3 צפייה בגלריה
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מייגן פוקס
מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד 2023 מייגן פוקס
לא רק מרתה סטיוארט. מייגן פוקס על אחד משערי מגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד
(צילום: צילום מסך)
הרבה פעמים מפתיע לגלות שגם הכוכבים שנחשבים ליפים והלוהטים ביותר בעולם – לא תופסים את עצמם כפי שהקהל רואה אותם.
מרתה סטיוארט בת ה-81 כיכבה אתמול בכותרות בזכות השער הלא צפוי שלה במגזין בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד, אבל מישהי נוספת שלקחה חלק בארבעת השערים המתחלפים של המהדורה המיוחדת היא השחקנית מייגן פוקס (36). בריאיון שנתנה למגזין, פוקס סיפרה על הפרעת הגוף הדיסמורפית (הידועה גם בתור הפרעה בדימוי הגוף) עמה היא מתמודדת, אשר מוגדרת כהפרעה נפשית שגורמת לסובלים ממנה להיות מוטרדים בצורה מופרזת ממאפיינים בהופעתם החיצונית שהם תופסים כפגמים, מה שגורם להם מצוקה עזה ולעיתים פוגע בתפקודם בתחומים שונים בחייהם.
"אני לא רואה את עצמי כמו שאחרים רואים אותי. מעולם לא היה שלב בחיי שבו אהבתי את הגוף שלי", אומרת פוקס, ומספרת שהיא החלה להתמודד עם התסמונת הזו כבר בגיל צעיר: "כשהייתי קטנה, הייתי אובססיבית וכל הזמן חשבתי 'ככה אני צריכה להיראות?' זה לא היה משהו שקיבלתי מהסביבה שלי, כי גדלתי בבית מאוד דתי שבו הגוף לא קיבל אף התייחסות".
פוקס מספרת שההתמודדות שלה עם התסמונת הזו עדיין נמשכת, וכנראה לא תסתיים לעולם: "המסע שלי לאהבה עצמית יהיה אינסופי לדעתי".
3 צפייה בגלריה
מייגן פוקס
מייגן פוקס
"המסע שלי לאהבה עצמית יהיה אינסופי"
(צילום: Getty Images)
פוקס כבר סיפרה על מצבה בריאיון למגזין GQ שנערך איתה לפני כשנתיים, אז אמרה: "לפעמים אנחנו מסתכלים על אחרים ואומרים 'הם כל כך יפים, החיים שלהם בטח קלים'. אבל סביר להניח שהם לא מרגישים ככה כלפי עצמם". היא הודתה: "יש לי חוסר ביטחון עמוק".
הכוכבת דיברה עם ספורטס אילוסטרייטד גם על קריירת המשחק שלה, וסיפרה שמבין כל הסרטים שעשתה, קומדיית האימה "הגוף של ג'ניפר" הוא החביב עליה: "היה משהו בתזמון שבו צילמנו אותו. זה היה בתקופה שבה הציבור צלב אותי ועברתי התמוטטות נפשית. מה שהדמות שלי עברה בסרט היה מטאפורה למה שחוויתי בהוליווד, ועם התקשורת והרבה מהעולם".
יחד עם זאת, היא מספרת בשמחה שגם קיבלה מהקהל הרבה תגובות חיוביות ומרגשות: "ניגשות אליי כל כך הרבה נשים שאומרות לי 'בזכותך הבנתי שאני לסבית' או 'גיליתי שאני ביסקסואלית', או 'נתת לי את האומץ לספר להורים שלי שאני לסבית'. וזה כל כך הרבה יותר מספק ממישהו שניגש אליי ואומר שהוא אוהב את הסרטים שלי או שאני מאוד מוכשרת. כשמישהו אומר לי שעזרתי לו לקבל את האומץ להיות שלם עם עצמו, זו המחמאה הגדולה ביותר שאפשר לקבל".
פוקס היא אמא ל-3 ילדים מבעלה לשעבר, השחקן בריאן אוסטין גרין, ומאורסת בימים אלו למוזיקאי משין גאן קלי, למרות שטיב היחסים ביניהם לא לגמרי ברור – הם התארסו בינואר 2022 אחרי שנה וחצי של זוגיות, אך עדיין לא עשו את הצעד הקריטי לעבר החופה. בפברואר האחרון סיפרו השמועות שהם לקראת פרידה ומקורבים לכוכבת סיפרו לאתר People שהם הולכים לטיפול זוגי. כנראה שהייעוץ עשה את שלו, או לפחות סייע באופן חלקי, מכיוון שלפני כחודש הם נסעו ביחד לחופשה זוגית בהוואי.
אגב, פוקס ומרתה סטיוארט הן לא היחידות שמככבות על שערי המגזין החדש, ולצידן מתנוססות גם כוכבת הפופ הטרנסית קים פטרס והדוגמנית ברוקס נדר.
העיתון המשיך גם השנה את הקו המנחה והלא שגרתי שבו הוא אוחז בשנים האחרונות ובמסגרתו הוא בוחר לשער הגיליון היוקרתי בנשים לא צפויות שאינן בהכרח דוגמניות. בשנה שעברה היו אלו קים קרדשיאן, הזמרת סיארה, מיי מאסק (אימו בת ה-75 של אילון מאסק) ודוגמנית הפלאס סייז יומי נו שקיבלו את הכבוד.
3 צפייה בגלריה
הכל בסדר איתכם? פוקס וארוסה משין גאן קלי
הכל בסדר איתכם? פוקס וארוסה משין גאן קלי
הכל בסדר איתכם? פוקס וארוסה משין גאן קלי
(צילום: GettyImages)