הזמרת אריאנה גרנדה הוציאה בסוף השבוע שיר חדש שעורר את הסערה סביב הזוגיות השנויה במחלוקת שלה.
הכוכבת בת ה-30 יוצאת בימים אלו עם השחקן אית'ן סלייטר (31), אותו הכירה בשנה שעברה על סט צילומי סרטם המשותף Wicked. הידיעה על הזוגיות החדשה התפרסמה בחודש יולי שעבר ועשתה הרבה כותרות - הודות לעובדה ששניהם עוד היו נשואים לאנשים אחרים: גרנדה לבעלה מזה שנתיים דלטון גומז, וסלייטר לאשתו מזה חמש שנים לילי ג'יי, איתה יצא מאז התיכון. לשניים יש גם ילד בן שנה וחצי.
אז גם התברר ששני הזוגות מתגרשים והדרמה הלכה וגדלה כשנפוצו השמועות המתבקשות על כך שהזוגיות החדשה של הכוכבים היא זו שגרמה לפירוק נישואיהם, מה שכמובן גרם לגולשים להעביר הרבה ביקורת, ובמיוחד על גרנדה - שכונתה "הורסת משפחות".
יש לציין שאין כל הוכחה לכך שהנישואים של שניהם התפרקו בגלל הזוגיות הזו, ומקורביהם טוענים ששני הזוגות נפרדו עוד לפני שהם הפכו לזוג בעצמם.
3 צפייה בגלריה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
חטפו אש - אבל בעיקר היא. אית'ן סלייטר ואריאנה גרנדה
(צילום: אינסטגרם)
כאמור, ביום שישי האחרון הוציאה הזמרת את שירה Yes, And?, שבו היא פונה למבקרים ולרכלנים ואומרת להם: "תגידו את השיט הזה עם החזה, תתקדמו, מה הלאה, כן, ו...?". עוד היא שרה: "העסק שלכם הוא שלכם ושלי הוא שלי... למה כל כך אכפת לכם על איזה ז*ן אני רוכבת?"
סביר להניח שגרנדה ידעה מה היא עושה עם המילים האלו, והן אכן עוררו סערה והרבה עניין. המעריצים אומנם אהבו – ביום יציאתו השיר זכה לכמות ההאזנות הכי גדולה שלה בסטרימינג אי פעם, אבל הרבה גולשים כעסו על כך שהיא מיתממת ומנצלת את הסקנדל: "היית עם גבר נשוי ואת חושבת שאת הקורבן?", כתב אחד מהם ואחר צייץ וייעץ לה בבוטות ללכת למיטה של סלייטר "במקום לבכות לנו".
בין שלל הציוצים כתבו לה: "לאף אחד לא אכפת עם מי את נמצאת, רק אל תשכחי מה עשית", "הרסת חיים של ילד ואישה, היית יכולה להיות עם כל אחד אבל בחרת להרוס משפחה. את אישה מגעילה", "היא עזרה להרוס משפחה שלמה עם תינוק ועכשיו היא רוצה לשחק את הקורבן על ידי כך שהיא לועגת לאינטרנט ולתקשורת כאילו שלא עלו עליה. אני לא סובלת אותה", ו"לקדם את עצמך בתור הורסת בתים זה לא נחמד כמו שאת חושבת".
3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
"חושבת שאת הקורבן?"
(צילום: Dave Kotinsky/GettyImages)
מנגד, מעריציה של הזמרת התגייסו לעזרתה והציפו את הרשתות בהודעות תמיכה שכללו את ההאשטאג "תתנצלו בפני אריאנה" - #AplogizetoAriana.
"הגיע הזמן שתתנצלו בפניה. תפסיקו להאמין לכל מה שאתם קוראים באינטרנט, במיוחד כשאין אף הוכחה", דרש אחד המעריצים. אחרים הצטרפו לדרישה וכתבו בין היתר: "לא באמת אכפת לכם מהאישה ומהילד, אתם רק רוצים לשנוא, להטריד ולהמציא סיבות לשלוח איחולי מוות לאריאנה. אתם לא מכירים אף אחד מהאנשים האלה, אז תשתקו!". אחר צייץ: "יודעים מה מצחיק? שכמה אנשים שאני מכיר במציאות העבירו ביקורת על אריאנה והם בעצם בגדו בבני הזוג שלהם", ואחר הזכיר: "אין לכם הוכחה לכך שהיא הרסה את המשפחה, ואני בטוח שלחצי מכם לא באמת אכפת, אתם כותבים רק כדי לקבל תשומת לב".
כאמור, די ברור שגרנדה ביקשה את ההמולה הזו כי כפי שכולנו יודעים – אין כזה דבר פרסום רע. את שנת 2023 היא חתמה עם פוסט סיכום שנה שבו כתבה: "זו הייתה אחת השנים המאתגרות אבל המאושרות בחיי", והוסיפה: "מעולם לא הרגשתי יותר גאווה או שמחה או אהבה ובאותו זמן כל כך לא מובנת על ידי אנשים שלא מכירים אותי, שמקשיבים ללחישות והופכים אותי למה שהם רוצים ומניחים לגבי חיי".
3 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
(צילום: Frazer Harrison/GettyImages)