4 צפייה בגלריה
היידי קלום 2023
היידי קלום 2023
הכעיסה את הרשת. היידי קלום
(צילום: Mike Marsland/GettyImages)
היידי קלום נמצאת בימים אלו במרכזה של שערורייה, לאחר שאתרים בחו"ל טענו שהיא הודתה שכמות האוכל שהיא אוכלת מדי יום קטנה במיוחד.
בתחילת השבוע פרסמה הכוכבת סרטוני סטוריז בהם ענתה על שאלות הגולשים, וכמה מהם התעניינו לדעת מה אחת הנשים היפות בעולם אוכלת מדי יום.
קלום סיפרה שארוחת הבוקר המועדפת עליה כוללת שלוש ביצים עלומות מבושלות בציר עוף חם. גולש סקרן אחר שאל כמה היא שוקלת, וקלום - לא אחת מאלו שנבוכות מהשאלה ומסרבות לענות עליה – הוציאה את המשקל ורמזה שחלף זמן רב מאז שהשתמשה בו: "הוא בטח כבר מלא אבק", אמרה, הורידה נעליים ועלתה עליו. התוצאה הייתה בין 137 ל-139 פאונד, קלום החליטה ללכת על האמצע כלומר 138 פאונד שמיתרגמים ל-62.5 ק"ג.
4 צפייה בגלריה
900 קלוריות זה רק ארוחת הבוקר שלנו
900 קלוריות זה רק ארוחת הבוקר שלנו
900 קלוריות זה רק ארוחת הבוקר שלנו
(צילום: מגזין Ocean Drive)
בימים האחרונים פרסמו אתרים בחו"ל שקלום חשפה בסטוריז גם מה כמות האוכל שהיא צורכת מדי יום - 900 קלוריות. הגולשים שקראו זאת הופתעו - והיה להם הרבה מה להגיד בנושא. אחד צייץ: "זה ממש לא בריא", ואחר תהה: "לא מדובר כאן בהפרעת אכילה?", על כך השיבו לו גולשים אחרים בחיוב.
גולשת נוספת נזפה: "זה נורא, זו הסיבה שבגללה אנשים סובלים מבעיות אכילה, בגלל שאנשים כמוה אומרים דברים כאלה מבלי לחשוב על התוצאות". אחר אמר: "מאוד מסוכן להגיד כזה דבר מבלי לציין שזה לא טבעי, לא בריא ובהחלט הפרעת אכילה". אחר הוסיף: "זו לא עצה רפואית, אבל נשים צריכות לאכול בין 1,200 ל-1,500 קלוריות ביום. 900 ומטה זה מאוד לא בריא כי הגוף שלך לא מקבל את מה שהוא זקוק לו על מנת לתפקד". אחר ייעץ לקלום: "אחותי, את זקוקה לעזרה".
בין כל התגובות השליליות, היה אחד שדווקא מצא את הצד החיובי בנושא: "זה עדיף מאשר הדוגמניות שטוענות שהן אוכלות המבורגרים ופיצות כל יום".
הבוקר (ד') פרסמה קלום סטורי ובו התייחסה לסערה. היא מכחישה שאי פעם אמרה את הדברים וטוענת שהיא כלל לא סופרת קלוריות: "מעולם לא עשיתי זאת ואל תאמינו לכל דבר שאתם קוראים. אני לא סופרת את הקלוריות שלי. מישהו שאל כמה אני שוקלת ועניתי, ואנשים פשוט הסיקו מסקנות ואלו שטויות. זה עצוב כי אין עיתונות אמיתית יותר, אנשים ממציאים סיפורים. מישהו כותב משהו וכולם קופצים על זה, ואז אנשים קוראים את זה ומאמינים".
4 צפייה בגלריה
היידי קלום
היידי קלום
"אנשים כמוה אומרים דברים כאלה מבלי לחשוב על התוצאות"
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)
קלום דיברה לא פעם על הרגלי האכילה שלה – כשהופיעה על שער גיליון בגדי היום של Sports Illustrated בשנת 2008, היא סיפרה שהיא אוכלת מנות קטנות של אוכל מדי שלוש שעות, מסיימת לאכול לפני 8 בערב וכשהיא ממש זקוקה לנשנוש ביניים – היא אוכלת תפוח. בהמשך היא כבר שינתה את הרגליה – בשנת 2020 סיפרה למגזין RED: "הייתי צריכה ללמוד הרבה בקשר לתזונה שלי, אבל עכשיו אני כבר רגילה. יש כל כך הרבה אפשרויות וצריך פשוט לבחור את הדברים הנכונים, ואז לא צריך לעבוד קשה".
בנוסף סיפרה בעבר לאתר Entertainment Tonight: "אני לא נמצאת בדיאטה ספציפית אבל אוכלת מאוד בריא. אני מבשלת הרבה ולא ממש אוכלת בחוץ. אני חושבת שכשאוכלים הרבה בחוץ או מזמינים, זה הופך להיות בעייתי בגלל שאי אפשר לדעת מה מכניסים לתוך האוכל".
אגב, שאלות האינסטגרם לא סבבו רק סביב התזונה של קלום. אחד הגולשים שאל את קלום בת ה-50 לגבי הפרש הגילים בינה ובין בעלה טום קאוליץ בן ה-33: "את לא מרגישה שאת בגיל של אמא של טום, או שהגיל לא משנה?". היא השיבה: "אני מרגישה את זה רק כשאנשים אחרים מדברים על זה".
4 צפייה בגלריה
היידי קלום 2023
היידי קלום 2023
"הייתי צריכה ללמוד הרבה בקשר לתזונה שלי"
(צילום: Pascal Le Segretain/GettyImages)