8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד וג'ייסון סודייקיס
(צילום: Gettyimages)
הכביסה המלוכלכת של אוליביה ווילד ובן זוגה לשעבר ואב ילדיה, השחקן והבמאי ג'ייסון סודייקיס, יוצאת החוצה - והיא הרבה יותר מסריחה ממה שאפשר לדמיין: פרטים חדשים ומטונפים על הפרידה המתוקשרת בין ווילד לסודייקיס הגיעו לאתר "דיילי מייל" ומה שתחילה נראה כפרידה ידידותית שהתנהלה ברוח טובה - התגלתה כפרידה מכוערת במיוחד. את מכתבי התודה אפשר להפנות למי שהייתה המטפלת של ילדיהם.
בנובמבר 2020 ולאחר תשע שנות זוגיות - מתוכן חיו כשבע שנים כזוג מאורס והביאו לעולם שני ילדים משותפים, הודיעו ווילד וסודייקיס כי הם נפרדים. מקורבים לזוג טענו כי הפרידה הייתה בלתי נמנעת וקרתה כמה חודשים לפני כן. בנוסף השניים ציינו כי "הם הפכו ליחידה הורית משותפת ונהדרת. הילדים שלהם בעדיפות ראשונה ולב הקשר של המשפחה". ווילד מצידה ניסתה להראות כי הפרידה אכן התנהלה ברוח טובה וצלמי הפפראצי שפקדו את אזור ביתם אפילו הצליחו לתפוס תמונה של השחקנית מחבקת בחום את בן זוגה לשעבר.
בניגוד למה שניסתה ווילד לשדר כלפי חוץ - מתברר שהפרידה שלה ושל סודייקיס לא הייתה ידידותית ואפילו שהשניים דיברו על חתונה - הם נפרדו חודש לאחר מכן, שבועות ספורים מתחילת הצילומים של "אל תדאגי יקירתי". "ההחלטה על הפרידה ממש לא הייתה הדדית", טענתה המטפלת, שהעדיפה לא להזדהות.
עוד הוסיפה המטפלת כי במשך שלוש השנים שעבדה עבור המשפחה מעולם לא הבחינה בבעיות ביחסים בין ווילד לסודייקיס. מקורב לזוג הוסיף וסיפר כי פחות מחודש לפני הפרידה ווילד שוחחה עם אנשי הצוות על התוכניות שלה להינשא לג'ייסון וכמו כן להעניק את תפקיד ילדת הפרחים לבתה הבכורה דייזי, אך הכול כאמור השתנה לאחר שווילד פגשה את הארי סטיילס על סט הצילומים ו"התאהבה במהירות בזמר". "אוליביה נראתה מסוחררת וצחקנית במיוחד כשהייתה בקרבתו של הארי", סיפרה המטפלת, שלקחה את בתה של השחקנית באחת הפעמים לפגוש את אמה על הסט.
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
בימים יפים יותר. אוליביה, ג'ייסון, דייזי ואוסטין
(צילום: Splashnews)
על פי הדיווחים ווילד החליטה לבלות יותר ויותר זמן על סט הצילומים עד שלבסוף שכרה חדר במלון הסמוך לסט בלוס אנג'לס, תמורת 1,650 דולר ללילה. לסודייקיס היא הסבירה את המהלך כתוצאה מהתפרצות קורונה על הסט. ב-8 בנובמבר 2020 הגיעה ווילד לביתם המשותף, ואז - לדברי המטפלת - נפרדה מסודייקיס.
וזה ממשיך להיות מטונף: על פי הדיווחים, סודייקיס נחשף לראשונה לרומן בין ווילד לסטיילס לאחר שהשחקנית השאירה את השעון החכם שלה ללא השגחה, אז הוא נחשף להודעות טקסט שהחליפו הארי ואוליביה. מהר מאוד הוא הורה למטפלת שלא להשמיע את שיריו של סטיילס בקרבת ילדיו. "זו הייתה אמורה להיות הפסקה זמנית לטובת הקורונה - אבל כך גילינו שהיא עזבה אותנו", סיפרה המטפלת. "חזרתי לביתם ביום שני ה-9 בנובמבר לאחר סוף השבוע, והוא בכה הרבה. בכה ובכה. לא ידעתי מה קרה בכלל. אחרי שהכנתי את הילדים ג'ייסון עלה למעלה, הכין לעצמו קפה ותוך כדי שהוא בכה אמר שאוליביה עזבה אותם".
