נתחיל בווידוי: יו גרנט (60) הוא אחד הקראשים שלנו מאז ומעולם. וכן, אנחנו יודעים שהוא דוש וזוכריםאת הפעם ההיא שתפסו אותו על חם באוטו, כשנערת ליווי מבצעת בו מין אוראלי - בזמן שבבית מחכה לו אליזבת' הארלי. אם היא המשיכה הלאה, גם אנחנו יכולים.
בימים אלה, גרנט מככב בסדרה "היית צריכה לדעת" לצד ניקול קידמן, וכחלק מהקידומים, הופיע בתוכנית The Jess Cagle Show. גרנט נשאל על הקשר עם קידמן ובהמשך, על הקולגה המפורסמת רנה זלווגר, ששיחקה לצידו בסדרת סרטי "יומנה של ברידג'ט ג'ונס". השחקן הבריטי חשף כי זלווגר היא מהבודדות בתעשייה שהוא נשאר איתן בקשר - למרות הרזומה העשיר שלו.
"אני אוהב את רנה", פתח גרנט, ומיד עטה על עצמו את החיוך המפורסם, והמשיך: "היא אחת מהשחקניות הבודדות שלא ניתקתי עימה את הקשר, הסתדרנו טוב מאוד יחד". גרנט הוסיף וסיפר כי השניים עדיין בקשר די רציף, בעיקר במיילים. "אנחנו מחליפים מיילים ארוכים מאוד, במיוחד מהצד שלה, כל מייל עומד על לפחות 70 עמודים. היא כותבת דברים מעניינים אבל די קשים לפענוח".
4 צפייה בגלריה
נשארו בקשר טוב. יו גרנט ורנה זלווגר
נשארו בקשר טוב. יו גרנט ורנה זלווגר
נשארו בקשר טוב. יו גרנט ורנה זלווגר
(צילום: Gettyimages)
מערכת היחסים הטובה והקרובה בין גרנט לזלווגר נחשבת למפתיעה, בהתחשב בריאיון המפורסם של השחקן משנת 2009, אז סיפר למגזין Elle כי חלק מהנשים איתן שיחק אינן המעריצות הכי גדולות שלו. על השחקנית ג'וליאן מור, ששיחקה לצידו בסרט "תשעה חודשים" מ-1995, אמר גרנט: "היא שחקנית מבריקה - והיא מתעבת אותי". ומור לא היחידה מסתבר: לטענתו של גרנט גם השחקנית רייצ'ל וייז, ששיחקה לצידו בסרט "רווק פלוס ילד" לא מחבבת אותו במיוחד. "היא חכמה ויפה אבל היא בזה לי".
אגב, בחוסר החיבה כלפיו גרנט יכול להאשים רק את עצמו. באותה כתבה מפורסמת משנת 2009 התייחס השחקן לקולגות מהעבר ואיך נאמר זאת בעדינות - לא שמר על שמן הטוב. על זלווגר אמר כי "היא מנשקת מדהים אבל רחוקה מלהיות שפויה", על אמה תומפסון אמר כי היא "חכמה, מצחיקה ומטורפת" ואילו סנדרה בולוק, לדבריו של גרנט, היא "גאונה, עם הרבה יותר מדי כלבים".
4 צפייה בגלריה
בלי פילטר. יו גרנט
בלי פילטר. יו גרנט
בלי פילטר. יו גרנט
כזכור, גרנט עצמו הוא לא בדיוק גבר החלומות ונזכיר שבמאי 2018, אחרי כמעט עשור במהלכו זגזג בין שתי נשים, טינגלן הונג ואנה אברשטיין, השחקן הבריטי החליט שהגיע הזמן להתיישב ונשא לאישה את אלברשטיין, חודשיים לאחר שהאחרונה הביאה לעולם את בנו החמישי .
עד כה נשמע פשוט, נכון? ובכן, שימו לב להשתלשלות העניינים: טינגלן הונג (מזכירה במסעדה סינית בלונדון בה נהג לאכול), ילדה לו את בתו הבכורה טבת'ה בשנת 2011. שנה לאחר מכן, בספטמבר 2012 נולד בנו השני, ג'ון, והפעם מבת זוגו הנוכחית - אברשטיין. לאחר לידתו בנו חזר גרנט לזרועותיה של האקסית הונג - שילדה לו את בנו פליקס בשנת 2013, אך שוב הבין שהיא לא האחת וחזר לבת זוגו הנוכחית, שילדה לו את בנו הרביעי. על פי החישובים הבן החמישי היה צריך להיות עם הונג, אבל תראו מה זה - יש הפתעות בחיים.
4 צפייה בגלריה
ביחד, ואולי אפילו לנצח? גרנט ואנה אברשטיין
ביחד, ואולי אפילו לנצח? גרנט ואנה אברשטיין
ביחד, ואולי אפילו לנצח? גרנט ואנה אברשטיין
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
הורס!
הורס!
הורס!
(צילום: Gettyimages)