4 צפייה בגלריה
הארי סטיילס ואוליבה ווילד
הארי סטיילס ואוליבה ווילד
הארי סטיילס ואוליבה ווילד
(צילום: Gettyimages)
אחרי שנתיים של זוגיות ושמועות על מגורים משותפים - הארי סטיילס ואוליביה ווילד נפרדו, כך דווח אמש (ו') באתרים מעבר לים. על פי הפרסומים, השניים החליטו לקחת פסק זמן כתוצאה מסדרי עדיפויות שונים היוצרים ביניהם מרחק.
"הארי עדיין מטייל ועכשיו שוב טס לחו"ל בזמן שאוליביה מתמקדת בילדים שלה ובעבודתה בלוס אנג'לס", סיפר מקורב יודע דבר למגזין People, והוסיף כי הפרידה הייתה ברוח טובה והשניים עדיין חברים טובים.
חבר נוסף שפך עוד קצת אור על הפרידה ואמר כי "סדרי העדיפויות שלהם מפרידים ביניהם, בנוסף ללחץ הציבורי שהיה עליהם והקשה מאוד". עוד הוסיף החבר כי "היו להם עליות ומורדות לאורך כל הקשר".
4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד הארי סטיילס
אוליביה ווילד הארי סטיילס
ווילד וסטיילס
(צילום: Mega)
נזכיר כי בינואר 2021, חודשיים לאחר שווילד ובן זוגה לשעבר השחקן ג'ייסון סודייקיס הודיעו כי הם נפרדים, תמונות זוגיות של ווילד וסטיילס דלפו לתקשורת. השניים הגיעו יחד, יד ביד, לחתונה של הסוכן האישי של סטיילס בקליפורניה. "אוליביה והארי התקרבו מאוד בזמן האחרון והם מבלים זמן רב יחד", סיפר מקור אלמוני יודע דבר ל-Mail Online, והוסיף: "היא נצפתה מבקרת בביתו מספר פעמים בשבועות האחרונים".
"אני מאושרת יותר ממה שהייתי אי פעם ואני בריאה יותר ממה שהייתי אי פעם וזה פשוט נפלא להרגיש כך", אמרה ווילד בריאיון לשער מגזין "ווג" שהתקיים בחודש דצמבר האחרון.
בחודש אפריל האחרון ובזמן שנאמה על הבמה בכנס קומיק-קון, ווילד קיבלה מסמכים משפטיים לעיני העולם כולו שהוגשו מטעם סודייקיס, שתבע ממנה משמורת על שני ילדיהם. הרגע המביך התרחש מול קהל של 4,100 איש ואף שודר בלייב.
4 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
ווילד עם סודייקיס
(צילום: Gettyimages)
מאז המצב בין השניים הסלים משמעותית ובחודש אוגוסט האחרון חשף אתר "הדיילי מייל" מסמכים משפטיים שבהם נראה כי הסכם המשמורת וההורות המשותפת של ווילד וסודייקיס, שהתחיל באופן ידידותי, הפך למחלוקת מרה - בעיקר בנוגע למעבר של ווילד ללונדון, שם מתגורר בן זוגה הנוכחי, הזמר הארי סטיילס.
אם זה לא מספיק דרמתי - בחודש שעבר חשפה המטפלת של ילדיהם של סודייקיס ו-ווילד את הקושי של הבמאי להתמודד עם עזיבתה של בת זוגו. "הוא פשוט יצא משליטה ובכה. לא ידעתי מה לומר. הוא אמר שהוא הולך להחזיר אותה כי הוא אוהב אותה. הוא היה כל כך שבור לב - דאגתי לו", אמרה המטפלת, והוסיפה כי באחת מהפעמים שהייתה אמורה לצאת לפגוש את סטיילס, סודייקיס יצא החוצה ונשכב מתחת למכונית שלה כדי שהיא לא תוכל לעזוב.
בין כל הדרמות, בחודש ספטמבר האחרון נערכה הפרמיירה החגיגית לסרטה של וויילד "אל תדאגי יקירתי". במהלך הפרמיירה הקפידו ווילד וסטיילס לשמור מרחק בריא אחד מהשנייה, זאת לאחר שהכוכבת הראשית של הסרט, פלורנס פיו, זעמה על הרומן המתפתח בין השניים - בזמן שווילד וסודייקיס עדיין היו יחד.
4 צפייה בגלריה
אל תדאגי דרלינג
אל תדאגי דרלינג
הקרנת "אל תדאגי יקירתי"
(צילום: Gettyimages)
"פלורנס ראתה שאוליביה והארי ביחד ולא קיבלה את זה יפה, מכיוון שאוליביה הייתה עדיין עם ג'ייסון סודייקיס כשזה קרה", סיפר מקור יודע דבר למגזין Page Six. מקור נוסף חיזק את דבריו והוסיף כי סודייקיס אפילו הגיע לבקר על הסט: "ג'ייסון והילדים הגיעו לבקר את אוליביה כמה פעמים ואני חושב שזה גרם לכמה אנשים להרגיש לא בנוח".
מאז הספיקו ווילד וסטיילס להיראות בציבור עוד מספר פעמים, כשרק בשבוע שעבר הגיעה ווילד יחד עם ילדיה לצפות במופע של הזמר.