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
נשבר לו הלב. סודייקיס
(צילום: Backgrid)
"הוא פשוט יצא משליטה ובכה. לא ידעתי מה לומר. הוא אמר שהוא הולך להחזיר אותה כי הוא אוהב אותה. הוא היה כל כך שבור לב - דאגתי לו", אמרה המטפלת, והוסיפה: "הוא התחיל לספר לי פרטים על מערכת היחסים בין אוליביה והארי. הוא אמר שהיא זו שעשתה את הצעד הראשון, היא זו שנישקה אותו באחת מארוחות הערב של הצוות בפאלם ספרינגס. היא הייתה זו שעשתה את זה".
המטפלת הוסיפה כי ה-13 בנובמבר ווילד, ששהתה בביתם המשותף למשך כמה ימים בזמן שסודייקיס לא היה בו, הלכה למסיבה עם סטיילס וחזרה הביתה רק בארבע לפנות בוקר. יומיים לאחר מכן השחקנית הכעיסה את סודייקיס כשהכינה לסטיילס סלט עם "הרוטב המיוחד שהוא אהב", במטבח המשפחתי שלהם. לדבריה, ג'ייסון התפרץ בזעם, לפני שרדף אחריה לאוטו וניסה למנוע ממנה לנסוע. "בלילה שבו היא יצאה מהבית עם הסלט ג'ייסון רדף אחריה תוך כדי שהוא מצלם אותה בווידיאו. היא אמרה לו שהיא מפחדת ממנו והוא אמר לה 'אם את מפחדת ממני אז למה את משאירה את הילדים שלך איתי?'. לאחר מכן הוא יצא החוצה ונשכב מתחת למכונית שלה כדי שהיא לא תוכל לעזוב. היא נכנסה הביתה ואז גם הוא נכנס, ואז היא יצאה שוב והוא אחריה. הוא אמר לה שהוא עושה את זה בכוונה כדי שלא תלך לראות את הארי".
ויש עוד: "ג'ייסון אמר לי 'היא הכינה את הסלט הזה והיא הכינה את הרוטב המיוחד שלה והיא יוצאת עם הסלט כדי לאכול ארוחת ערב עם הארי'. שאלתי אותו איזה רוטב? והוא ענה שיש לה רוטב מיוחד לסלט שהיא מכינה עבורם ושעכשיו היא הכינה אותו עבורו". עוד המטפלת הוסיפה ואמרה כי למרות שווילד הסכימה ללכת לטיפולים זוגיים, היא ממש "התמלאה" בסטיילס עד שהשוותה את הצורך שלה בו להתמכרות לסמים. "אוליביה מעולם לא לקחה את הפגישות הטיפוליות האלה ברצינות. היא לא רצתה ללכת - ג'ייסון רצה את זה. לאוליביה לא הייתה כוונה לתקן מולו את הדברים. אני חושבת שזה פשוט גרם לה להיראות טוב - היו כמה תמונות שלה מחבקת את ג'ייסון לאחר הטיפול וזה נתן את הרושם שהם מסיימים את הזוגיות בצורה יפה. זה היה שקר. ג'ייסון היה שבור לב לאורך כל התקופה".
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
הרוטב של הסלט שבר אותו סופית
(צילום: Gettyimages)
בריאיון המטלטל חשפה המטפלת כי עזיבתה של ווילד עוררה התנהגות לא יציבה מצידו של סודייקיס ולטענתה חלה החמרה משמעותית בהרגלי השתייה שלו. המטפלת הוסיפה כי ווילד אמרה שלה שלא הייתה לה קליטה כדי לשוחח עם ילדיהם - אך רק מאוחר יותר הבינה שהיא בכלל הייתה עם סטיילס, בעקבות תמונות משותפות של השניים שדלפו לתקשורת. "כשאוליביה עזבה את ג'ייסון לטובת הארי, היא עדיין השאירה לו הודעות קוליות והודעות טקסט בהן אמרה לו שהיא אוהבת אותו ושהוא הכול עבורה. הוא נתן לי לקרוא אותן ולהאזין להן. כשראיתי את התמונות של אוליביה והארי מחזיקים ידיים פשוט לא האמנתי. חודש לפני כן - כשהיינו בלוס אנג'לס - היא שלחה לג'ייסון הודעות ואמרה לו שהיא אוהבת אותו. כאילו, איך את יכולה להיות במערכת יחסים הזו ואז להחזיק ידיים עם מישהו אחר?".
סודייקיס, לדבריה של המטפלת - ובאופן די הגיוני, התקשה מאוד להתמודד עם עזיבתה של ווילד ובעיקר עם העובדה שבת זוגו לשעבר נראתה מאוד מאושרת. "הוא ניסה לעבוד על עצמו אבל היה מאוד נסער. היו כמה ימים שהוא פשוט לא הפסיק לקלל ולקרוא לה בשמות. הוא היה אומר שנמאס לו מהחרא הזה והכל בגלל אוליביה - שעזבה אותם".
