4 צפייה בגלריה
סבתא סיה
סבתא סיה
סבתא סיה
(צילום: Getty Images)
חודשים ספורים עברו מאז שהזמרת סיה (44) סיפרה כי אימצה בשנה שעברה שני בנים בוגרים בני 18 וכעת היא מפתיעה שוב, כשחשפה שהיא כבר לא רק אמא לשניים – אלא גם סבתא לשניים.
בריאיון לפודקאסט ששודר באפל מיוזיק סיפרה בהתרגשות הכוכבת: "לבני הצעיר נולדו שני תינוקות. אני סבתא לעזאזל!". עוד היא סיפרה בצחוק שילדיה קוראים לה סבתא עכשיו, למרות שניסתה לגרום להם לקרוא לה בכינוי אחר: "אני מנסה לשכנע אותם לקרוא לי Lovey, כמו שהנכדים של קריס ג'נר קוראים לה".
והגילויים המשפחתיים לא עצרו שם – הכוכבת גם סיפרה שבנה השני יצא לא מזמן מהארון: "הוא פורח עכשיו, הוא האור בחיי. אני כל כך אוהבת אותו". סיה סיפרה ששני ילדיה הם שחורים, וכי רק לאחר שאימצה אותם הבינה את מה שעובר על הקהילה השחורה: "אני נבוכה להודות שרק אחרי שאימצתי שני בנים שחורים, הבנתי באמת עם מה הם נאלצים להתמודד בשגרת חייהם".
4 צפייה בגלריה
לשם שינוי בלי פאה
לשם שינוי בלי פאה
לשם שינוי בלי פאה
(צילום מסך)
הזמרת סיפרה שמאז שהפכה לאמא, היא חוששת ללא הפסקה לשלום ילדיה ומרגישה כאילו היא נמצאת על רכבת הרים ענקית. עוד היא אמרה שנאלצה להיות קשוחה כלפיהם אם הרגישה שהם לא כנים איתה: "שמתי להם גבולות ברורים. הייתי אומרת להם: 'אתם יכולים לעשות את זה, או שתחזרו למקום שממנו הגעתם, שלא היה לכם בו חיים טובים. אני עושה את זה בגלל שאני אמא שלכם. אני אוהבת אתכם'". עוד היא הוסיפה שאמרה להם: "עם ההיסטוריה שלכם וצבע עורכם, אני לא רוצה שתהיו בין החמישה אחוזים שמסיימים את חייהם בכלא. אני לא רוצה שזה יקרה לכם".
הכוכבת שיתפה שבנה הצעיר מתמודד כעת עם טראומות מהעבר: "אני מקווה שהוא יצליח להתגבר עליהן, כיוון שלי לקח עד שהייתי בת 41 כדי להתעמת עם הטראומות שפיתחתי בצעירותי. אני לא רוצה שזה יקרה גם להם, אבל אי אפשר להכריח אף אחד. הטראומה צריכה לצאת כשאתה בסביבה בטוחה, כשאתה מוכן מבחינה נפשית. לכן אני מנסה לעשות את הכי טוב שאני יכולה עבורם".
4 צפייה בגלריה
נותנת להם אהבה קשוחה
נותנת להם אהבה קשוחה
נותנת להם אהבה קשוחה
(צילום: Getty Images)
בתור אחת שמאוד אוהבת לשמור על פרטיותה, סיה בהחלט מדברת לאחרונה לא מעט על חייה וחיי ילדיה בתוכניות אירוח שונות. לפני כחודש היא התארחה בתוכנית אינטרנטית נוספת ודיברה גם שם על ילדיה: "כל אחד מהם חי בלפחות 18 בתים ב-18 שנות חייהם. מעולם לא הייתה להם יציבות. היו להם חיים טראומתיים, ולי היו האמצעים לאמץ אותם ולתת להם את היכולת להתמודד עם הטראומה, לעזור להם לטפל בבעיות ובקשיים שאיתם נאלצו להתמודד".
היא גם סיפרה שהעובדה שהיא עשירה עדיין מוזרה לה, אך גם מאוד נחמדה: "זה אומר שאני יכולה לגרום לחלומות של הרבה אנשים להתגשם, וזו הרגשה נהדרת". הכוכבת, שהייתה מכורה בעבר לסמים, סיפרה גם שמאז שנגמלה היא מאושרת: "זו תחושה טובה אחרת וחדשה".
4 צפייה בגלריה
מאושרת סך הכל
מאושרת סך הכל
מאושרת סך הכל
(צילום: Getty Images)