4 צפייה בגלריה
טקס פרסי המוזיקה מייגן פוקס
טקס פרסי המוזיקה מייגן פוקס
היו ימים. משין גאן קלי ומייגן פוקס
(צילום: Gettyimage)
שנה לאחר שהתארסו ושתו את הדם אחד של השנייה, מייגן פוקס והארוס משין גאן קלי במשבר זוגי. רמזים לקראת הפרידה הופיעו מוקדם יותר השבוע, לאחר שהשחקנית פרסמה פוסט בו רואים אותה שורפת חפצים שנראים כמו חפציו של משין גאן, וצירפה את הכיתוב: "אפשר להרגיש את חוסר הנאמנות שלך, זה נמצא בריח הפה שלך".
בסוף השבוע האחרון וכמה שעות לאחר שהופיעו יחד במסיבת הסופרבול, פוקס הסירה עוקב מבן הזוג ומחקה את כל התמונות המשותפת. בין כל פעולות האינסטגרם המסמנות על פרידה היא כאמור בחרה להוסיף את הציטוט של ביונסה - You can taste the dishonesty/ it’s all over your breath, מהשיר Pray You Catch Me שהתייחס לרומן שניהל בעלה, ג'יי זי.
העוקבים חדי העין הבחינו במהרה בשינויים ברשתות החברתיות וכמו כן בעובדה כי פוקס החליטה "להוסיף עוקב" ללא אחר מאשר אמינם. אגב, בהתחשב בעובדה כי פוקס עוקבת אחרי שלושה אנשים בסך הכל - מדובר בגילוי נגיש מאוד. "אוי אלוהים, היא מחקה את כל התמונות של משין גאן קלי והחלה לעקוב אחרי אמינם", הגיב עוקב היסטרי, ואחת אחרת הוסיפה: "היא מחקה את כל התמונות שלהם והסירה עוקב ממשין גאן קלי, האם הם עדיין יחד. אני כל כך מבולבלת". שעות ספורות לאחר שהעלתה את הפוסט השביתה פוקס את חשבון האינסטגרם שלה.
4 צפייה בגלריה
נגיד לזה אנחנו לא נתגעגע
נגיד לזה אנחנו לא נתגעגע
נגיד לזה אנחנו לא נתגעגע
(צילום: Gettyimages)
כמובן שלצד כל משבר הוליוודי יגיעו גם שמועות על בגידה, וכך גם הפעם. אתרי הרכילות מעבר לים החלו להציף את האינטרנט בשמועות על רומן שניהל משין גאן עם סופי לויד - הגיטריסטית שלו. דקות ספורות לפני שפוקס השביתה את חשבון האינסטגרם שלה היא הספיקה להגיב למעריצה מודאגת שרמזה כי משהו קורה בין משין גאן לסופי הגיטריסטית. "כנראה היה לו משהו עם סופי", עקצה המעריצה, ופוקס לא נשארה חייבת, וענתה: "אולי לי היה משהו עם סופי".
בחודש מאי האחרון הודיע משין גאן כי הוא מצרף חברה חדשה ללהקה והכריז על הצטרפותה של לויד. "אני כל כך מתרגשת לקבל את ההזדמנות הזו, זה כבוד גדול לנגן עם מוזיקאים כאלה מדהימים".
בחמש השנים האחרונות נמצאת לויד בזוגיות יחסית יציבה עם כריסטופר פיינטר, מתופף ומהנדס סאונד. "הם קבוצת האנשים הכי מדהימה שיכולתי לפגוש", סיפר המתופף בעבר על להקתו של משין גאן, ושיבח את הראפר: "הוא כל כך מדהים כלפי סופי וגרם לי להרגיש תמיד רצוי ואני אסיר תודה על כך".
4 צפייה בגלריה
סופי לויד
סופי לויד
יש דברים בגו? סופי לויד ומשין גאן קלי
(צילום: Gettyimages)
הרומן בין פוקס לראפר החל במאי 2020, במקביל לפרידה של השחקנית מבעלה לשעבר, השחקן בריאן אוסטין גרין ("בוורלי הילס 90210"). תחילה היו אלה שמועות מוזרות מאוד אך מהר מאוד הקשר הפך למאוד אמיתי ומוחצן.
שנה וחצי לאחר מכן, בינואר 2022, כרע הראפר ברך והציע לפוקס נישואים. "ביולי 2020 ישבנו יחד מתחת לעץ הבניאן וביקשנו קסם. לא היינו מודעים לכאב שנתמודד איתו בפרק זמן כה קצר, לא מודעים לעבודה ולהקרבה שהקשר הזה ידרוש מאיתנו - אבל שיכורים מאהבה. איכשהו, שנה וחצי לאחר מכן, אחרי שעברנו גיהינום יחד ולאחר שצחקתי יותר ממה שהייתי מסוגלת לדמיין, הוא הציע לי להתחתן איתו ואמרתי כן", כתבה פוקס לצד הווידאו שפרסמה, והוסיפה: "ואז שתינו את הדם זה של זו".
לפוקס יש שלושה ילדים מנישואיה הקודמים לאוסטין גרין, נוח, בודהי וג'ורני, ולמשין גאן קלי יש בת אחת, קייסי, ממערכת יחסים קודמת שניהל עם איימי קנון.
4 צפייה בגלריה
מייגן פוקס משין גאן קלי
מייגן פוקס משין גאן קלי
תלמדו, לא מחכים יותר משנה עם חתונה!
(צילום: Gettyimage)