בדצמבר 2020 המטפלת הצטרפה לסודייקיס ושני ילדיו ללונדון לטובת צילומים של העונה השנייה של "טד לאסו". לטענתה, ג'ייסון השתמש בה כדי לדלות פרטים על ווילד וכמו כן סימס לה לעיתים קרובות מדי מסט הצילומים כדי לברר האם שמעה מבת זוגו לשעבר. המטפלת, שלטענתה הרגישה מוצפת ממערכת היחסים הרעילה בין ג'ייסון לאוליביה, הודיעה לשחקן כי היא רוצה לעזוב בסוף ינואר - אך הציעה לו שתמשיך לעבוד עד שימצא לה מחליפה. לדבריה, ב-1 בפברואר 2021 היא פוטרה במפתיע בשעת לילה מאוחרת על ידי סודייקיס, שהיה שיכור וכעס עליה לאחר שגילה כי היא סימסה לווילד. "קחי את הדברים שלך ותעופי. למה את שולחת לה הודעות?", כתב סודייקיס למטפלת, שענתה לו בחזרה שהיא מאוד מפחדת ממנו כרגע, אחרי שהוא שתה ומתנהג בשיכרות.
המטפלת ארזה את חפציה ועברה להתגורר במלון "רוזווד" בלונדון תמורת 719 דולר ללילה. היא שהתה שם במשך חודש שלם כשאת החשבון שילמו ג'ייסון ואוליביה. לאחר שחזרה לארצות הברית סיפרה כי פוטרה ללא קבלת פיצויים ולא יכלה לתבוע אבטלה מאחר ואוליביה וג'ייסון טענו כי היא זו שהחליטה לעזוב ולא הם שפיטרו אותה. "לא קיבלתי כלום, כלום. שאלתי לגבי פיצויים אבל לא נתנו לי כלום. זה היה נורא קשה. החלק הכי קשה זה שאני מטפלת כבר 20 שנה, זו הקריירה שלי. אני כל כך אוהבת ילדים וכל כך שמחה על מה שאני עושה. זה פשוט קרע אותי לגזרים ופחדתי לעבוד עבור כל משפחה אחרת, חשבתי שהם יפגעו בי. התחלתי לחשוב שכל המשפחות זהות".
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
ההודעות בין המטפלת לסודייקיס ביום שפוטרה
(צילום מסך)
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
התכתבות בין ווילד למטפלת ביום שפוטרה
(צילום מסך)
למרות הסיום המאוד דרמטי - המטפלת הודתה כי היא נהנתה מרוב זמנה בעבודתה עבור משפחת ווילד-סודייקיס, והוסיפה כי העריצה את שני ילדיהם. לטענתה היא עדיין מרגישה אמפתיה לסודייקיס אך כועסת על ווילד, שעזבה את המשפחה והפכה את חייהם המאושרים של המשפחה על פיהם. "חייתי עם ג'ייסון וראיתי אותו כל יום והיו לנו הרבה רגעים טובים, אבל הזמנים הרעים היו ממש גרועים. אני מרגישה שג'ייסון ממש רצה שדברים יסתדרו, הוא ניסה. הוא עזב הכל כדי ללכת לטיפול ובאמת השתדל יותר, אבל זה לא הסתדר".
המטפלת הוסיפה כי בפעם האחרונה שדיברה עם ווילד, לפני ארבעה חודשים, ביקשה ממנה לקבל קצת מידע על הילדים. "הייתי כל כך שבורת לב מכך שנאלצתי לעזוב אותם, הם הרגישו נטושים. הייתי בהלם ובטראומה. הם התנהגו אליי כאילו הייתי שקית אשפה שנזרקת החוצה. לקח לי המון זמן עד שהצלחתי להגיד שמה שעשו לי לא היה בסדר. שלחתי הודעה לאוליביה ואמרתי לה שאני מאוד מתגעגעת לילדים. היא ענתה לי שהיא 'שולחת לי אהבה', כאילו כלום לא קרה. שאלתי אותה האם היא תרצה לעזור לי לנסות לתווך ואנשי הצוות שלה שלחו לי מייל ושאלו באיזה נושא צריך לתווך. עניתי 'הפסקת עבודה שלא כדין ולהיפרד מהילדים כמו שצריך, שידעו שלא נטשתי אותם'. היא מעולם לא חזרה אליי".
שעות ספורות לאחר פרסום הריאיון של המטפלת, ווילד וסודייקיס מסרו הצהרה משותפת ל-Access Hollywood: "כהורים, זה מרגיז מאוד לגלות שהמטפלת לשעבר של שני ילדינו בחרה לפרסם עלינו האשמות כוזבות ומעורפלות בפומבי. מסע ההטרדות שלה בן ה-18 חודשים הגיע לשיא המצער שלו. נמשיך להתמקד בגידול והגנה על ילדינו בתקווה אמיתית שכעת היא תבחר לעזוב את המשפחה שלנו בשקט".
