3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Emma McIntyre/Gettyimages)
יש לא מעט סלבס שמשתוקקים שתמונות פפראצי שלהם יופיעו באתרי הרכילות. כוכבים אחרים לעומת זאת – יותר חרדים לפרטיותם: טיילור סוויפט למשל.
אתרי הבידור בחו"ל מדווחים שהכוכבת ביטלה לאחרונה את החברות שלה במועדון יוקרתי בניו יורק, לאחר שכמה אורחים צילמו בסתר אותה ואת בן זוגה לשעבר, הזמר מאט הילי, בזמן שביקרו במקום לפני כחודש.
המועדון Casa Cipriani נחשב לאקסקלוסיבי במיוחד ומתהדר בכך שחבריו העשירים והמפורסמים יכולים להתארח בו בחופשיות ובפרטיות. בין היתר, הוא אוסר לצלם את פנים המקום ואת המבקרים בו ובתקנון שלו נכתב בפירוש: "חל איסור מוחלט על צילום תמונות וסרטים בתוך כל אזורי המתחם, לרבות פרסום ברשתות החברתיות". לכן רבה הייתה המבוכה כאשר לפני כחודש הופצו תמונות של סוויפט והילי לאחר שהתארחו בו.
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט מצולמת ללא ידיעתה בתוך מועדון Casa Cipriani
טיילור סוויפט מצולמת ללא ידיעתה בתוך מועדון Casa Cipriani
טיילור סוויפט מצולמת ללא ידיעתה בתוך מועדון Casa Cipriani
(צילום מסך)
לפי אתר Page Six, המועדון איתר את המצלמים וביטל את החברות שלהם – אך הכחיש שסוויפט הפסיקה את החברות שלה במקום. יחד עם זאת הוא אישר: "המועדון ביטל מספר חברויות, לאחר שאותם חברים הפרו את חוקי המקום".
"לפחות שלושה חברים סולקו מהמועדון מכיוון שצילמו את טיילור. יש במועדון מדיניות של איסור תמונות – ולכן החברות שלהם בוטלה", סיפר מקור יודע דבר ל-Page Six. הוא הוסיף שהאדם שצילם את התמונות לא היה חבר בעצמו אלא אורח של אחד החברים. שניים מאלו שהזמינו אותו סולקו מהמועדון לצמיתות, בעוד שחבר נוסף הושעה וייאלץ להגיש בקשה נוספת על מנת להצטרף מחדש. בנוסף, המועדון שלח ללקוחותיו מכתב אשר חידד את הנהלים: "הובא לידיעתנו שלאחרונה צולמו במועדון שלנו תמונות אשר הפרו את פרטיותם של החברים. אנחנו מדגישים שכל חבר שיפר את המדיניות הזו, יסולק מהמועדון באופן מיידי".
המועדון נפתח לפני כשנתיים והפך לפופולרי בקרב החברה הגבוהה בניו יורק. בין חבריו הידועים נמצאים ליאונרדו דיקפריו ונעמי קמפבל.
התמונות של סוויפט צולמו במהלך הקשר הרומנטי הקצר שניהלה עם הילי. השניים החלו לצאת ביחד לאחר שהכוכבת נפרדה מהשחקן ג'ו אלווין, שהיה בן זוגה בשש השנים האחרונות. הקשר הטרי לא האריך ימים ולפני כשבוע נודע שהם נפרדו לאחר פחות מחודשיים של זוגיות. טיילור, הגיע הזמן למצוא מועדון חדש, ואולי גם בן זוג חדש להכיר בו!
3 צפייה בגלריה
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
טיילור סוויפט
(צילום: Dimitrios Kambouris/Gettyimages)