6 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה
אריאנה גרנדה
המשיכה הלאה? אריאנה גרנדה
(צילום: Kevin Winter/GettyImages)
שישה ימים בדיוק לאחר הפרידה המפתיעה, אריאנה גרנדה (30) כבר מתחזקת זוגיות חדשה, כך מדווחים אתרים מעבר לים. על פי הפרסומים, גרנדה - שלפני פחות משבוע נודע כי היא ובעלה בשנתיים האחרונות דלטון גומז נפרדים, כבר נמצאת עמוק בתוך רומן חדש, עם השחקן אית'ן סלייטר המשחק לצידה בסרט Wicked, שצפוי לצאת לאקרנים בחודש נובמבר 2024.
על פי מקורות יודעי דבר, גרנדה וגומז סיימו את מערכת היחסים שלהם כבר בחודש ינואר האחרון והרומן עם סלייטר החל די במקביל, כך נחשף באתר TMZ. בחודש מרץ האחרון השניים בילו יחד במסיבה בלונדון יחד עם השחקנית מישל יאו, שצילמה את השניים ופרסמה את התמונה ברשתות החברתיות.
6 צפייה בגלריה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
אית'ן סלייטר אריאנה גרנדה
לא ראינו את זה בא. גרנדה ואית'ן סלייטר
(צילום: אינסטגרם)
כמו גרנדה, גם סלייטר (31) היה נשוי עד לאחרונה ורק בחודש מאי האחרון עוד הרעיף אהבה על אשתו לילי ג'יי ברשתות החברתיות, כשבירך אותה ביום האם. "יום האם הראשון שמח לאמא ולאישה הכי אוהבת, אכפתית ונפלאה בעולם. ממני ומהבחור הקטן הזה", כתב לצד תמונת ידיים שלו ושל בנם. סלייטר וג'יי היו ביחד מאז ימי התיכון ומיסדו את הקשר בשנת 2018. בחודש ינואר האחרון הביאו לעולם את בנם הבכור.
"לילי הרוסה", סיפר מקורב לאתר Page Six. "זה נורא, הם היו זוג מאז התיכון, יש להם תינוק יחד".
6 צפייה בגלריה
אית'ן סלייטר לילי ג'יי
אית'ן סלייטר לילי ג'יי
הרוסה מהרומן. לילי ג'יי וסלייטר
(צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)
נחזור לדלטון גומז, בעלה של גרנדה, שעל פי הדיווחים לא ויתר בקלות על הזוגיות עם הזמרת ועד הרגע האחרון ניסה לגרום לזה להצליח. "דלטון בחור דתי והוא היה מחויב לגרום לקשר הזה לעבוד, אבל אריאנה המשיכה הלאה", סיפר מקורב.
במקביל לפרידה של השניים, מעריציה של גרנדה הבחינו בפוסטים משונים שהזמרת נהגה לסמן להם לייקים בתקופה האחרונה - פוסטים של הפסיכותרפיסטית טרי קול שעסקו בזוגיות עם אדם שמפחדים ממנו. "לעולם לא אהיה שוב במערכת יחסים עם אדם שאני מפחדת ממנו", נכתב באחד מהם.
6 צפייה בגלריה
טרי קול אריאנה גרנדה
טרי קול אריאנה גרנדה
אחד מהפוסטים שגרנדה אהבה
(צילום: אינסטגרם)
6 צפייה בגלריה
טרי קול אריאנה גרנדה
טרי קול אריאנה גרנדה
"בגרות זה לדעת לסיים קשר שמאיים על השלווה שלך"
(צילום: אינסטגרם)
גרנדה וגומז נצפו ביחד לראשונה בתחילת שנת 2020, בדייט לוהט שבמהלכו תועדו על ידי מצלמות הפפראצי. "אריאנה רואה בדלטון משהו אחר, משהו שמעולם לא ראתה אצל בני זוג קודמים", סיפר מקור יודע דבר למגזין Us Weekly והוסיף: "הוא בדיוק הבחור שהיא חיפשה, הוא מגן עליה ועושה עבורה דברים קטנים בעלי משמעות".
השניים התארסו בסוף שנת 2020 והתחתנו במאי 2021 בביתה של הזמרת, בטקס מצומצם שכלל 20 אורחים בלבד. כאמור, בשבוע שעבר נודע כי השניים החליטו להיפרד. "זו הייתה החלטה משותפת. היו להם בעיות במשך זמן רב, אבל הם נחושים להישאר חברים קרובים ושמרו על יחסים טובים במשך כל הזמן הזה", סיפר מקורב לזוג, אך מאז גרנדה הספיקה להעלים מחשבון האינסטגרם את תמונות החתונה שלהם.
6 צפייה בגלריה
אריאנה גרנדה דלטון גומז
אריאנה גרנדה דלטון גומז
ניסה לעבוד על הקשר עד הרגע האחרון. גרנדה ודלטון גומז
(צילום: אינסטגרם)