איחוד מפתיע התרחש אתמול (ג') במסיבת ההשמעה של אלבומו החדש של קניה ווסט בסאן פרנסיסקו: אשתו לשעבר קים קרדשיאן ואשתו הנוכחית ביאנקה סנסורי, הגיעו שתיהן – ויותר מכך: ישבו אחת ליד השנייה. תודו שלא ציפיתם.
בווידיאו מהאירוע שפורסם ברשתות החברתיות נראות השתיים, שאיתרע מזלן להתחתן עם הראפר – ובמקרה של קרדשיאן גם להביא איתו ילדים לעולם, מיודדות ומשוחחות בחיוך. בתחילת הקשר של ווסט עם סנסורי, הצביעו רבים על כך שהמראה שלה מזכיר מאוד את זה של קרדשיאן וכעת קיבלנו תזכורת לכך.
2 צפייה בגלריה
קים קרדשיאן ביאנקה סנסורי
קים קרדשיאן ביאנקה סנסורי
מחליפות סיפורי בלהות? קים קרדשיאן וביאנקה סנסורי
(צילום: אינסטגרם)
כמובן שהגולשים הביעו את פליאתם. אחד מהם כתב: "לא ציפיתי לזה", אחר שאל: "על מה כבר יש להן לדבר?" (אולי על המכנה המשותף שלהן – קניה ווסט?), אחר הוסיף: "זה מטורף" ואחד נוסף דווקא היה חיובי: "זה נחמד שהן מסתדרות".
קרדשיאן הגיעה לאירוע לאו דווקא כדי לתמוך בגרוש שלה, אלא על מנת לצפות בבתם נורת' (10) שהופיעה ביחד עם אביה. תתכוננו, כי נורת', ששרה באלבום החדש של ווסט, הודיעה לאחרונה שהיא עובדת על אלבום הבכורה שלה שייקרא Elementary School Dropout – טייטל שהוא מחווה לאלבומו של אביה משנת 2004, The College Dropout.
האם היא תתגלה כגאון מוזיקלי כמו אבא שלה, או שאולי דווקא ירשה את יכולותיה המוזיקליות של אמא שלה? נמתין ונשמע.
ובחזרה למערכת היחסים של קרדשיאן וסנסורי: לפי השמועות, לקים מעולם לא הייתה בעיה עם ביאנקה, אבל היא לא מרוצה מהעובדה שסנסורי נוהגת להסתובב בבגדים פרובוקטיביים ואף דרשה מהראפר לא לאפשר לה ללבוש בגדים כאלה ליד ילדיהם. מתמונות פפראצי שתיעדו בילויים משותפים של סנסורי עם הילדים, נראה שהיא נענית לבקשתה של קים.
ווסט וסנסורי התחתנו בדצמבר 2022, פחות מחודש לאחר שגירושיו מקרדשיאן הושלמו באופן סופי. מאז סנסורי נוהגת לככב בכותרות הודות לכך שהיא מסתובבת בבגדים מועטים או מעוררי תמיהה – מה שלפי הדיווחים מעורר דאגה בקרב חבריה ובני משפחתה.
לאחרונה נודע שאביה של סנסורי נחוש לתפוס את ווסט לשיחה צפופה לגבי היחס שלו לבתו. מקורב למשפחה סיפר: "הוא רוצה לשאול את קניה מה לעזאזל הוא חושב כשהוא מצעיד את ביאנקה עירומה וטראשית כמו פרס. הוא יודע שאין סיכוי שקניה יאפשר שמשהו כזה יקרה לאחת הבנות שלו, אז הוא לא מבין למה הוא עושה את זה לאשתו".
נקווה שקים הצליחה להכניס בה קצת היגיון.
2 צפייה בגלריה
ביאנקה סנסורי קים קרדשיאן
ביאנקה סנסורי קים קרדשיאן
קרדשיאן וסנסורי
(צילום: אינסטגרם)