בוזגלו מאור בוזגלו
מירן בוזגלו מאור בוזגלו
בקרוב ילד נוסף?
(צילום: אינסטגרם)
יש הכנות מיוחדות עכשיו שהקטנים מתחילים בית ספר? "רשמתי אותם לבית ספר אחר, ממלכתי דתי. בא לי שיקבלו ערכים שונים, שילמדו יותר על הדת שלנו. לא משהו כבד או קיצוני. הייתה לנו פגישה עם המנהלת ומאוד התחברתי לשיטה שלה".
לא מפריע להם שאתם חילוניים? "בעיקרון אני מתחזקת, מאוד משתדלת לשמור שבת. תמיד הייתי מחוברת לדת, זה עושה לי טוב. אבל אם בעלי רוצה ללכת לעשות קידוש אצל המשפחה שלו, אני נוסעת בשבילו כמובן ובשביל להיות עם המשפחה".
איך מאור מקבל את ההתחזקות שלך? "הוא מכבד אותי אבל לא רוצה שזה ישתלט על הבית ועליו. אני גם לא רוצה. אם הוא אומר לי שהוא קיבל הצעה לעבוד בשישי בערב או בשבת אני מתכווצת כי בשבילי זה קו אדום, אבל אני אומרת לו 'מה שבא לך, מאמי, מה שיעשה לך טוב'. הוא כן מאוד מנסה, למשל הוא עושה הבדלה בבית".
הוא מניח תפילין? "זה החלום שלי, אבל הוא לא מניח ואני לא לוחצת. שיעשה מה שבא לו ומה שהוא מרגיש. אני מאמינה שזה בא מבפנים וכשיש לחץ וכפייה זה לא שווה. אבל מאוד חשוב לי שיהיה בבית את עניין הערכים, המסורת, אלו דברים כל כך יפים. עזוב את מה שמראים ואת הקיצוניות, זה לא זה.
"מה שרואים זה כל כך רחוק מהאמת וזה הכי כואב לי בעולם, כי זה מרחיק אנשים. אני הולכת כל יום רביעי לשיעור תורה ואלו השעתיים שעושות הכי טוב בנפש. מלמדים איך להיות בן אדם יותר טוב, לא על צניעות ושבת, אלא ערכים והתנהגות. צריך לשמוע את זה כדי להבין".
4 צפייה בגלריה
בר מצווה הבן של ליאור נרקיס
בר מצווה הבן של ליאור נרקיס
"תמיד הייתי מחוברת לדת, זה עושה לי טוב"
(צילום: אמיר מאירי )
אחד הסיפורים המרכזיים בריאליטי המשפחתי "הבוזגלוס", הוא מערכת היחסים המעורערת של מירן וגיסתה עדי, אשתו של אסי בוזגלו. מירן מספרת איך ההתדרדרות התחילה: "הייתי עושה לעדי גבות, קיבלתי אותה מתי שביקשה, כמובן שלא לקחתי ממנה כסף ועשיתי את זה באהבה גדולה. ואז כנראה פנו אליה לשיתוף פעולה והיא החליטה ללכת למישהי אחרת. קיבלתי את זה, בחירה שלה. אחרי כמה ימים היא כתבה בפוסט שהיא הולכת להסיר פיגמנט כושל בגבות, שבעצם מי עשתה לה אותו? אני כביכול. והגבות שלה היו הכי מושלמת בעולם, איך את יכולה להגיד דבר כזה?
"התחלתי לבכות. זה פוגע לי בפרנסה, לא עושים דברים כאלה. ואז מאור שלח לה הודעה ואסי כעס שמאור התערב, אחותי יצאה להגנתי ואז עדי העלתה משהו בשאלות תשובות שהתפרסם בכל אתר אפשרי. המשפחה התערבה, כל אחד לקח צד ונהיה בלגן שלם. בוא נגיד שבלי מצלמות זה היה יכול להיסגר בינינו ולהסתיים, אבל אין ספק שהתוכנית העצימה את זה כי זה היה מול מדינה שלמה, אז כל אחד זורק את דעתו וזה הפך לנושא מאוד מדובר".
איך היחסים שלכן היום? "אנחנו לא חברות, אף פעם לא היינו, אבל אני מכבדת אותה והיא אותי. אני מאוד מפרגנת לה, אבל אין בינינו שיחות טלפון או ווטסאפ. כשאנחנו נפגשות אנחנו מדברות".
לפני כמה חודשים עורר אוהד בוזגלו, אחיו של מאור, שערורייה גדולה לאחר שהודה שהוא מנהל שני קשרים זוגיים במקביל ושיש לו הסכם עם מריה, בת זוגו דאז, שמאפשר לו להתנהל כרווק במשך יומיים בשבוע. "אני מאוד אוהבת את אוהד אבל מאוד קשה לי עם זה, זה נוגד את כל הערכים שלי", אומרת בוזגלו. "היינו במועדון לפני כמה זמן עם החברים והמשפחה, ופתאום הוא הגיע עם ארבע בחורות סביבו. אני לא מקבלת את זה והוא יודע".
יצא לכם לדבר איתו על זה? "בטח, אבל הוא נורא בשלו. הוא בטוח שהוא גבר החלומות שכל אמא תרצה לבת שלה. אם מאור ירצה אי פעם לצאת עם אוהד, זה לא יקרה בחיים. זה לא נעים, הסיטואציה שבעלי יישב עם מישהו שמסביבו יש ארבע בחורות. לא מתאים לי".
לריאיון המלא, האזינו לפרק של "הברזייה" שבראש העמוד.
להאזנה בספוטיפיי:
להאזנה באפל:
4 צפייה בגלריה
מירן בוזגלו בר זגה
מירן בוזגלו בר זגה
מירן בוזגלו ובר זגה
(צילום: פרטי)