3 צפייה בגלריה
ג'סי וויליאמס וטיילור רוקס
ג'סי וויליאמס וטיילור רוקס
ג'סי וויליאמס וטיילור רוקס
אין כמו לפתוח את סוף השבוע עם זוגיות חדשה, זה ממלא לנו את הלב ומביא לנו נחת ואושר. אולם אנחנו מוכרחים להודות שכשהבשורה המשמחת מגיעה מהשחקן ג'סי וויליאמס (36), לנצח ד"ר ג'קסון אייברי מ"האנטומיה של גריי", אנחנו מעט חוששים. בכל זאת, הבחור קצת ירד מהפסים מאזשהחל את תהליך הגירושים .
אמש (ה') פורסם מעבר לים שהשחקן בעל העיניים היפות בתבל החל לצאת עם העיתונאית טיילור רוקס בת ה-26. באתר Page Six דווח כי השניים נצפו יחד במהלך השבוע, כשהגיעו יחד למופע סטנדאפ של הקומיקאי קווין הארט בניו ג'רזי. "ג'סי וטיילור ניסו לשמור את מערכת היחסים בסוד", סיפר מקורב לשחקן לאתר והוסיף: "ג'סי עובר תקופה לא פשוטה וגירושים קשים אבל הוא מוצא נחמה רבה בטיילור". ואם תהיתם, המקורב החביב (והרכלן) טרח לציין כי השניים ישנו יחד במלון בניו ג'רזי.
3 צפייה בגלריה
האישה לשעבר ארין דרייק לי
האישה לשעבר ארין דרייק לי
האישה לשעבר ארין דרייק לי
(gettyimages)
רגע לפני שאנחנו שמחים בשמחת השחקן, נשמח להזכיר כי עד לפני כמה חודשים יצא וויליאמס עם השחקנית מינקה קלי, בזמן שהשמועות טענו שהוא יוצא עם עוד כמה נשים, מה שגרם לאשתו לשעבר, ארני דרייק לי לצאת מהכלים .בחודש אוגוסט האחרון פורסם באתר Tmz כי דרייק לי טוענת שוויליאמס "מחליף נשים כמו גרביים" ולכן הגישה מסמכים חדשים ומעודכנים של הסכם הגירושים, בהם דרשה משמורת בלעדית על שני ילדיהם, סדי (4) ומייסאו (2). דרייק לי טענה כי הילדים חווים פגיעה רגשית מכיוון שוויליאמס חושף אותם לנשים החדשות בחייו.
כמו כן סיפרה דרייק לי כי וויליאמס סובל מהתקפי זעם רבים ובעבר, במהלך ויכוח עם השכן, רדף השחקן אחרי השכן המסכן ואף איים להרוג אותו. ואם זה לא מספיק, האישה לשעבר ממשיכה לטעון כי הילדים מציגים סימני מצוקה ונזק פסיכולוגי. בקיצור טיילור, יש לנו הרגשה שזה הולך להיות לא פשוט, רק שלא תגידי שלא הכנו אותך לזה.
3 צפייה בגלריה
(צילום: Gettyimages)