3 צפייה בגלריה
עדיין מאוהב. שון פן וליילה ג'ורג'
עדיין מאוהב. שון פן וליילה ג'ורג'
עדיין מאוהב. שון פן וליילה ג'ורג'
(צילום: GettyImages)
בחודש אוקטובר האחרון ואחרי חמש שנים ביחד - מתוכן שנה כזוג נשוי, שון פן (61) וליילה ג'ורג' (30) נפרדו .כעת, הליך הגירושים הושלם ובריאיון ל- Hollywood Authentic פן פותח לגבי תחושותיו ומספר כי הוא לא מרוצה בכלל מהפרידה.
"יש אישה שאני כל כך מאוהב בה, ליילה ג'ורג', שאני רואה עכשיו רק ביום-יום כי דפקתי את הנישואים שלנו. היינו נשואים רק שנה אחת אבל במשך חמש שנים הייתי בחור מאוד מזניח", אמר השחקן המיוסר, והבהיר כי הוא לא בגד בה או משהו כזה, אבל הוא כן נתן לדיכאון ולהתמכרות שלו לאלכוהול ולאמביאן להשפיע עליו. פן סיפר כי נהג לצפות בחדשות, בתקופתו "המייאשת" של דונלד טראמפ, ופשוט נתן לזה להשפיע עליו. "מסתבר שצעירות יפהפיות, אדיבות ומוכשרות שמתחתנות עם גבר מבוגר מהן לא ממש אוהבות להתעורר ולראות את בעלן הטרי על הספה, אחרי שהתעורר בארבע לפנות בוקר, צופה בכל השטויות המתרחשות בעולם ומחליט ש-10:30 בבוקר זה זמן טוב לוודקה טוניק כפול ואמביאן, וזה כזה 'בוקר טוב מותק, אני הולך להתעלף לכמה שעות'. כפי שהתברר, נשים לא אוהבות את זה". ממש הלם, מי ידע?
למרות שכאמור הליך הגירושים ביניהם הושלם בחודש מרץ האחרון, נראה שפן עדיין מקווה כי ג'ורג' תחזור לזרועותיו. "אני לא יודע מה הולך לקרות איתנו, אבל אני יודע שהיא החברה הכי טובה שלי בעולם ובהחלט האישה הכי משפיעה ומעוררת השראה שכל אחד רוצה שיהיה לו בחייו. אז עכשיו אני יכול לסגור את הטלפון שלי ולא לצפות בחדשות 12 שעות. וגם כשאני לחוץ - אני אף פעם לא לחוץ כפי שהייתי בעבר. לכולנו נשבר הלב בשלב מסוים".
ובכל זאת, פן מודה כי הוא עדיין לא טיפל בהתמכרות לגמרי: "אני עדיין צריך וודקה ואמביאן בשביל להירדם בלילה, אבל אני לא משתמש בהם כדי להתחבא מהעולם כפי שעשיתי בעבר. אני מקווה שלמדתי מזה ושאני באמת אתן עדיפות וחשיבות למשפחה שלי, לחיים שלי בדרך שאוכל לתכנן ולשלוט".
3 צפייה בגלריה
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
בימים יפים יותר
(צילום: GettyImages)
פן וג'ורג' החלו לצאת יחד ב-2016. מקורבים לזוג סיפרו כי השניים נפרדו וחזרו מספר פעמים אך הקשר התחזק לאחר התפרצות נגיף הקורונה והסגר שנכפה על כולנו. השניים מיסדו את הקשר ביולי 2020 בחתונה אינטימית לעיניי בני משפחה וכמה חברים קרובים. "ערכנו חתונה בסגנון קורונה", אמר פן בריאיון לסת' מאיירס חודש לאחר החתונה, והוסיף: "זה היה בזום, אנחנו היינו בבית יחד עם שני הילדים שלי ואח שלה, ככה עשינו את זה". בחודש אוקטובר האחרון ג'ורג' הגישה את מסמכי הגירושים לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס.
3 צפייה בגלריה
עדיין צריך אלכוהול ואמביאן כדי להירדם. פן
עדיין צריך אלכוהול ואמביאן כדי להירדם. פן
עדיין צריך אלכוהול ואמביאן כדי להירדם. פן
(צילום: Gettyimage)