שבע שנים חלפו מאז שהודיעו אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט כי הם מתגרשים, ואנחנו עדיין חווים את הפרידה הזו ושוב ושוב, שכן הגירושים טרם נחתמו ונראה שהמגזינים מעבר לים עדיין צמאים לכל פיסת טינופת עסיסית על השניים.
אחרי שחשבנו שנאמר כבר הכל - מאלימות במטוס דרך ניתוק מהילדים ועד הרצון של ג'ולי להפסיק לעבוד כדי להתמקד בילדיה, השחקנית ההוליוודית העניקה ריאיון חדש לטובת שער מגזין WSJ וגם בו דיברה על הנזקים שגרם לה בעלה לשעבר, והפעם: שיתוק על שם בל.
"הגוף שלי מגיב רע מאוד ללחץ", הסבירה ג'ולי. "רמת הסוכר שלי עולה ויורדת וסבלתי משיתוק על שם בל במשך שישה חודשים לפני הפרידה". לפני שנמשיך נסביר כי שיתוק על שם בל הוא הפרעה עצבית המתבטאת בחולשה או שיתוק של שרירי הפנים.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אותו סיפור - שער אחר. אנג'לינה ג'ולי
(צילום: אינסטגרם)
למקרה שהספקתם לשכוח את הפרט השולי הזה שציינו בתחילת הכתבה - עברו שבע שנים מאז ג'ולי הגישה בקשה לגירושים מפיט. זמן קצר לאחר הפרידה נודע שהטריגר התרחש במהלך טיסה פרטית בשנת 2016, כשפיט לכאורה תקף פיזית את אחד מילדיה. על פי הדיווחים, הוא סטר לאחד מילדיהם וכשג'ולי ניסתה להפריד, דחף אותה והטיח אותה בדופן המטוס תוך כדי שהוא מושך בשערה. השחקנית הוסיפה וטענה כי התנהגותו של פיט הותירה את הילדים בוכים ובטראומה וכמו כן הותירה אותה עם פציעות בגב ובמרפק. לדבריה, חמישה ימים לאחר אותה תקרית היא הגישה בקשה לגירושים.
"בשבע השנים האחרונות הייתי בעיקר בבית. היינו צריכים להחלים", היא מסבירה למגזין. לאורך התקופה הזו ג'ולי הופיעה רק בחמישה סרטים, כשהפעם האחרונה שהיא צעדה על השטיח האדום הייתה בשנת 2021 כדי לקדם את הסרט "נצחיים" של מארוול. עם זאת, למרות שנראה כי היא מתאמצת מאוד להיעלם - ג'ולי עדיין נחשבת לשם דבר בעולם הבידור. "אם זה היה היום - לא הייתי הופכת לשחקנית", היא אומרת. "אולי תיאטרון, אבל בטח לא בהוליווד. כשהתחלתי לא ציפיתי להפוך לדמות כל כך ציבורית".
דריכת הרגל הראשונה שלה בתעשייה הייתה בגיל 7, אז קיבלה את עבודתה הראשונה בסרטו של אביה ג'ון ווייט, Lookin' to Get Out. את שנות העשרה שלה העבירה ג'ולי בעבודות דוגמנות והופעה בפרסומות, על מנת לעזור כלכלית לאמה, מרצ'לין ברטרנד, לאחר שאביה עזב את הבית. בשנות ה-20 המוקדמות לחייה הגיעה הפריצה הגדולה לאחר שכיכבה בסרט "נערה בהפרעה", תפקיד שזיכה אותה בפרס אוסקר עבור שחקנית המשנה הטובה ביותר, ועדיין - הרגישה שמשהו חסר. "בגלל שגדלתי בסביבה הוליוודית, מעולם לא התרשמתי מזה במיוחד, לא ראיתי את זה כמשמעותי או חשוב", סיפרה.
כעת בריאיון ג'ולי רומזת, שוב, כי הוא רוצה להפסיק לשחק ואפילו חושבת לעזוב את לוס אנג'לס, אותה היא מכנה כ"לא בריאה". "המאבק המשפטי המתמשך לקח ממני את היכולת להיות חופשייה, לחיות ולטייל. ברגע שאוכל לעבור - אעשה זאת. גדלתי במקום די שטחי ורדוד, הוליווד היא לא מקום בריא".
ג'ולי התבדחה שזו הסיבה שאין לה באמת חיי חברה עשירים והוסיפה כי רוב חבריה הם פליטים. "אנשים שעברו קשיים הם הרבה יותר כנים ואני מרגישה טוב לצידם", אמרה. "אני אוהבת לבלות עם אנשים ששרדו, פליטים, כי הם נאלצו לעבור כל כך הרבה בחיים שזה לא רק נותן כוח אלא גם אנושיות".
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
הכל למען הילדים
(צילום: Tim P. Whitby/GettyImages)
ואפרופו אנושיות - לא נוכל לסיים את הכתבה הזו מבלי להזכיר כי ג'ולי בחרה להתעלם בגסות מהטבח הנוראי שביצע חמאס בישראל והאשימה את אומות העולם בסיוע לפשעים המבוצעים נגד אוכלוסיית עזה. "זוהי הפצצה מכוונת של אוכלוסייה לכודה שאין לה לאן לברוח. עזה היא בית סוהר פתוח מזה כמעט שני עשורים והופכת במהירות לקבר אחים. 40 אחוז מההרוגים הם ילדים חפים מפשע. משפחות שלמות נרצחות בזמן שהעולם צופה, ובתמיכתן הפעילה של ממשלות רבות. מיליוני אזרחים פלסטינים - ילדים, נשים, משפחות - נענשים באופן קולקטיבי כשעושים להם דה-הומניזציה, וכל זאת תוך מניעת מזון, תרופות וסיוע הומניטרי בניגוד לחוק הבינלאומי. בסירוב לדרוש הפסקת אש הומניטרית וחסימת מועצת הביטחון של האו"ם לכפות אחת על שני הצדדים, מנהיגי העולם שותפים לפשעים אלה". אנג'לינה, מילה מאיתנו - תשתפרי.
3 צפייה בגלריה
אנג'לינה ג'ולי
אנג'לינה ג'ולי
אנחנו עדיין מחכים להתנצלות
(צילום: Gareth Cattermole/GettyImages)