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
טרם קיבלה מענה מהזוג המלכותי (לשעבר)
(צילום: Gettyimages)
לטובת מי שפחות בקיא בעלילותיהם של וויילד וסודיקייס נזכיר כי בינואר 2021, חודשיים לאחר שהודיעו השניים כי הם נפרדים, תמונות זוגיות של ווילד וסטיילס דלפו לתקשורת. השניים הגיעו יחד, יד ביד, לחתונה של הסוכן האישי של סטיילס בקליפורניה. "אוליביה והארי התקרבו מאוד בזמן האחרון והם מבלים זמן רב יחד", סיפר מקור אלמוני יודע דבר ל-Mail Online, והוסיף: "היא נצפתה מבקרת בביתו מספר פעמים בשבועות האחרונים".
"אני מאושרת יותר ממה שהייתי אי פעם ואני בריאה יותר ממה שהייתי אי פעם וזה פשוט נפלא להרגיש כך", אמרה ווילד בריאיון לשער מגזין "ווג" שהתקיים בחודש דצמבר האחרון. "ברור שזה מפתה לתקן את הנרטיב השקרי, אבל בסופו של דבר כל מה שחשוב זה מה שאמיתי, מה שאת אוהבת ואת מי שאת אוהבת".
ארבעה חודשים מהריאיון, בחודש אפריל האחרון ובזמן שנאמה על הבמה בכנס קומיק-קון - ווילד קיבלה מסמכים משפטיים לעיני העולם כולו שהוגשו מטעם סודייקיס, שתבע ממנה משמורת על שני ילדיהם. הרגע המביך התרחש מול קהל של 4,100 איש ואף שודר בלייב.
בחודש אוגוסט האחרון חשף אתר "הדיילי מייל" מסמכים משפטיים ובהם נראה כי הסכם המשמורת וההורות המשותפת של ווילד וסודייקיס, שהתחיל באופן ידידותי, הפך למחלוקת מרה - בעיקר בנוגע למעבר של ווילד ללונדון, שם מתגורר בן זוגה הנוכחי, הזמר הארי סטיילס.
לאחר הפרידה ניסו השניים לשמור על יחסים טובים והסיכום ההתחלתי היה לשלוח את ילדיהם לבית הספר בלוס אנג'לס לטובת שנת הלימודים הקרובה. "ג'ייסון החליט שהוא רוצה לנסוע לניו יורק בשנה הבאה, בזמן שהוא לא עובד, ורוצה שהילדים יהיו שם איתו", טענה ווילד בתיק שהוגש. "כשלא הסכמתי, מכיוון שהילדים לא גרים בניו יורק כבר כמה שנים, ג'ייסון הגיש את המסמכים האלה".
לאחר התקרית המביכה מקורביו של סודייקיס מיהרו להבהיר שהכוכב לא ידע שזה האופן בו יוגשו לה המסמכים: "הוא לא ידע מראש מתי ואיך איך זה יקרה. האחראית לכך היא החברה שדרכה נשלחו המסמכים והוא לחלוטין לא היה רוצה שהם יוגשו לה בדרך שכזו". אל נראה שווילד פחות השתכנעה בכך שמדובר בטעות תמימה - והיא בהחלט לא התכוונה לעבור על כך בשתיקה. "ג'ייסון השתמש בטקטיקות משפטיות מקוממות. המעשים שלו נועדו בבירור לאיים עליי ולתפוס אותי לא מוכנה. הוא היה יכול להגיש לי את המסמכים בדיסקרטיות אבל במקום זאת הוא בחר בדרך האגרסיבית ביותר", אמרה.
מאז דצמבר 2021 מתגוררים סודייקיס, ווילד ושני ילדיהם בלונדון, אך במסמכים שהגיש לבית המשפט טען השחקן כי התכוון לחזור להתגורר "בביתם הקבוע" בברוקלין בחודש יולי האחרון - לאחר שסיים לצלם את העונה החדשה של הסדרה "טד לאסו". סודייקיס הוסיף כי הוא מקווה שווילד וילדיהם יחזרו גם הם לניו יורק כדי שיוכלו להמשיך את הסדר המשמורת הנוכחי. מנגד, ווילד טוענת כי בארבע השנים האחרונות בילו ילדיה בלוס אנג'לס או בלונדון ואפילו למדו בשני בתי ספר שונים - בשתי הערים. נמשיך לעקוב!
8 צפייה בגלריה
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
אוליביה ווילד ג'ייסון סודייקיס
יותר טוב מכל סרט אקשן. ווילד וסודייקיס
(צילום: Gettyimages)