3 צפייה בגלריה
הארי סטייל אמילי רטאייקאוסקי
הארי סטייל אמילי רטאייקאוסקי
רגע, מה? הארי סטייל ואמילי רטאייקאוסקי
(צילום: Jon Kopaloff, Gareth Cattermole/GettyImages)
לשפשף את העיניים ולא להאמין: הארי סטייל (29) נתפס בעדשת המצלמה כשהוא מתנשק בלהט עם הדוגמנית אמילי רטאייקאוסקי (31) בטוקיו. השניים צולמו בזמן שתפסו מחסה מהגשם. נזכיר כי עברו בסך הכל ארבעה חודשים מאז הפרידה של סטיילס מהאקסית אוליביה ווילד, וכעת נראה שהזמר לחלוטין המשיך הלאה.
סטיילס, שנמצא בימים אלה ביפן כחלק מסיבוב ההופעות העולמי שלו, ממש לא ניסה להסתתר ובסרטון הווידיאו שפורסם באתר "דיילי מייל" ניתן לראות כי השניים התנשקו שוב ושוב ולא נתנו לעוברי האורח ולמצלמות שנשלפו להפריע להם.
למעשה, מוקדם יותר החודש החלו לצוץ שמועות מעבר לים על כל שהזמר מתחזק זוגיות חדשה אך פרטים על אותה בחורה מסתורית לא נחשפו - עד לרגע זה כמובן. "הארי יוצא עם מישהי", אישר מקורב לזמר ל"מירור". "הוא עושה מאמצים רבים כדי לשמור על זהותה בסוד לאחר הקרקס שהיה סביב מערכת היחסים שלו ושל אוליביה. אבל המעגל הקרוב שלו יודע על הרומן ולמרות שמדובר ממש בהתחלה - נראה שהדברים הולכים טוב".
נזכיר כי בחודש יולי האחרון הגישה רטאייקאוסקי בקשה לגירושים מבעלה בארבע השנים האחרונות, המפיק סבסטיאן בר-מקלארד, לאחר שהאחרון בגד בה. זמן קצר לאחר הפרידה ניהלה הדוגמנית רומן קצר עם פיט דייוידסון ובהמשך נקשר שמה לקומיקאי אריק אנדרה, אך גם הקשר הזה הסתיים באותה מהירות שהתחיל.
3 צפייה בגלריה
אל תדאגי דרלינג
אל תדאגי דרלינג
מה אוליביה תגיד?
(צילום: Gettyimages)
כמו כן, בזמן שרטאייקאוסקי וסטיילס החליפו נוזלים בטוקיו - ווילד ובעלה לשעבר ג'ייסון סודייקיס החליפו חיבוקים לאחר שהגיעו יחד לעודד את בנם אוטיס במשחק הכדורגל שלו אתמול (שבת). השניים צולמו כשהם יושבים יחד על הספסל ומריעים לבנם - כאילו הם לא נמצאים בעיצומו של מאבק משפטי סביב המשמורת על ילדיהם.
תמונות הפפראצי של השניים מגיעות ימים ספורים לאחר שווילד טענה לחוסר אמצעים כלכליים והאשימה את סודייקיס בכך שהוא מאריך את המאבק המשפטי מכיוון שהוא רוצה להעמיד אותה לדין. ווילד, שמוערכת בשווי של 10 מיליון דולר, טענה כי כי היא מוציאה מדי חודש 107 אלף דולר הכוללים 4,000 דולר עבור כביסה וניקיונות, 58,000 דולר עבור משכנתא ו-6,500 דולר עבור שירותים כמו גז, חשמל ומים.
בהצהרה שהגישה השחקנית לבית המשפט טענה כי בחשבון הבנק שלה יש 645,187 אלף דולר, 3,902,689 דולר במניות ואג"ח ו-6,021,860 דולר בנדל"ן ורכוש אחר. עוד הוסיפה ווילד כי ההכנסות החודשיות שלה מסתכמות ב-71,667 דולר. מנגד, על פי נתונים שפורסמו באתר Celebrity Net Worth שוויו של סודייקיס מוערך ה-25 מיליון דולר. "אסור לאפשר לג'ייסון סודייקיס להתדיין עם אוליביה על חובות ולאחר מכן לדרוש לשלול ממנה את הזכות לבקש דמי מזונות", טענו עורכי הדין של ווילד.
3 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד טקס נבחרי הקהל
אוליביה ווילד טקס נבחרי הקהל
תהיי חזקה! אוליביה ווילד
(צילום: GettyImages)