4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
חתמו על הסכם ממון שמנע כאב ראש. טום בריידי ג'יזל בונדשן
(צילום: Gettyimages)
שחקן הפוטבול טום בריידי (45) ודוגמנית העל ג'יזל בונדשן (42) הולכים לדרכיהם הנפרדות אחרי 13 שנות נישואים, אבל לשמחתם הגירושים יעברו בצורה חלקה – לפחות בכל הקשור לנושא הכלכלי.
לא פעם שומעים על הליכי גירושים שנמשכים שנים על גבי שנים בגלל מחלוקות על כסף ורכוש (רק תשאלו את בראד ואנג'לינה), אבל בריידי ובונדשן מנעו מעצמם את כאב הראש הזה: מקורבים לבני הזוג מספרים שהשניים היו מאוד זהירים לפני שנישאו, ובצעד נבון חתמו על הסכם ממון מפורט שאינו משאיר פתח לשאלות וערעורים, ושהגדיר ודייק את חלוקת הרכוש ביניהם כך שלא היה מקום לספקות.
עוד נמסר שהשניים הסדירו את כל תנאי הפרידה עוד לפני שבונדשן הגישה באופן רשמי את בקשת הגירושים. "לשניהם יש עסקים משלהם, כך שחלוקת הרכוש לא הייתה מסובכת. העניין המרכזי היה חלוקת הנדל"ן שלהם", סיפר מקורב.
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
"חלוקת הרכוש לא הייתה מסובכת"
(צילום: Gettyimages)
לפי הדיווחים, בריידי – שהונו האישי מוערך בסכום של 333 מיליון דולר, קיבל את הבעלות על אחוזת המשפחה במיאמי, ששוויה 17 מיליון דולר. בני הזוג קנו את הבית לפני כשנתיים, הרסו אותו והחלו בשיפוצים שעדיין נמצאים בשלבים מוקדמים.
בונדשן, אשר הונה מוערך בסכום של 400 מיליון דולר, קיבלה את בית הנופש שבקוסטה ריקה. לפי הדיווחים הדוגמנית רכשה לעצמה לאחרונה שני בתים במיאמי: אחוזה גדולה ובית חוף שכולל שלושה חדרי שינה ושלושה חדרי אמבטיה בשווי 1.25 מיליון דולר.
לבני הזוג לשעבר היו מספר בתים משותפים נוספים שעדיין לא ברור ברשות מי נשארו, ביניהם בית באיי בהאמה, אחד נוסף במונטנה ודירה בניו יורק, שבה שוהה בונדשן מאז הפרידה.
בנוסף, לשניים תהיה משמורת משותפת על שני ילדיהם, בנג'מין (12) ו-ויוויאן (9). לבריידי יש ילד נוסף – ג'ק (15), מבת זוגו הקודמת השחקנית ברידג'ט מוינאהן.
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
הוא קיבל את האחוזה שבמיאמי, היא את בית הנופש בקוסטה ריקה
(צילום: Gettyimages)
לפי אתר TMZ, בזכות הסכם הממון המפורט והעובדה שהשניים הגיעו להסכמה מלאה בכל הנוגע לנושאים החשובים כמו המשמורת על ילדיהם, בקשת הגירושים הוגשה ואושרה בשבוע שעבר תוך שעות ספורות. הסיבה שצוינה במסמכים הייתה שנישואיהם "התפרקו ללא אפשרות לשיקום", והאתר הוסיף שהם כללו תעודות אשר העידו שהשניים השלימו קורס ב"חינוך הורי וייצוב משפחתי".
את הידיעה על הגירושים של השניים הקדימו שמועות על פרידתם שהחלו כבר בספטמבר. מקורות יודעי דבר סיפרו אז שהכוכבת זעמה על החלטתו של בריידי להמשיך בקריירת הפוטבול, ממנה היה אמור לפרוש. "היא כועסת ונמאס לה שהוא מעדיף את הקריירה שלו על פני המשפחה שלו", סיפרו מקורביהם, ובונדשן עצמה אמרה בריאיון למגזין ELLE: "זה ספורט מאוד אלים. יש לנו ילדים והייתי רוצה שהוא יהיה נוכח יותר".
מוקדם יותר השבוע התראיין בריידי בפודקאסט הספורט Let’s Go ואמר: "יש הרבה מקצוענים שמתמודדים עם דברים שקורים בעבודה ואז בחייהם האישיים. החדשות הטובות הן שזה נעשה ברוח טובה ואני מתרכז כרגע בשני דברים: לדאוג למשפחתי ובעיקר לילדיי ובנוסף לעשות כל מה שביכולתי כדי לנצח במשחקי הפוטבול. זה מה שמקצוענים עושים".
4 צפייה בגלריה
טום בריידי ג'יזל בונדשן
טום בריידי ג'יזל בונדשן
מזכרת מימים זוגיים יותר
(צילום: Gettyimages)